Salesforce و آن یکپارچه انسان دوستی مدل

[ad_1]

ما می دانیم که ما در حال زندگی در یک جهان که در آن خط بین انسان دوستی و کسب و کار است که مبهم است. اقبال بیشتری نسبت به ما تا کنون دیده اند در تاریخ بشر ساخته شده است. بسیاری از این تکنولوژی و نحوه ارتباط و تعامل با آن است. یکی از آن شرکت هایی است که بسیاری از کسب و کار و بخش های غیر انتفاعی به خوبی می دانم که Salesforce.

آنچه که Salesforce?

Salesforce دارای شماره یک CRM محصول در جهان است. پلت فرم مبتنی بر ابر و واقعیت این است که بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی مهاجرت کرده اند به آن. یکی از دلایل این است که به دلیل Salesforce کاهش بسیاری از هزینه یک این تیم است. آن را در مورد به عنوان نزدیک به عنوان شما می توانید به پلاگین و بازی.

آنچه که Salesforce یکپارچه انسان دوستی?

یکپارچه انسان دوستی مدل نیز به نام 1-1-1 مدل. همه به این معنی است که Salesforce طول می کشد کسب و کار خود و انسان دوستی و هم راستا تمرکز بر روی فن آوری مردم و منابع است. آن را هیجان انگیز و به عنوان خطوط blur بین برای سود کسب و کار و انسان دوستی این قطعا چیزی است که شرکت ها باید یک نگاهی به مدل سازی.

در کلمات Salesforce آن تعریف یکپارچه انسان دوستی به عنوان به دنبال: “اهرم Salesforce فن آوری افراد و منابع برای کمک به بهبود جوامع در سراسر جهان است.”

از آنجایی که آنها تاسیس بیش از 17 سال پیش Salesforce است:

  • کمک بیش از 115 میلیون دلار در کمک های مالی. Salesforce با تمرکز بر ارائه اعطای فرصت های بنیادی برنامه های گروه کمتر و دختران به دنبال مقیاس خود برنامه ریزی, مدل های.
  • ارائه بیش از 1.3 میلیون نفر ساعت خدمت به جامعه است. Salesforce کارکنان را تشویق به فعال تبدیل شدن به یک بخشی از جامعه خود را از طریق خدمت به جامعه است. این شرکت به آنها می دهد انعطاف پذیری برای زمانی که و که در آن آنها کمک خواهد کرد, خدمات اجتماعی, ساعت و علت آنها پشتیبانی خواهد کرد.
  • محصول داده می شود کمک های مالی به بیش از 28,000 سازمان های غیر انتفاعی و موسسات آموزش عالی. از طریق “قدرت ما در برنامه” Salesforce اهدا تا 10 اشتراک به سازمان های غیر انتفاعی به دنبال استفاده از پلت فرم آن است.

در اخیر مقاله فوربس سوزان DiBianca رئیس انسان دوستی افسر Salesforce گفت: 1-1-1 مدل “… در اصل به معنی هماهنگی با جامعه خود حمایت خود را با کسب و کار اصلی و شایستگی… ” و این که بخش مهمی از این معادله است. به عبارت دیگر آنها به دنبال هدفمند خود را به چین منافع کسب و کار با جامعه خود. هر کسب و کار می تواند آن را انجام دهد.

هر کسب و کار می توانید انجام دهید یکپارچه انسان دوستی

مردمی, انسان دوستی است و نه دشوار است. آن را واقعا نمی باشد. گاهی اوقات کسب و کارهای کوچک فکر می کنم تا حد زیادی به فکر می کنم از طریق و آنها آن را بسیار سخت تر از آن است. و یا آنها نمی خواهند به دور از هر بخشی از سود خود را به دانستن چقدر سخت است به باک. در حالی که همه آنها از دست رفته نقطه است که شناخته شده به عنوان یک شرکت شهروند در جامعه است که در واقع رفتن به جذب مشتریان بیشتر است.

Salesforce فرمول بسیار ساده است. این 1-1-1 مدل بدان معنی است که آنها در حال دادن دور-حداقل-1 درصد از فن آوری خود را 1 درصد از مردم خود را از منابع و 1 درصد از منابع خود را.

پرسید که آیا 1 درصد است به اندازه کافی DiBianca گفت: “این یک نقطه شروع و چیزی است که شرکت ها از هر اندازه می توانید به راحتی اتخاذ و ساخت از.”

تعهد یک درصد

Salesforce معتقد است که می تواند شروع یک حرکت به کسب و کار از تمام اندازه درگیر در دادن به بشردوستانه باعث می شود. از آن آغاز شد “تعهد یک درصد”.

هدف از این برنامه است که به شرکت ها به ارزش و ترویج دوستی شرکت در حمایت از سازمان های غیر انتفاعی در جوامع محلی. شرکت هایی که به این تعهد باید به حداقل 1 درصد سهام 1 درصد محصول و 1 درصد کارکنان زمان برای بشردوستانه باعث می شود در جوامع خود. این سایت نیز فراهم می کند کسب و کار همه چیز آنها نیاز از جمله منابع مطالعات موردی و بهترین عمل را به این موفقیت است.

تا به امروز بیش از 850 شرکت گرفته اند تعهد است.

[ad_2]