3 افسانه های رایج در مورد کتاب-خریدار نگهداری

[ad_1]

مقدمه

مفهوم کسب و کار از برگزاری بر روی و یا حفظ گذشته و مشتریان فعلی است که به طور معمول داده نشده خیلی فکر کردم توسط بسیاری از ناشران خود. اما ساختمان زیر از خوانندگان است که در ادامه به جزئیات و خرید آنچه شما را منتشر در گذشته و منتشر خواهد شد در آینده ضروری است برای شما در دراز مدت موفقیت مالی به عنوان یک خود ناشر است. بنابراین اجرای یک کتاب-خریدار احتباس طرح بیشتر معمولا به نام حفظ مشتری طرح باید یک بخش اساسی از هر self-ناشر's برنامه های بازاریابی. در اینجا چند باورهای رایج در اطراف کتاب-خریدار احتباس که ممکن است شما را در جلوگیری از اجرای یک طرح برای کمک به شما در حفظ گذشته و حال خوانندگان و خریداران است.

اسطوره # 1. کتاب-خریدار احتباس واقع بینانه نیست و یا عملی برای خود ناشران

یک اشتباه بزرگ بسیاری از خود منتشر ساخت که اتصال ندارد و یا اهمیت کمی به کتاب-خریدار احتباس. بسیاری از ناشران خود دیدن کتاب-خریدار احتباس بیش از حد دشوار است برای به انجام رساندن و به عنوان اتلاف وقت با ارزش را به هر مقدار قابل توجهی. اما خود من تحقیقات نشان داده است که به سادگی با حفظ تعداد کمی از خوانندگان متعهد و کتاب-خریداران شما می توانید به طور قابل توجهی افزایش سود خود را در حال حاضر و آینده است. می توانید آن را کمی از زمان برای ساخت این هسته مخاطبان است. اما زمانی که شما در حفظ و تولید محتوای با کیفیت است که آنها نیاز دارید و می توانید از بهره مند شوند مخاطبان خود را رشد خواهد کرد. بنابراین شما باید زمان را به توسعه است که هسته گروه از مردم در تو رفتگی در دیوار که شما در تلاش برای رفتن-به-فرد اگر شما تا به حال انتظار می رود برای تبدیل شدن به لحاظ مالی موفق نویسنده.

اسطوره # 2. کتاب-خریداران را ادامه خواهد داد به خرید از شما اگر آنها شما را دوست دارم

حال دوست و یا قابل اعتماد نیست به اندازه کافی در امروز's جهان که در آن است بسیار آسان برای پیدا کردن یک کارشناس قابل اعتماد در یک طاقچه خاص. و خریداران کتاب می توانید به راحتی غرق به دلیل افزایش تعداد کتاب های جدید منتشر شده هر روز دوست داشتنی و نویسندگان مورد اعتماد. بنابراین شما باید هرگز پیروان خود را برای اعطا. دقیقه است که به شما جلوگیری از به روز رسانی وبلاگ خود را با جدید و مطالب مربوطه, برای مثال شما در حال بدست گرفتن در معرض خطر است که خوانندگان خود را و کتاب-خریداران شروع به فراموش کردن در مورد شما. حتی وفادار ترین هواداران خود را با نام تجاری می تواند به راحتی فریب دور توسط دیگر نویسندگان که همچنین نوشتن در درون شما تو رفتگی در دیوار و به دنبال همان مخاطب است که شما در حال پیگیری است. به منظور موفقیت مالی به عنوان یک خود-ناشر شما باید نگه داشتن یاد مخاطبان خود را با مطالب جدید و کتاب های جدید که شما در حال رفتن به فرد در درون شما تو رفتگی در دیوار.

اسطوره # 3. ممکن است که به نگه داشتن بر روی همه شما خوانندگان و خریداران

هر خود ناشر باید قبول این واقعیت است که نه همه خوانندگان و کتاب-خریداران را به ماندن با آنها را برای مسافت های طولانی. با وجود تلاش ادامه داد خود را از تولید بیشتر مطالب وبلاگ و فیلم و کتاب های جدید بسیاری از مصرف کنندگان را همیشه جستجو برای داغ بعدی نویسنده به سرعت و توقف شما را دنبال می. شما نمی توانید اجازه می دهد این گروه بی ثبات به زحمت شما و یا شما را پایین آهسته از ماموریت خود را تولید محتوای با کیفیت برای مخاطبان خود را. هیچ چیز شما انجام و یا می گویند را نگه دارید و بر روی این گروه است. نگه داشتن تمرکز خود را از توجه و تلاش های هسته ای خود را مخاطب است. شما آن را مدیون این گروه اصلی به ادامه به ارائه آنها را با صادقانه و مطالب آموزنده که کمک می کند تا آنها را در حل مشکلات خود و بهبود زندگی خود را. بنابراین موفق-ناشر درک می کند که این مخاطب است که می داند که در آن به آنها را پیدا کنید و به طور مداوم آنها را فراهم می کند با اطلاعاتی که آنها نیاز دارند.

نتيجه گيری

خود ناشران درست مانند هر دیگر صاحبان کسب و کار باید به طور مداوم در تلاش برای ساخت یک هسته مخاطبان را حفظ خواهد کرد به آینده را برای بیشتر. و درست مانند هر کسب و کار آن بسیار ساده تر است و طول می کشد بسیار کمتر تلاش برای حفظ فروش خود را به پیروان و کسانی که از قبل خریداری شده. این هسته گروه بی بها است. درک آنها چه کسانی هستند و از کجا آنها را پیدا کنید و دانستن آنچه آنها نیاز دارند و سپس ارائه آن را به آنها را دوباره و دوباره را تضمین خواهد کرد که شما را به ایجاد برخی از سطح از موفقیت مالی به عنوان یک خود ناشر است.

[ad_2]