چقدر مهم است که زنگ تفریح ؟

[ad_1]

چه کلید به بهبود موفقیت دانش آموز? تکنولوژی بیشتر گنجانیده شده و به درس ؟ بهبود بنیادی آموزش و پرورش ؟ بهتر است معلم یا مدیر ارزیابی? پیشنهادات و حتی سرزنش (تقصیر پدر و مادر ؟ معلمان? دانش آموزان؟) خشم در.

در حال حاضر حتی زنگ تفریح است برای بحث.

بر اساس یک استاد جدید برنامه منتشر شد در اوایل این ماه دانش آموزان ابتدایی در سیراکیوز نیویورک خواهد شد و دیگر زنگ تفریح. گذشته از نیم ساعت ناهار برنامه به تشریح هر دقیقه خود را 6 ساعت در روز در مدرسه برای مشخص آموزش:

  • 120 دقیقه برای زبان انگلیسی هنر
  • 80 دقیقه برای ریاضی
  • 45 دقیقه برای هر یک از علوم و مطالعات اجتماعی
  • 40 دقیقه برای افراد ویژه مانند هنر و یا بدنسازی و
  • 30 دقیقه برای ناهار.

این دقیقه به دقیقه برنامه برگ هیچ وقت برای زنگ تفریح. و اگر چه لورا کلی منطقه رئیس دانشگاهی افسر می گوید که معلمان می توانند تصمیم به قرار دادن زنگ تفریح به این برنامه اختصاص داده شده به او نمی شود.

“اگر آنها در حال رفتن به انتخاب کردن برای انجام تعطیلی آنها در حال رفتن به گرفتن وقت از ELA (زبان و هنر) و ریاضی و این انتخاب من امیدوارم که هر معلم در نظر با دقت بسیار” کلی اظهار نظر به پست استاندارد.

جدید کارشناسی ارشد برنامه است که به منظور کمک به پیشرفت دانش آموزان در سیراکیوز است که برخی از بدترین نتایج دانش آموز در دولت است. در سال گذشته کمتر از 30 درصد از دانش آموزان در کلاس های 3 تا 8 ملاقات دولت تسلط به استانداردهای تنها 13 درصد از دانش آموزان دبیرستان به ثمر رساند حداقل 85 در انگلیسی رجنت و تنها 51 درصد از دانش آموزان خود را از دبیرستان فارغ التحصیل شده در زمان.

برنامه های جدید بود به اطمینان حاصل شود که معلمان در هر مدرسه صرف زمان کافی در موضوعات هسته ای برای دیدار با الزامات دولت بخشی از دولت جدید معلم پاسخگویی قوانین.

با توجه به گزارش سال 2010 به 40 درصد از ایالات متحده مدارس را قطع کرده و در زنگ تفریح و یا کاهش آن و یا تکمیل از بین بردن آن به منظور تمرکز بیشتر بر موضوعات هسته ای. یکی در 5 اصول می گویند که آنها تا به حال به کاهش زنگ تفریح بر اساس فدرال مورد نیاز است.

“بسیاری از مدارس در واقع بسیاری از ما مدارس ابتدایی شده اند ارائه زنگ تفریح برای مدتی. آنها تصمیم گرفتند به صرف چند دقیقه به آنها می تواند در آموزش” کلی توضیح داد.

روانشناس مدرسه از alaska airlines ابتدایی در سیراکیوز مایکل گیلبرت اما مخالف با برنامه های جدید. Alaska airlines 15 دقیقه زنگ تفریح در حال حاضر گرفته شده است دور و گیلبرت می بیند این به عنوان یک مشکل که آن نیز بخشی از یک مسئله بزرگتر.

گیلبرت گفت: پس از استاندارد است که در چند سال گذشته فشار به بهبود دانشجویی نمرات آزمون دارای فرسایش دانشجويان فرصت های اجتماعی و عاطفی یادگیری است.

هفته گذشته alaska airlines دوباره تنظیم برنامه های آن شامل زنگ تفریح بعد از وجود یک اعتراض عمومی از معلمان و والدین در مورد پیشنهاد تغییر دهید. در طول یک انجمن اولیا و مربیان جلسه سه شنبه گذشته با مجموع 100 در حال حاضر از جمله نگران پدر و مادر و معلمان alaska airlines ابتدایی اصلی ملیسا Evans تأیید کرد که مدرسه را زنگ تفریح به عقب در برنامه.

کشورهای دیگر نیز reevaluating زنگ تفریح: به تازگی شیکاگو و آتلانتا مدارس دولتی شده است به آرامی معرفی زنگ تفریح را به برنامه های خود را. این اوت سال, برخی از مدارس عمومی شیکاگو حال برنامه ریزی یک زنگ تفریح برای اولین بار در سی سال است. در ماه مه, ایلینوی, با تصویب دولت در لایحه الزامی حداقل 20 دقیقه از زنگ تفریح روزانه برای K-5 با مفاد آن مدرسه تخته می تواند گسترش زنگ تفریح برای دانش آموزان در مدرسه در صورت لزوم امر به معروف و نهی مدارس خودداری از زنگ تفریح به عنوان یک اقدام انضباطی.

“فرزندان ما سزاوار یک شانس برای بازی و استراحت در طول روز در مدرسه. یادگیری برای پیدا کردن دوستان و استفاده از تخیل خود است هر بیت به عنوان مهم به عنوان ضرب یادگیری و دستور زبان” گفت: سناتور. کیمبرلی Lightford که به معرفی این لایحه است.

مطالعات نشان می دهد که برای یک استراحت کوچک در وسط روز می توانید در واقع کمک های یادگیری: این بعد در روز استراحت معرفی بیشتر این دانش آموزان از دست دادن توانایی خود را به تمرکز. مطالعات نشان می دهد که فعالیت فیزیکی و افزایش پیشرفت تحصیلی.

عمده گزارش منتشر شده در مجله اطفال در سال 2009 در بر داشت که در میان 11,000 کودکان بین سنین 8 و 9 کسانی که تا به حال بیش از 15 دقیقه از زنگ تفریح یک روز خیلی بهتر رفتار در کلاس از کودکان مبتلا کوتاه تر می شکند و یا بدون آنها.

گزارش دیگری توسط کودکان حمایت گروه در سال 2009 در بر داشت که فقیر منطقه در میان اولین برای خلاص شدن از زنگ تفریح در تلاش برای بهبود عملکرد دانش آموز (مانند در سیراکیوز)-نزدیک به نیمی از کودکان فقیر رفتن در تمام طول روز و بدون تعطیلی. آکادمی اطفال آمریکا نیز گزارش داد این ارتباط بين فقر و آنچه به آنها تماس بگیرید “بازی محرومیت.” در شیکاگو نزدیک به 100 ابتدایی و, مدارس ندارد و زمین های بازی در همه.

در حالی که برخی از مسئولان مدرسه ممکن است هنوز هم حفظ آن اختصاص 15 دقیقه یا بیشتر برای زنگ تفریح است و فقط اتلاف وقت و محققان می گویند که بازی ضروری است به کودک اجتماعی و عاطفی و شناختی و جسمی خوبی بودن. مدارس دیگر در حال مصرف این پژوهش به قلب و تلاش برای گنجاندن زنگ تفریح به این برنامه به عنوان بخش مهمی از برنامه درسی.

“Monkeying در اطراف” فقط ممکن است مهم تر از آن به نظر می رسد.

[ad_2]