کتاب جدید می آموزد شیوه های فروش که منجر به موفقیت و استقلال مالی

[ad_1]

Shirlene ریوز’ فروش از طریق قلب خود را: توانمند سازی شما برای ایجاد روابط برای آزادی مالی فراتر از بیشترین فروش ها و کتاب های کسب و کار در ارائه توصیه های عملی و نمونه هایی برای چگونه برای پیدا کردن مشتریان آنها را علاقه مند به مهر و موم معامله نگه داشتن آنها را به آینده و حتی مراجعه دوستان خود را به شما. پس از خواندن Shirlene داستان شخصی و توصیه های خود را پیدا خواهید فروش خود را افزایش و از همه مهمتر شما به خودتان پیدا کنید در حال توسعه روابط معنی دار است که شما را شادتر از آنجا که شما نه فقط پول بلکه ساخت یک تفاوت در زندگی خود و زندگی از شما و مشتریان شما.

چند کتاب شروع با چنین نمایشی دهانه به فروش از طریق قلب خود را. Shirlene می گوید ما به طور خلاصه در مورد او دو ازدواج و چگونه او ساخته شده است کسب و کار موفق با شوهر تنها یک روز به کشف او طلاق و شکست. داشتن مواد غذایی برای کودکان, او در بر داشت خودش را ایستاده در مقابل یک آشغال است که مردم غواصی در برای بازیابی خراب هندوانه به خوردن. در آن لحظه او می دانست که او را در پیدا کردن یک راه به نوبه خود این وضعیت در اطراف.

البته او و آن را منجر به رشد کسب و کار خود را-امضای Pro, Inc., دومین دفتر اسناد رسمی سند ثبت نام کسب و کار در کشور به ارزش چند میلیون نفر و با 23,000 افراد مشغول به کار در زیر او. Shirlene بازنشسته از کسب و کار است که پس از هفده سال و در حال حاضر او مربیان مردم در خرید و فروش به طوری که آنها می توانند یاد بگیرند به انجام آنچه او انجام داد.

در حالی که فروش خود را از طریق قلب است که پر از عملی تکنیک های Shirlene نیز با تمرکز بر چگونه به خودتان را خوشحال بودن در شرایط خوب با خودتان. او به ما می دهد نمونه هایی از چگونه ما می توانید انتخاب کنید چه چیزی برای ما مناسب است, فریم آن را به عنوان “انتخاب صلح و یا درد” هنگامی که ما را به تصمیم گیری. سپس او به پیاده روی خوانندگان از طریق آنچه که او خواستار 3 Cs: پاکسازی وضوح و اعتماد به نفس. 3 Cs کمک به شما در مقابله با گذشته خود و مسائل حل نشده و یا احساسات بنابراین شما می توانید تمرکز انرژی خود را در فروش به جای شخصی خود را بار. در نهایت 3 Cs را کمک به تقویت اعتماد به نفس خود را, بنابراین شما بهتر است فروشنده. Shirlene توضیح می دهد:

“هدف نهایی از 3 Cs این است که مردم به صحبت کردن در مورد چه مقدار از آنها به شما عشق. قوانین برای دستیابی به این هدف هستند و می گویند هیچ چیز نامهربان در مورد هر کسی به خود زمان و دانش از عمیق ترین recesses از قلب خود را و درک آنچه شما را به یکی دیگر ممکن است بازگشت و توسط همان فرد اما مطمئنا دوباره به شما در دیگر غیر منتظره راه مثبت است.”

در حال حاضر که شما را نمیفهمد آن زمان به شکل شما و مشتریان شما. Shirlene پیاده روی خواننده را از طریق چگونه به درک و شناخت مشتریان بالقوه’ شخصیتی به انواع, بنابراین شما می توانید یادگیری برای برقراری ارتباط با آنها را به جایی که آنها در آینه زبان خود را. او همچنین به شما می آموزد که چگونه خود را تعریف بازار هدف و رسیدن به آن است.

