10 نکته برای تلفن های موفقیت

[ad_1]

تلفن اغلب تحت قدردانی و بسیار بدخیم, قطعه ای از تجهیزات دفتری و اداری. شما را متوقف به در نظر گرفتن چقدر کسب و کار شما انجام از طریق تلفن ؟ این 10 نکته به شما کمک خواهد کرد بهبود تلفن خود را با حضور و سخنرانی.

1. شما “مدیر اولین برداشت” برای کسب و کار شما. هر زمان که شما انتخاب کنید تا به تلفن و قرار دادن یک لبخند بر روی صورت خود را برای اولین بار. آن را به شما افزایش کیفیت صوتی و شما را صدا لذت بخش و آرام است.

2. گوش دادن با دقت به شخص شما در حال صحبت کردن با. به یاد بیاورید که چرا سگ خود را مانند یک شنونده خوب: گوش دادن فعالانه و در لحظه. چند tasking است که دشمن از گوش دادن موثر.

3. اجازه دهید افراد دیگر صحبت کنید! مطمئن شوید که تماس گیرنده شما را به طور کامل به پایان رسید صحبت کردن قبل از پاسخ. به یاد داشته باشید: گاهی اوقات آنها't انجام می شود صحبت کردن; آنها فقط آینده برای هوا.

4. استفاده از سوالات باز برای گرفتن مردم را به صحبت آزادانه تر. شما باید همیشه صحبت در کمتر از شخص شما را به نام. این باعث می شود به دیگران احساس راحتی بیشتری به خصوص اگر شما در حال درخواست از آنها برای تصمیم گیری. بیشتر آنها بحث ساده تر از آن است که آنها را به “خرید” آنچه به شما ارائه.

5. برای ایجاد میل خود را با تماس گیرنده با سرعت بالا و یا کم کردن سرعت خود را صدای صحبت کردن به بازی بهتر ایشان. آنها برنده't درک کنند که چرا آنها احساس راحتی آنها فقط می خواهد.

6. استفاده از کلمات خود را برای بهترین نتایج. نگه داشتن در ذهن شما می توانید هر چیزی عبارت مثبت و منفی و یا خنثی. تعبیر خود را از کلمات مثبت کمک خواهد کرد که شما دریافت نتایج بهتر و بیشتر به راحتی.

7. پست صوتی می تواند دوستان خود را. جلوگیری از ترک پست صوتی پیام ولی اگر شما باید فکر می کنم از آن به عنوان یک 30 ثانیه تجاری در یک بسیار دارای برنامه های رادیو. شما باید این فرصت را به دریافت پیام خود را به “گوش” را مورد نظر مخاطبان است. پیام خود را باید منعکس کننده این.

8. طرح تلفن خود را ارائه و در پیشبرد. فکر می کنم از تمام حالات مختلف شما ممکن است با آن مواجه و نوشتن آن. این است که به نام تماس قبل از برنامه ریزی است.

9. نوار خود را برای بهبود. گوش دادن به خودتان دقت کنید و تصمیم بگیرید که چه مناطق شما می خواهید به بهبود است.

10. ایجاد یک طرح عمل. تمرکز بر روی تنها یک منطقه در یک زمان. هنگامی که شما احساس می کنید راحت حرکت به بعدی خود را در منطقه و تکرار.

ما با استفاده از تلفن به عنوان اصلی ما فرم ارتباط شخصی است. افرادی که خوب با این متوسط افزایش فرصت های خود را برای موفقیت است.

[ad_2]

Author: admindd3234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *