3 راه یک نام تجاری قوی شخصی راند و خود را به موفقیت شغلی

[ad_1]

امروز از خواب بلند شدم تا به یک مقاله خبری در مورد Suave – Unilver را خاموش قفسه شامپو با نام تجاری. Unilever قرار داده Suave به, جدید, حق بیمه-به دنبال نرم و صاف کردن و بسته بندی اضافه شده یک برچسب قیمت سنگین آن را به نام “Evause” و ارسال آن به خارج به زیبایی اثرگذارندهها (اساسا مردمی که به میلیون ها نفر از مصرف کنندگان چه سرد است برای خرید) برای نظر/آزمون. بسیاری از تاثیرگذاران بوده در مورد شامپو کیفیت و امتیاز آن را یک لوکس مو-مراقبت از محصول و یا به عبارت دیگر حق بیمه با نام تجاری.

در حال حاضر اجازه دهید فراموش نکنید – “Evause” یک نام تجاری جعلی و شامپو که اثرگذارندهها بودند احساساتی بیش همان است که کیفیت هیچ تفاوتی از ارزان به دنبال, فروشگاه خرید انواع. پس از آن چه تحت تاثیر اثرگذارندهها به برچسب آن premium ؟ در یک کلمه بسته بندی.

نام تجاری شخصی است که معادل بسته بندی برای مردم است.

یک نام تجاری شخصی کمک می کند تا شما را به نشان می دهد که بهترین نسخه از خود را به جهان است. این لباس شما به ارمغان می آورد نقاط قوت خود را به تیز امداد و تأثیرات مردم به شما یک شانس است که آنها ممکن است انجام شود در غیر این صورت. اما آن را به سمت راست انجام می شود. آن را به نسخه معتبر از شما ریشه در خود اقدامات و پیگیری ضبط.

اجازه دهید بحث در مورد چند موقعیت که در آن یک اصل قوی با نام تجاری شخصی می تواند کمک به شما در دستیابی به اهداف خود.

سناریو 1: ایجاد اعتبار برای راه اندازی

شما شروع به یک تکنولوژی محور دیجیتال کسب و کار و امید به انجام کسب و کار با total گمنام – بیش از وب سایت خود را بر روی یک پلت فرم تجارت الکترونیک از طریق گوشی های هوشمند و نرم افزار – هر راه به جز چهره به چهره. کسب و کار خود و بدون سابقه به تکیه و هیچ مشتری مشتریان به رخ کشیدن. و شما بعید است که به هر یک از مشتریان تا زمانی که شما برای اولین بار آنها را متقاعد به شما اعتماد.

مطمئن شوید که شما باید به وضوح مشخص کردن حریم خصوصی و حمل و نقل و بازپرداخت سیاست و شما امیدواریم که می گوید مردمی “من صادق هستم.” اما مردم به سادگی نمی خواهید به کلمه خود را برای آن. آنها می خواهند به را تشکیل می دهند ذهن خود را. پس چگونه آنها به شما کمک کند تصمیم می گیرید ؟

قرض شما اعتبار. شما ایجاد اعتماد با اعمال نفوذ شخصی خود را با نام تجاری. مردم نمی خرید از کسب و کار. مردم از خرید مردم است. ارتباط با بازدید کنندگان خود را در سطح شخصی.

در اینجا این است که حداقل اطلاعات مورد نیاز شما برای به اشتراک گذاشتن:

  • نام و نام خانوادگی و اطلاعات تماس اعتبار (با نام مستعار کوتاه رزومه)

  • دستاوردها و موفقیت های خود را از گذشته نقش و حرفه ای

  • یک نگاه اجمالی از شخصیت شما و از تجربه زندگی

  • داستان چرا شما را انتخاب کنید به انجام آنچه شما انجام دهد.

  • عکس از شما و تیم خود را به طوری که مردم می توانند با قرار دادن چهره خود را به کسب و کار

در نظر گرفتن تمام موارد فوق به عنوان اعتبار خود را پایه. سپس به واقعا کسب اعتماد ساخت که بنیاد:

  • خود را می پوشند ارزش / محکومیت خود را در سایت

  • در مورد مراقبت از ديگران ، از ویژگی های آن را در سایت خود.

  • به اعتبار آن است که با توجه. خود را بشناس فکری / روحی / الهام بدهی.

خط پایین – شما خیلی بیشتر از فقط یک کارآفرین و یا کسب و کار بنیانگذار. کمک به مردم برای دیدن شما به عنوان یک فرد به عنوان کسی که می خواهم برای ارتباط با. استفاده از نام تجاری شخصی خود را به من قرض بدهید اعتبار برای کسب و کار خود را.

سناریو 2: شتاب حرفه ای پیشرفت حرفه ای

کارفرمایان گوگل. آن را فقط به عنوان امری اجتناب ناپذیر به مرگ و مالیات. ساخت ضد اجتماعی و آن را آسان برای زمان و کارفرمایان بالقوه برای دیدن ارزش خود را. ایجاد مطالب متمرکز است که ویترین تخصص و موقعیت شما به عنوان یک مشاور مورد اعتماد در دامنه خود را.

در اینجا برخی از راه برای ساخت ضد اجتماعی:

  • نوشتن مقالات / مطالعات موردی / روند قطعه برای ترافیک بالا و بالا نامزدی سایت های که مورد احترام در صنعت و دامنه.

  • پیشنهاد برای نوشتن یک وبلاگ مهمان برای مشهور وبلاگ/سایت هایی که مخاطبان خود اعتماد دارد.

  • پست با موضوعات مرتبط در گروه های چت و گفتگو

  • نوشتن وبلاگ خود را.

خط پایین – بیشتر محتوای هدفمند به شما در ایجاد و انتشار در بالا کشش سایت های بیشتری به شما به عنوان یک مشاور متخصص و بیشتر ارزش خود را به کارفرمایان. نام خود را به طور مداوم قابل مشاهده محترم سایت و دیدن زندگی حرفه ای خود را پیشرفت به سرعت در حال.

سناریو 3: ورود نیروی کار به دوباره پس از یک استراحت

اگر شما یک استراحت طولانی از کار و به دنبال ورود مجدد نیروی کار کارفرمایان آینده نگر در حال رفتن به در مورد چگونه زمان مهارت های خود را و چگونه به سرعت شما می توانید تبدیل شدن به یک کمک از این تیم است. به منظور حتی نمره مصاحبه شما نیاز به کاهش این نگرانی ها ، این است که در آن نام تجاری شخصی خود را – ساخته شده در دامنه خود را از دانش و تخصص را به بازی می آید.

برخی از نسبتا آسان راه برای ساخت یک دانش تجاری عبارتند از:

  • حفظ یک وبلاگ شخصی که در آن شما مقایسه و تطبیق روند کنونی اخبار و بینش در مورد صنعت خود را.

  • شرکت در مسابقات hackathons, بازی سیستم عامل و غیره که مربوط به خود skillset

  • میزبان یک پادکست که در آن شما مصاحبه پیشگامان و اثرگذارندهها در دامنه خود را

  • استفاده از سیستم عامل های اجتماعی – LinkedIn, Twitter, Google+, Facebook و غیره – برای ارتباط با گروه های اختصاص داده شده به تخصص خود و شرکت فعال در بحث

خط پایین – هنگامی که شما در حال بازگشت به نیروی کار شما نیاز به اثبات است که مهارت های خود را در حال حاضر و با ارزش است. این زمان برای به نمایش گذاشتن یک نام تجاری شخصی بر اساس دانش عمیق.

[ad_2]