البته شبکه های بزرگ است که بخشی از پیدا کردن مشتریان. Shirlene درک سرخوردگی بسیاری از مردم با شبکه چرا که منجر به نتایج آنها می خواهند. او به خوانندگان می آموزد که چگونه برای پیدا کردن حق شبکه های گروه و نحوه اجتناب از آنهایی که نیستند مفید است. در زمان او بسیار ساده در تن او که من دوست دارم; به عنوان مثال, او هیچ تردیدی در مورد گفت:

“نمی دهد برای پیوستن به یک گروه به سادگی از آنجا که دوستان خود را وجود دارد. در واقع بهتر است اگر دوستان وجود ندارد. وجود دارد هیچ نقطه ای در شبکه با دوستان خود. این است که کسب و کار خود و نه یک گردهمایی اجتماعی است. اجازه دهید به هر یا همه شبکه های گروه که نه کمک به درآمد خود را مگر اینکه شما فکر می کنید نیست, کسب درآمد از آنجا که شما نمی دانید که چگونه به فروش و آماده نیست.”

من هم او را دوست دارم روش برای برخورد با رد. او می داند که مردم مشغول هستند و همیشه نمی تواند مرتکب حق دور برای دلایل مختلف. او را بدست در اطراف این موضوع توسط آموزش که زمانی که کسی به او می گوید “من نمی توانم این کار را انجام در حال حاضر” بهتر است بپرسید “آیا آن را ندارد در حال حاضر و یا هیچ برای همیشه لطفا برای؟” اگر آن را ندارد در حال حاضر او می تواند با پیگیری آنها را در یک زمان بهتر در حالی که اگر آن را هیچ برای همیشه از او تشکر می کنم فرد برای صادق بودن و پس از آن بود خوشحالم که او نمی اتلاف وقت خود را به دنبال فرد بیشتر است.

در نهایت Shirlene ارائه می دهد 3 مرحله فروش والس™. من نمی خواهد به شما تمام مراحل را در اینجا, اما من قول می دهم که Shirlene waltzes ما از طریق این مراحل را در یک استادی راه پر از جزئیات است. او فراهم می کند و اسکریپت ها و نمونه هایی برای چگونه برای شروع یک گفتگو با یک مشتری و پس از آن او به ما نشان می دهد که چگونه به صحبت کردن با مشتریان در درک شیوه ای است که تمرکز بر روی که در آن مشتری است که در به جای تمرکز بر روی ساخت فروش; به این ترتیب, شما نمی خواهد آمد به عنوان بازور و یا ترساندن مشتری خود را; در عوض, شما ایجاد یک رابطه اعتماد است که چشم انداز خود را بیشتر مایل به ارتکاب.

Shirlene همچنین دارای یک راه عملی برای ارجاع. نه تنها نشانی از او درخواست مشتریان خود را که آیا آنها ممکن است می دانم که شخص دیگری علاقه مند در خدمات مشابه آنها فقط دریافت کرد اما او باریک کردن امکانات با پرسیدن “آیا شما می دانید کسی که در کلیسا خود را?” و یا “آیا شما می دانید کسی که در مدرسه خود را؟” با پرسیدن این سوالات مشخص تر فرد قادر به تمرکز بر روی یک گروه از مردم در یک زمان به جای جستجو برای هر کس او می داند که تنها به جواب شما را با یک “نه”.

کتاب نهایی فصل بسیار فراتر از فروش به آموزش خوانندگان که چگونه برای رسیدن به آزادی مالی و حتی چگونه برای تبدیل شدن به افراد مشهور کارشناسان رسانه ها دنبال خواهد کرد. Shirlene یکی از تنها 253 CFE گواهی مالی مربیان® در کشور او بیش از بیست و هشت سال تجربه در زمینه مالی به طوری که او می داند که چگونه به کمک به مردم برای سرمایه گذاری و قرار دادن پول خود را به بهترین استفاده از زمانی که آنها آن را. او همچنین میزبانی خود رادیو و تلویزیون و وب سایت را نشان می دهد تا او را آگاه در مورد آنچه در رسانه ها است که به دنبال در آن مهمان کارشناسان. این همه اضافی مشاوره تنها به تقویت حرفه ای شما بیشتر به شما یاد بگیرند که چگونه به خودتان فروش.

وجود دارد خیلی بیشتر به من می گویند در مورد فروش از طریق قلب خود را. Shirlene است که قطعا یک استاد از فروش نرم است که منجر به موفقیت شخصی. وجود دارد مقدار زیادی از کتاب ها در خرید و فروش وجود دارد خارج وجود دارد, اما این یکی می ایستد جدا از آنجا که آن را واقعا خوانندگان می آموزد که چگونه برای اتصال در سطح انسانی که در نتیجه در انجام بیشتر تجربه برای هر دو فروشنده و مشتری است.

[ad_2]