چگونه به منظور توسعه یک استراتژی پیروزی برای رسانه های اجتماعی

[ad_1]

آیا شما یک کارآفرین و ایجاد یک کسب و کار? اگر چنین است, سپس شما نیاز به یک حضور رسانه های اجتماعی. گرفتن این است برای کنترل رسانه های اجتماعی دیوانگی و نگه داشتن صفحه خود را در یک سطح کسب و کار. اگر شما یک سایت را چند دقیقه برای دیدن آنچه که آگهی خود را در صفحات.

مردم در حال ارتقاء مربیگری و آموزش در مورد چگونه به انجام تقریبا همه چیز و آنها غنی از انجام آن است. سوال این است که آیا آنها آن را انجام داده ؟ آنها به شما مهارت های که شما نیاز دارید ؟

اگر قلب شما را در کار خود را, شما می توانید تبدیل شدن به موفق. ضرب المثل “به دنبال قلب خود را” فقط امروزه به عنوان واقعی آن را دو هزار سال پیش “برای جایی که گنج خود را وجود دارد خواهد قلب خود را نیز باشید.” لوقا 12:34

زمانی که من به دنبال غرایز من (قلب) و سپس من را ساخته اند این تصمیم درست است. آن زمانی که من باید بر اساس تصمیم گیری من در منطق است که من ساخته شده برخی از اشتباهات بزرگ.

شبکه لازم است برای هر کسب و کار است. اما بازاریابی شبکه ای نیست یکی از اندازه متناسب با تمام.

ما پیدا کردن یک کسب و کار و دریافت هیجان زده و فکر می کنم ما می توانید پول را به سرعت. چند روز بعد پس از ما صرف پول برای پیوستن به ما متوجه است که ما لازم نیست که پول و وقت و یا مهارت. اما این است که تحقق است فقط یک بهانه ای ؟

واقعیت این است که ما نمی خواهیم به گرفتن زمان برای یادگیری مهارت های مورد نیاز کسب و کار به رشد سود است. مردم صرف هزاران دلار در برنامه های مربی گری و هرگز اعمال هر یک از این استراتژی است. این عمل طول می کشد برای رسیدن به موفقیت!

ما موفق به درک کنند که استراتژی های عملی با یکی از اندازه متناسب با تمام سیستم. مردم منحصر به فرد و متفاوت است. در اینجا چند مترادف برای استراتژی های; طرح, طراحی, برنامه بازی, زمین, طرح, برنامه, پروژه, نقشه راه طرح و سیستم.

دریافت سریع غنی مربیگری برنامه ها برای دستاوردهای بالا. اگر شما مایل به پرداخت قیمت برای تبدیل شدن به یک تولید بالا تنها کسی پول این مربی است که شما فروش سیستم.

سال پیش قبل از اینکه من شروع به کار بر روی خط من تدریس دوره آموزشی فروش. این موضوع که آموزش “هنر بسته فروش.” آن چنان موفق بود که در رقابت با من تماس خود را به آموزش عوامل است.

من خریداری یک دوره “تماس سرد کار نمی کند”. از آن زمان من با استفاده از این دوره به عنوان یک ساختار برای ساخت کسب و کار من.

کسب و کار باید تبادل پول از مصرف کننده به کسب و کار برای تبدیل شدن به موفق. معاملات مورد نیاز برای کمک به مصرف کننده احساس می کند که ارزش آن معامله. اگر نه نماینده فروش و یا صاحب کسب و کار است که همیشه سرد خواستار ترک بسیار کمی فرصت برای ارجاع.

هیچ کس را دوست دارد به فروش می رسد اما هر کس دوست دارد به خرید. اگر شما با استفاده از خود را در صفحه خصوصی برای کسب و کار; لطفا در ساخت صفحه فن.

آیا شما نیاز به یک رسانه های اجتماعی کسب و کار در بهداشت و درمان بررسی کنید ؟

[ad_2]

Author: admindd3234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *