چگونه برای به دست آوردن حامیان – رایگان الکترونیکی آموزش کمک می کند تا کارآفرینان گروه و دیگران

[ad_1]

من هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن چقدر آسان گرفتن حامیان مالی برای پروژه های شما, موسیقی سازمان یا رویداد می شود بنابراین در اینجا درس 4–در خانه! با استفاده از ساده تاکتیک های اثبات شده به شما نشان دهد که این فرایند را برای به دست آوردن حمایت های مالی–از جمله این روش برای سرعت دریافت چک در ایمیل در کمتر از 3 روز.

امروز در درس 4 را 12 – درس چگونه برای به دست آوردن حامیان e-آموزش خواهیم پوشش ماژول های مختلف است که باید از منافع بزرگ است. این اما نه در همه دشوار است به درک. شما در حال انجام یک کار بزرگ است. خواهیم آدرس برخی از پرسش های مهم از جمله شماره یک سوال یک ضامن می خواهد پاسخ پیشنهاد.

چگونه برای به دست آوردن حامیان: درس 4

ایجاد یک استراتژی خاص برای تامین حمایت:

آزمایش زمان بیش از است. شرکت های در حال قرار دادن پول بزرگ در پشت حمایت از مبارزات. برای مثال شرکت پپسی به تازگی منتقل شده 20 میلیون دلار از آن Super Bowl TV ad پول به علت اجتماعی بازاریابی است. هنگامی که راه اندازی استراتژی خود را برای تامین حمایت مالی مطمئن شوید که شما باید پروژه اهداف و ماموریت حتی قبل از نزدیک شدن به چشم انداز.

آیا رویکرد حمایت از چشم انداز برای تنها purpos از دریافت پول نقد است. ایجاد متقابل نقشه راه. برای مثال نشان می دهد آنها در مراحل آنچه آنها انتظار می رود در بازگشت. آن را ضروری است برای حمایت از موفقیت است.

مشتری و هدف متمرکز, سوالات

–من چیست ماهانه و فصلی و سالانه نقدی اهداف ؟

–در حال حامی و محصول من سازگار است ؟

– چه مهارت های من نیاز به به طور موثر پیاده سازی اسپانسر من به دنبال ،

–که من ایده آل حامیان?

– چه سیستم من استفاده برای شناسایی یک زمان سه ماهه و سالانه حمایت مالی?

–چه بازه زمانی برای هر عمل است ؟

پس از پاسخ دادن به سوالات, شما می توانید اضافه کردن آنها را به شما نوشته شده است برنامه عمل.

چه شما در حال انتقال به حامی خود را? در کتبی و شفاهی و ارتباطات و همیشه یک نقطه برای تحویل در مثبت و جذاب نور است. آنچه که شما ارسال و یا به مردم باید پروژه تصویر شما می خواهید برای انتقال: جالب, روشن, فوتی و فوری و توصیفی. مطمئن باشید که برای ویرایش کار خود را برای املا و دستور زبان.

حمایت از مواد مانند بروشور آگهی و سایر اسناد و مدارک نسبتا آسان و ارزان برای ایجاد. آنها همیشه باید کتبی در سربرگ لوازم التحریر و خطاب به مناسب فردی است. علاوه بر این آنها باید توصیف هدف حمایت و خاص از تلاش های خود را. در این درس به شما خواهد شد ارائه شده با قالب های مختلف درخواست نامه ها و پیشنهادات.

در هر دو درخواست تجدید نظر خود را با حروف و رسمی پیشنهاد دو چیز از اهمیت زیادی هستند:

یکی از آنها بخواهید برای یک مقدار مشخصی از پول و نشان دادن آنچه که حامی خود را در بازگشت. و دو; شامل به عنوان یک محوطه خود خطاب پاکت.

وجود دارد بسیاری از راه های موثر برای ارائه پیشنهاد. اگر چه هیچ استاندارد صنعت وجود دارد برخی از اصول است که باید اجرا شود.

در هنگام ارسال یک نامه درخواست به صورت قابل توجهی حمایت شما ممکن است در نظر گذاشتن مواد است که می تواند به شما کمک کند از جمله:

— محصول خود را و یا سازمان تاریخچه

— نسخه از مطبوعات و داستان از ویژگی های

— نظرها

— عکس

— جوایز

نکاتی برای نزدیک شدن به جامعه سازمان ها و شرکت های بزرگ برای حمایت

پس از شناسایی چشم انداز آن زمان به سنگ تیز کردن در در عناصر مهم خود را برای تماس اولیه. کلید است برای ارتباط با این طرز فکر و اهداف آینده نگر خود را شناختند. شما می توانید بهترین از این کار را با به دست آوردن درک کامل از این سازمان به طوری که شما یک ایده از بهترین نوع کمک برای درخواست. مطمئن شوید که شامل دستاوردها و نقاط عطف خود را در گروه به دست آمده است در تماس اولیه خود را به عنوان به خوبی به عنوان در جلسه خود را.

