چگونه به نوبه خود صدق به Goldmines

[ad_1]

روز دیگر یکی از اعضای مخاطبان از من پرسید “چه چیزی شما را مانند حداقل در مورد کار خود را؟”

“کلیشه” من پاسخ داد.

“منظورت چیست؟”

“خوب بسیاری از مردم فکر می کنم که سخنرانان حرفه ای هستند egomaniacal خود خدمت دستکاری bullshitters که چیزی جز تف کرک و شاهین محصولات از این مرحله به جای ارائه ارزش واقعی است.”

“وای” او گفت:. “این است که واقعا درست است؟”

“متاسفانه برای برخی از سخنرانان آن است که” من اعتراف کرد. “اما من می خواهم بگویم آن را واقعا بیشتر از یک طبقه بندی.”

طبقه بندی. که یک کلمه مهم در کسب و کار.

ببینید به طبقه بندی کسی به معنی “به جای او به یک محفظه یا اختصاص به او یک دسته.”

بنابراین این بدان معناست که شما باید چند چالش:

1. به کشف کردن آنچه شما طبقه بندی شده است.

2. به خلع سلاح آن را هر زمان که شما دیدار با کسی که می خواهد برای قرار دادن شما در آن است.

زیر پنج مرحله به شما کمک خواهد کرد انجام چالش های آن, بنابراین شما می توانید به نوبه خود صدق به goldmines:

1. اشفتگی فکری موقتی. ایجاد یک لیست به نام “ده کلیشه و صدق در مورد کار من به عنوان یک ____________.” اگر شما با داشتن مشکل گرفتن تمام ده فقط با یک تماس همکار یا کسی که مشغول به کار در صنعت خود را در حالی که برای. آنها باید قادر خواهید بود برای کمک به!

2. دفاع از. ایجاد یک زیر لیست برای هر یک از آیتم. جمع آوری سه نمونه از داستان های آمار مشتریان و یا هر نوع دیگر از شواهدی است که ثابت می کند آن صدق اشتباه است.

3. پست. در وب سایت خود یا وبلاگ به اشتراک گذاری این لیست با بازدید کنندگان خود را. آنها قدردانی خود را با صداقت و شفافیت و باز بودن. احساس رایگان برای استفاده از تصاویر, مشتری, نامه ها و ویدئوها. که باید آنها را در کنار خود.

4. نقد و بررسی. صرف چند دقیقه در ابتدای هر روز بررسی خود را طبقه بندی لیست. آن را تازه نگه دارید در ذهن خود به خصوص در گفتگو با مشتریان و چشم انداز. ایده جالب: نوشتن فهرست در یک پست به آن توجه داشته باشید و چوب آن را بر روی تلفن خود را!

5. بیان. به عنوان به زودی به عنوان ممکن است در طول یک مکالمه سخنرانی و یا ارائه و فروش خود را به آدرس صدق. اطمینان مخاطبان خود را (یا مشتریان) که کار کردن با شما نخواهد بود سازگار با کلیشه های موجود از صنعت خود را.

نکته نهایی: کل دلیل این نزدیک تمرین است برای خلع سلاح فوری دلمشغولیهای از خریداران خود را.

این چیزی است که القا راحتی.

که ایجاد اعتماد است.

که تقویت ارزش.

که در نهایت مردم را به خرید.

شروع طوفان مغزی خود را از کلیشه های امروز است.

و فردا شما شروع به تبدیل صدق به goldmines.

اجازه دهید از من بپرسید بله این…

آنچه شما فروش است ؟

اجازه دهید به من نشان می دهد این…

برای لیستی به نام “134 سوالات هر فروشنده باید بپرسید,” ارسال ایمیل به من و من برای شما ارسال فهرست به صورت رایگان!

[ad_2]