کار تولیدی:کارگاه تولیدی پردرآمد – تولیدی های پر رونق

هر روز هم با قلم و کاغذ مینویسم هم با لپتاپ تایپ میکنم. اما نکته جالب اینجاست، وقتی هر سه گزینه را در پیش رو دارید، بسیاری از روزها حس جالبی از رقابت و بازی در شما شکل میگیرد. پس همیشه پس از انجام آن حس پیروزی کنید. هر روز هر سه این گزینهها را همیشه پیش چشم داشته باشید، و بسته به توان و انرژیتان یکی از گزینهها را برای انجام دادن انتخاب کنید. یک دفترچه را به تیترهای مختلف اختصاص بدهید و پیش از هر کاری تیتر مطالبی که دوست دارید بنویسید را یادداشت کنید. این کار ساده و لذتبخش را اینگونه انجام دهید: همین الان یک کاغذ بردارید و ده کلمه موردعلاقهتان را بنویسید؛ سپس بگویید که چرا این کلمات را دوست داری؟ دوست دارید کتاب بنویسید و ایده ندارید؟ استفاده از تخصص و تبحر : وقتی با یک گروه از کارشناسان تولید محتوا همکاری می کنید این امکان را دارید تا از تجربه و تخصص آنها در زمینه مورد نظر بیشترین استفاده را ببرید. برای مثال، اگر کسبوکار شما در زمینه ساخت ویدیو و تیزر تبلیغاتی است، بهترین راه برای رشد برندتان و افزایش تعداد مشتریان، تولید محتوای آموزشی برای کاربران است. مهمترین نکته که در تولید محتوا مشهد B2C باید رعایت کنید، آن است که در راستای بیزنس خود محتوا تولید کرده و سعی کنید نسبت به رقیبان خود یک مزیت به کاربران ارائه کنید.

تولید محتوا برای پیج لباس
و بالعکس ممکن است اصلا به این مسئله توجهی نداشته باشید. هیچ گاه عذاب وجدان نداشته باشید که چرا چند روز است که فقط در سطح خرد ماندهاید. یکی از کاربردهای مهم این ابزار شامل: خبر داشتن از روند جستجوی یک کلمه کلیدی در بخش گوگل است. ولی نکتۀ اصلی اینحاست: گوشی موبایل ابزار حواسپرتی است. گوشی فقط به کار کپشننوییسی و استوری هوا کردن میخورد. نتیجه روشن است. احتمالا به فکر چک ضمانت و ضامن معتبر میفتی. تابهحال فکر کردهاید که کلمات موردعلاقه شما چه کلماتی هستند؟ اما نگران نباشید. با نوشتن عناوین به ناخودآگاه خودتان فرمان میدهید تا برای دکمهای که پیدا کردهاید کت بدوزد. اگر واقعاً شیفتۀ نویسندگی هستید برای نوشتن وقت بدزدید. پیش از این هر چیپس میوه ای که در بازار دیده ایم ، یک سری میوه های خشک شده ای بوده اند که بعضی هاشان هم به شدت بی کیفیت و بی مزه اند و اگر یک مقدار هم دقت کنید ، حقیقتا چیپس میوه ، مزه ی خاصی را به شما انتقال نمی دهد . تو بازار نشر دنیا، ناشرها دقت زیادی رو عناوین کتابها دارن.

تیتر یا عنوان تأثیر بسیاری روی موفقیت یک متن دارد؛ میتوان گفت بخش زیادی از مسئولیت جلب توجه خواننده به عهدۀ عنوان است. تقریبا تمام جواهرات و بدلیجات بهویژه نقره به اکسیژن موجود در هوا واکنش نشان داده و لک میگیرند و یا اینکه تیره میشوند، زیرا هیچگونه پوششی بر روی این فلزات برای محافظت از دیواره و هسته آنها وجود ندارد. تولید محتوا هم از این قاعده مستثنی نیست. اینجا جایی نیست که از ادبیات شکسپیر استفاده کنید! یکی دیگر از معیارهای سنجش شرکت های تولید محتوا، تعرفهای است که شرکت برای تولید محتوا در نظر میگیرد. من از آن دست از افراد متعصب نیستم که روی یکی از اینها پافشاری کنم. آنتونی ترالاپ رماننویس، در هر پانزده دقیقه سیصد کلمه مینوشت، او با همین معیار و اندازهگیری دقیق، سه ساعت در روز مینوشت آنهم قبل از رفتن به اداره پست که شغل اصلیاش بود، او با همین روش به یکی از پرکارترین نویسندههای تاریخ تبدیل شد.

آموزش سئو و تولید محتوا
امروزه قیمت تولید محتوا بر اساس معیارهای ذکر شده در بالا، از حداقل هرکلمه ۱۰ تومان تا حداکثر ۲۰۰ تومان است که این قیمت را کیفیت بالای هر کدام از موارد ذکر شده تعیین میکند ولی گفتنی است که در کنار این فاکتورها عنصر برند هم بیتاثیر نخواهد بود. میتوانید هر چند وقت یکبار فهرست کلماتتان را مرور کنید و ببیند نظرتان درباره این کلمهها تغییر استخدام تولید محتوا غیر حضوری کرده یا نه. تیتربازی تمرینی برای تسلط بر این هنر است. میتوانید به افراد نشان دهید که مواجهه با این تغییر غیرقابل اجتناب است. برای همه ی افرادی که به محتوای ویروسی عادت دارند، این ناراحت کننده است که بازاریابهای خیلی کمی در این مورد صادق هستند: معمولاً ساختن بسیار سخت است، پیش بینی غیر ممکن است و معمولاً ارتباطات خیلی خیلی کمی جهت گفت و گو با اکثر مشاغل وجود دارد. متن هایی که خوانا هستند و خیلی راحت و بدون دردسر خوانده می شوند کاربر را جذب می کنند. محتوای ویدیویی میتواند سرعت جذب مشتری شما را تغییر دهد.