با شوق و ذوق در حال حاضر آنها را با یک نمونه کارها و یا پیشنهاد و توضیح خود سوال اصلی این است که “چگونه خواهد شد و این به نفع من/ما ؟ به آنها بگویید. اگر شما نیست که شما از دست دادن آنها را قبل از شما آنها را داشته باشد. در زیر لیستی که چرا شرکت های بزرگ به طور معمول حامی: ترویج رسانه های افزایش میل با مصرف کنندگان خود را مرتبط با علت تبلیغات بازاریابی مرتبط با علت افزایش پایگاه داده افزایش یافته و ترافیک وب سایت و افزایش سود.

حمایت از طرح های پیشنهادی عبارتند از: جامد مورد حمایت

راز برای تامین حمایت مالی خود را از طریق کلامی و ارتباطات نوشته شده است مشخص شده که چرا به شما می گویند آنچه شما انجام دهد. برای موفقیت شما باید دولت خود را در مورد چرا یک حامی مالی باید حمایت شما. خود را مورد حمایت قابل دوام است. بسیار عالی یکی را حامی خود را از ورود به یک همکاری امروز. موثر مورد بیانیه برآورده سه معیار. باید آن را:

معتبر حامی شما باید بر این باورند که شما باید منابع و شایستگی به انجام آنچه شما می گویند شما انجام خواهد داد. آنها باید به توافق برسند که پول آنها کمک یک جزء لازم در این به معنی توجیه.

روشن شما باید نشان می دهد یک ارتباط روشن بین نیاز شما هستند پرداختن و چگونه حمایت دیدار خواهد کرد که نیاز دارید. به یاد داشته باشید: این یک حمایت. لازم نیست به صرف مقدار زیادی از زمان شناسایی یک “مشکل” و یا ساخت یک درخواست برای “donation.” حامیان مالی نیاز به یک دلیل به حمایت و نه لزوما یک دلیل به من بدهید. “خط پایین” تبدیل به پول است. واضح تر شما را در این ارتباط بیشتر احتمال دارد خود را حامی ثبت قرارداد.

فوتی و فوری شغل شما این است برای کمک به چشم انداز خود را ببینید که شما را به اهداف و ماموریت فوتی و فوری است. شرکت های علاقه مند در شما بر اساس آنها چگونه شما را درک است. هدف شما این است که خودتان را به عنوان یک تاثیر گذار است که قدرت تاثیر بر مصرف کنندگان خود را به عنوان به خوبی به عنوان خود سازمان است. نشان دادن چشم انداز خود را اختصار و متقاعد کننده و سرمایه گذاری در توسعه جامد مورد حمایت خود. حامیان اغلب نشانه ای پس از خواندن یک پیشنهاد اگر آن را قانع کننده آموزنده و الهام بخش است. هرگز چشم پوشی آشکار است. شما باید رسیدن به حامی خود را ایجاد و با استفاده از قدرتمند حامی کسب برنامه مانند این دوره است. شما نمی توانیم به سادگی به ایمیل موجود خود را تنها اهدا کنندگان. شما نیاز به جایگزین اهدا کنندگان که هرگز تجدید. بدون ثابت هجوم جدید اهدا کنندگان شما خواهد شد در حال حرکت به عقب در هر سال نه جلو. هنگامی که شما یک حامی کار پشتکار به آنها را نگه دارید. این است که به نام حمایت از کشت. بیش از 97 درصد از حامیان مالی به دست آورد توسط یک فرد یا سازمان هرگز حامی دوباره به سادگی از آنجا که آنها خواسته بودند به. دراز مدت و روابط حرفه ای مهم ترین متغیر در برنامه های خود را. موفق برنامه حمایت استعفا حامی چهارم پس از سه ماهه یا سال پس از سال است. کار بنابراین شما به طور مداوم به دست آوردن جدید و استعفا فعلی خود را حامیان مالی.

خود را بالا بردن و حمایت از سهم

یک هدف مهم از برنامه های خود را که تحت تاثیر قرار دادن حامی خود را به اندازه کافی به طوری که آنها خود را افزایش تعهد و وفاداری به برنامه های خود را. اگر شما تحویل تحویل استعفا و بالا بردن سهم زمانی که شما رویکرد حامی خود را دوباره. نباید آن را دشوار است. هنگامی که شما با موفقیت مدیریت و اجرای هر توافق درآمد خود را افزایش دهد و ابتکار عمل خود را شکوفا خواهد شد. کار بزرگ! که آن را برای امروز من را ببینید شما فردا برای درس 5. ما صحبت در مورد کسی که در بهترین چشم انداز برای حامیان دلایل که چرا شرکت های بزرگ نیاز به شما دقیقا چگونه یک New Hampshire مرد snagged 50.000 دلار حمایت مالی. بهترین F. بریگز خالق چگونه می توانید حامیان الکترونیکی آموزش.

[ad_2]

Author: admindd3234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *