پیستون موتور چیست ؟

پس از طی این مرحله، پیستون دوباره به سمت تحت حرکت می نماید تا همین ترکیب را فشرده کند و همین فشرده سازی باعث انفجار می شود. به جهت انجام همین فعالیت زمانی که موتور واضح میباشد بایستی از تجهیزات مختص تحت فشار استعمال نمایید تا حلال را مستقیما به سمت ریل سوخت ساماندهی کند و به این معنی میباشد که یا این که بایستی پمپ بنزین را غیرفعال کرده و یا این که لوله نعلی شکلی را کارگزاری کنید تا بنزین دوباره به سمت باک حرکت کند. جهت قرار گیری پیستون در سیلندر را نشان می دهد، این علائم در موقع کارگزاشتن پیستون بایستی به سمت جلوی موتور باشد. رسوبات در قسمت عقبی سوپاپ های ورودی، بنزین را همانند اسفنج جذب کرده و زمانی که روزنه گاز ناگهان گشوده می شود، سبب تاخیر لحظه ای میشوند. چنانچه انژکتورها آن‌گاه از شست وشو عمل نکردند، در همین موقع می بایست انژکتورها را باز و آنان را اصلی دستگاه شست وشوی انژکتور تمیز کنید یا این که در رخ لزوم اهمیت مثال جدید عوض کنید. زبان حساس زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از لهجه فارسی به کارگیری کنید. رسوبات محفظه احتراق، حجمی و خطر آسیب رساندن به موتور هنگام احتراق را ارتقا می دهند. هنگام شستوشوی انژکتورها، سوپاپ های ورودی و اتاق های احتراق هم بایستی تمیز شوند زیرا منجر ارتقا آلاینده ها طاق بیستون میشوند. توجه داشته باشید که تسمه تایم قبل از پاره شدن، صدای به خصوصی در موتور ساخت می‌نماید که هنگام شتابگیری خودرو اکثر مشهود میشود. روغن ذیل فشار، بار یکنواختی را به کل تراز مقطع آن اعمال می کند، درحالی که پیستون این توشه را در طرف دیگر به تراز مدت زمان کوچیکتر شافت در یک منطقه زیاد ریز دایره ای بوسیله شافت وارد می آورد. واضح می باشد که شست وشوی انژکتورهای کثیف به دوران و عملکرد بیشتری نیاز دارد، اما معمولا همین فرمان منجر میشود تا همین وسیله بنزین بیشتری را انتقال دهد. در فرایند اول فرسودگی حلقه های پیستونی روغن مازاد تبدیل به گاز شده و سبب ساز ساخت فشار بیش از حد در باطن کارتر می شود، که روغن بیشتری از طرز روزنه PCV و در نهایت به ورودی هوا می رسد، همانطور که در بالا ذکر پیستون ترمز پراید شد. همینطور در شکل تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.در شکل مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا این که مغایر قوانین از مشاجره نمودن و جواب دادن به آن ها انقطاع خودداری کرده و صرفا موضوع را از طرز آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید. گرمای پیستون به سه مکان می رسد: به عنوان گرمای تابشی به گوشه و کنار احتراق ، از طرز رینگ های پیستون و ذیل میله اتصال ، به دیواره های سیلندر وارد می شود. بهترین راه و روش شستوشوی انژکتورها همین است که زمانی موتور واضح است، آن ها را به صورت درجا تمیز کنید، زیرا بخش اعظمی از رسوبات بر روی سوپاپ ها و باطن اتاق های احتراق برداشته می‌شود و ضمنا همین عمل در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روزگار میبرد. پاسخ: در حالتی که از درپوش دو سوراخه به کار گیری می شود، هوا می تواند به راحتی از شکاف دوم بیرون شده و اساسی آب جایگزین شود. یک عدد از بهترین مواد افزودنی، پلی ترامین هست زیرا افزودن همین ماده سبب تمیزی انژکتورها، سوپاپ ها و اتاق های احتراق فارغ از نیاز به سیالات افزودنی ذکر شده میشود، البته اهمیت این طرز هزینه آن دو برابر بیشتر از مواد افزودنی متداول است. این رینگ فعالیت توده کردن روغن از دیوارهی سیلندر را به جهت دوری از رخنه آن به محفظهی احتراق به امداد حلقه چگالی کامل شدن می‌کند و چنانچه رینگ حجمی جمع کردن روغن را ناقص انجام دیتا باشد حلقه روغن آن را تمام میکند. در صورتی که هر نوع مایع بخارنشده ای وجود داشته باشد، ممکن است در الگوی پاشش انژکتور نشان داده شود. اگر صدای غیرعادی از موتور شنیده می‌شود یکی از عوارض آن میتواند خراب بودن شاتونها باشد. می توانند از عوارض قلیل شدن آب در این سیستم باشند. سوپاپ ها آب بندی نشده است، در صورتی که سوپاپ ها جدید باشند و یا این که به علت دوده و جرم گرفتن در تکیه گاه خویش جزم نشوند، کمپرس خارج می شود. پیشنهاد بعضی از کارشناسان بر این می باشد که بعد از شستوشوی انژکتور یا کربن زدایی، عمل بده بستان شمع نیز رخ گیرد. در صورتی که شما هر مدل سوالی در رابطه حیاتی چه جایی و طریق به کارگیری از پیستون عظام tu5 دارید، می توانید اصلی ما در صفحه وب تماس بگیرید.