چگونه کسب و کار شما می توانید با اطمینان از موفقیت در اقتصاد تجربه

راه طولانی پیش در سال 1998–بله که مدتها پیش–B. یوسف کاج دوم و James H. Gilmore منتشر شده قطعه ای در بررسی کسب و کار هاروارد (لینک در پایان این مقاله) که تجربه اقتصاد وارد کرده بود. و مطمئن شوید که در قرن 20 نظر, آن را به حال. آنها به عنوان توضیح داده شده در مقاله پیشرفت آغاز شد و با خانواده به خرید اقلام مانند بتی کراکر چرا که وجود دارد کمتر در آشپزخانه زمان برای آماده سازی مواد تشکیل دهنده برای یک کودک کیک تولد. سپس پدر و مادر شروع به رفتن به نانوایی فروشگاه را انتخاب کنید تا کیک برای بچه های خود را و دیگر ساخت کیک در خانه. و در نهایت در قسمت اواخر قرن 20 با کار بیشتر و دیگر خواسته های خانواده ها شروع به برون سپاری کل تولد به سوپ-به-آجیل گروه که همه چیز را مانند Chuck E. Cheese و کشف منطقه.

و در حال حاضر ما در قرن 21 و تجربه مسائل حتی بیشتر و شرکت ها شروع به سعی کنید از فن آوری های مختلف مثلا واقعیت مجازی و واقعیت افزوده. شرکت های بزرگ مانند Facebook و اپل ساخته شده اند سرمایه گذاری های قابل توجهی به این فن آوری به این دلیل که آینده در حال آمدن است به سرعت و من نمی شود جای تعجب نیست اگر در سال 2018 ما می بینیم برخی دیگر از تجربه جهانی مانند گوگل بروید.

بازاریابان هوشمند درک است که ایجاد یک تجربه-با تکنولوژی–ضروری است که قادر به فروش محصول و یا خدمات در جهان امروز است. پس چگونه شما آن را انجام?

تجربه مشتری Continuum

یک فعالیت ضروری برای ایجاد یک تجربه مشتری عالی برنامه است که نه تنها به خدمات به مشتریان عالی است اما برای رفتن بیشتر و درک تجربه مشتری خود را از آغاز تا پایان. از لحظه ای که چشم انداز شما می فرستد یک ایمیل به مکان یک تماس را برای دفتر خود و یا پیام های شما در برخی از راه است تجربه خود را در شرکت فراهم می کند ؟ درک تمامیت تجربه مشتری از لحظه ای که آنها در ابتدا رسیدن و به آنچه اتفاق می افتد پس از خرید.

کلمات مهم برای تجربه مشتری اصول

هنگامی که شما را در درک تجربه ای که رخ می دهد و مهم تر از آنچه شما می خواهید را به مطمئن شوید که آگهی خود را تجربه, شما باید از خودتان بپرسید (و تیم خود را) به شما کمک کند توسعه اصولی است که راهنمای تجربه از آغاز تا پایان. در این مورد کلمات مهم است. برای مثال شما به دنبال مشتریان خود را به “پاپ” در حالی که آنها شریک با شما ؟ آیا شما به دنبال برای “برتری در ارتباطات”? هر چه کلماتی هستند که برای شما مهم توسعه اصول در اطراف آنها و اطمینان حاصل شود هر کس در تیم خود است و پردازنده.

داده ها در داخل و چه بیرون می آید ؟

هنگامی که شما در حال صحبت کردن در مورد اطلاعات CRM خود را همه چیز است. شما می خواهید مطمئن شوید CRM خود را قطاری هر آنچه را که ضروری است به دانستن در مورد خود منجر می شود و مشتریان. اگر تیم شما نیست خواندن هر touchpoint با مشتریان خود را با دقت و سپس شما در حال رفتن به قادر به پیش بینی نیازهای خود را. بخشی از تجربه مشتری است به دانستن آنچه که چشم انداز خود و همکاران در حال رفتن به می خواهید حتی قبل از آنها آن را می خواهم. به عنوان مثال در یکی از شرکت های ما شرکای سابق دریافت یادآوری در فواصل منظم در مورد برنامه ریزی خود را جمع آوری کمک های بعدی با ما.

ارائه یک تجربه حسی

هر کس استفاده می شود به داشتن تجربه های بسیاری در طول روز است. اگر آنها در حال پیمایش رسانه های اجتماعی خود را منجر می شود و مشتریان هستند که “به بازار عرضه شده” با جریان زندگی می کنند فیلم ها و یا تصاویر. شرکت های در حال حرکت به سمت مردم فراهم مجازی تجربه و با ابزار تکنولوژی. اعطا ما در مراحل اولیه این نوع از لحظات, اما آن را در حال حاضر آغاز شده است. اگر شما می خواهید برای خرید حلقه الماس شما می توانید حلقه عملا در دست خود را با تهیه یک عکس. شما همچنین می توانید ببینید که چگونه مبلمان را در خانه خود را با نرم افزار و یک هدست VR. فکر می کنم خارج از جعبه و کشف راه های خلاق را به محصولات و خدمات خود را به بازار است.

نمره پروموتر خالص (NPS)

اگر شما با استفاده از آن در حال حاضر به دنبال خود نمره پروموتر خالص و یا دفتر. این ابزار اندازه گیری فراتر از ساده رضایت مشتری است. شاخص محاسبه بر اساس پاسخ های دریافتی از مشتریان خود را در مورد چگونه به احتمال زیاد آنها خواهد بود به توصیه شما به دیگران کمک می کند تا شما را در درک و پیش بینی آینده رشد درآمد. بهترین نوع فروش شما می توانید کسانی هستند که بر اساس توصیه دیگران به خصوص اگر شما می توانید پیش بینی رشد درآمد.

انسان تغییر نکرده پس از انتشار توسط کاج و گیلمور در HBR مقاله. تنها چیزی که تغییر کرده است به طور قابل توجهی است که چگونه فناوری تبدیل شده زندگی ما و جهان حکم بزرگ. انسان باید همیشه می خواستم همان چیزی که در یک محصول یا خدمات است. مصرف کنندگان می خواهند تجربه آنها با کسب و کار خود را برای مطابقت با انتظارات آنها تا به حال در ذهن خود را هنگامی که آنها برای اولین بار نپرسید در مورد محصول یا خدمات شما.

بررسی کسب و کار هاروارد مقاله: خوش آمدید به تجربه اقتصاد

Author: admindd3234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *