چرا برخی از کمپین های تبلیغاتی موفقیت بیشتر?

[ad_1]

در مقاله منتشر شده توسط The Straits Times, چرا برخی از علل طنین انداز Ms کارول به زودی محقق ارشد از هنر و فرهنگ و رسانه های خوشه پژوهش موسسه مطالعات سیاست میریزد نور در موفقیت Pink Dot.

بسیار بحث برانگیز رویداد آغاز شد که در سال 2009 با هدف ترویج درک و پذیرش برای, گی, دوجنسی ها و ترنسجندرهای ایرانی (همجنسگرایان) جامعه صورتی, پورنو نقطه افزایش آن حضور 2500 نفر در سال 2009 به حدود 28,000 در سال 2015 با توجه به گزارش های رسانه ها.

تبلیغات برای این رویداد تا حد زیادی گرفته شده بر روی رسانه های اجتماعی در سال های اخیر محافظه کاران مذهبی را به مبارزه با آن آنلاین. با اصلاحات مربوط به نظم عمومی عمل می کنند که میله های خارجی با استفاده از مجامع و کروبی در سنگاپور به ترویج سیاسی, علل, Pink Dot بود در مواجهه با چالش های بیشتری نسبت به قبل اما موفق به جلب حمایت از 50 سنگاپور حامیان مالی و گزارش مطرح شده 70 درصد از 2016 حمایت مقدار حتی قبل از رسمی جمع آوری کمک های مردمی آغاز شد.

با توجه به به زودی پیام و هدف قرار دادن دو دلیل عمده برای پینک نقطه موفقیت. این می آید به عنوان جای تعجب ندارد. رویدادی که لذت بردن از موفقیت بیشتر – معمولا اندازه گیری با مشارکت اعداد – تمایل به متنوع و در عین حال تراز وسط قرار دارد پیام هایی که مخاطبان خود را می توانید با شناسایی.

به عنوان روابط عمومی آژانس در پشت 5 تاسیسات جنوب شرق آسیا بزرگترین و بیشترین حق بیمه ویسکی و ارواح نشان می دهد, Whisky زنده سنگاپور کار ما در پشت موفقیت از این حوادث بود که به سختی در نظر گرفته شود یک نسیم است. چگونه تبلیغات و فعال partaking در conceptualisation از این رویداد را ویسکی زنده سنگاپور مراسم تحلیف تعدادی از 800 مهمان در سال 2010 به 3000 در سال 2016 ؟ در اینجا ما آموزش امتیاز:

ارتباطات استراتژیک تا حد زیادی نقطه به تهیه پیام های متنوع است که با طنین متنوع مخاطبان خود را در زمان مناسب در سیستم عامل های مختلف. توانایی دستگیری توجه و برقراری ارتباط با مخاطبان مختلف کلیدی است. – نام تجاری گنجانیده شده مدیر

سیستم عامل های مختلف صحبت می کنند به مخاطبان مختلف در راه های مختلف. فرض همگن در مخاطبان و عدم قاب ها و چین های متنوع پیام های بسیاری از برگزارکنندگان’ پاشنه آشیل.

بلند رفته اند روز هنگامی که یکی از اندازه متناسب با تمام. حتی بالا-بودجه ارتباطات می تواند لغزش و نافرجام اگر گرایش اجتماعی و اطلاعات الگوی مصرف هستند نه به طور کامل مورد تجزیه و تحلیل. را Kendall Jenner را تبلیغ پپسی به عنوان مثال. هیچ چیز مانند تبلیغات بد است ؟ فکر می کنم دوباره.

ترفند این است برای به دست آوردن بینش چگونه اطلاعات دریافت شده توسط مخاطبان و ارتباط محتوا. از آنجا تدوین استراتژی ارتباطات.

آزادی مطبوعات ممکن است به نظر می رسد کهنه به uninitiated. اما آن را قطعا نه احترام. آن است که یک ابزار حیاتی است که به تشریح قرار می دهد و به چشم انداز کلید برجسته از یک رویداد.

فکر می کنم از آن به عنوان یک بازی ورق. آن را باید برش از طریق درهم و برهمی و رسیدن به نقطه. اگر شما یک هفت-صفحه آزادی مطبوعات (اعتماد ما را دیده اند قبل از آن) ما نشان می دهد به دنبال از طریق آن دوباره و صنایع دستی موجز داستان.

در اینجا ما PRotips:

1. توسعه تراز وسط قرار دارد, ارتباط چارچوب است.

2. مختلف ایجاد هدفمند پیام برای مخاطبان مختلف.

3. استفاده از آزادی مطبوعات برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات موجز و بینش به رسانه ها و اثرگذارندهها.

4. استفاده از رسانه های اجتماعی برای رسیدن به طور مستقیم به مصرف کنندگان نهایی.

بسیاری از افراد بی تجربه و مبلغینی نیز چشم پوشی اهمیت تصاویری. عکس هزار کلمه صحبت می کنند. رسانه های اجتماعی باید بارها و بارها منتشر شده اطلاعات مربوط تصاویری ضبط توجه و افزایش کشش. در همان یادداشت ویدئوها در یک روند رو به بالا. داده های ما نشان می دهد که فیلم در 20s به 30s بالاترین بینندگان. و هیچ چیز بهتر از گرفتن فضای یک رویداد موفق تر از فیلم واقعی.

[ad_2]

Author: admindd3234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *