پنج عنصر از پایان سال به

[ad_1]

انسان دوستی و شرایط اقتصادی به دست در دست. اگر اقتصاد است که درد و رنج انسان دوستی رنج می برد ، با توجه به دادن ایالات متحده آمریکا گزارش سالانه بشردوستانه برای سال 2010 برآورد دادن خیریه در ایالات متحده افزایش یافت 3.8% – که نشان دهنده متوسط رشد اقتصادی بدست آمده در سال 2010. بر اساس گزارش سالانه خیریه دادن $بود 290.89 میلیارد دلار برای سال 2010. افزایش دادن خبر خوبی است برای سازمان های غیر انتفاعی است که در ادامه به توان قاطعانه با پیام خود و اهداف مالی و ثابت می کند که یک سازمان است که با تمرکز بر ارائه خواهد شد و می تواند رشد. سال پایان دادن به یک عنصر کلیدی در دستیابی به اهداف مالی.

این مقاله به تشریح این پنج عنصر از پایان سال و چگونه به موفقیت زمانی که اقتصاد هنوز در دوره نقاهت.

1. موردی برای دادن

همیشه وجود دارد یک مورد یا دلیل برای اهدا به من بدهید. بدون در نظر گرفتن اقتصاد یک مورد برای دادن باید همچنان ارائه شده در بازار. پس از اهدا کنندگان تمایل بیشتری را در سه ماه گذشته از سال بهره برداری به سال پایان دادن به بحرانی است.

سازمان های غیر انتفاعی باید موارد زیر را به هنگام ارائه مورد آن برای دادن:

  • آیا چشم پوشی از اقتصاد است. اهدا کنندگان را درک خواهد کرد که وجود دارد چالش های مالی, اما این سازمان همچنین باید نشان دادن اقدامات انجام شده برای اطمینان از اهدا کنندگان پول است که صرف عاقلانه است.
  • بود شایسته – نه نیازمند. اگر یک سازمان غیر انتفاعی است که “سفت کردن کمربند خود” در آماده سازی برای یک سال که ممکن است تند و تلخ بیشتر از برنامه ریزی اهدا کنندگان باید بدانید. این نشان می دهد که این سازمان در حال محتاطانه اما ماندن در این دوره با توجه به اهمیت ماموریت خود را.
  • وحشت نکنید. بحران مالی خوبی کار نمی کند و نمی خواهد منجر به موفقیت مالی. بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی دیگر روبرو هستند چالش های مشابه.
  • درخواست تجدید نظر به احساسات است. هدیه “تولید شده از قلب و توجیه سر.” وجود اجتماعی است برای آنچه که نیاز دارید غیر انتفاعی انجام و نتایج حاصل از جمع آوری کمک های مردمی به نفع کل جامعه است. سازمان های غیر انتفاعی شایسته هستند و باید ارزش – آنها نباید خجالتی در درخواست پشتیبانی.

2. سالانه صندوق

سالانه صندوق است که در مورد برنامه های بزرگ برای گسترش و یا کسب – آن را در مورد امروز است. این امر منجر به نشان دادن درصد قابل توجهی از غیر انتفاعی را عامل درآمد. غیر انتفاعی باید در حفظ و تمرکز بر آن پایه ماموریت و نحوه اهدا کنندگان کمک می کند.

هنگامی که درخواست برای کمک های مالی سالانه صندوق به یاد داشته باشید:

  • ماندن در داخل بشردوستانه فرهنگ است. وکلاء باید خود را — و نه بیش از حد تصور و یا بیش از حد تند و تلخ. آنها باید تمرکز بر روی اصول و درخواست اقامت شخصی و احترام.
  • ایجاد نیازهای شناخته شده از شروع. پیوستن به یکپارچگی سازمانی کارکنان و داوطلبان باید به جلو قرار داده و نیازهای سازمان به منظور رسیدن به اهداف مالی و طرح های.
  • نه از بین بردن end-of-the-year پستها. اهدا کنندگان هستند و عادت کرده اند به پایان سال پستها و انتظار آنها است. این سازمان باید برنامه ریزی برای کندتر می گرداند و احتمالا کوچکتر اما آنها باید اقامت دوره ها با لینک مستقیم-mail تجدید نظر.
  • توسعه و رفتار “مناسب بپرسید.” بهتر است برای یک سازمان غیر انتفاعی فعال در این بشردوستانه بازار نسبت به نشستن در حاشیه. وکلاء باید با یک استراتژی برای انجام “بپرسید.”
  • ایجاد یک end-of-the-year چالش است. سازمان های غیر انتفاعی باید در نظر اعمال نفوذ وفادار اهدا کنندگان عمده برای ایجاد یک پایان-از-چالش سال است که الهام بخش دیگران به من بدهید. برای مثال سازمان می تواند از عمده کمک کننده برای مطابقت با هر جدید و یا به روز رسانی هدیه.
  • ترویج مشارکت. حتی اگر یک سازمان است که با اعتماد به نفس در مورد نشست سالانه صندوق اهداف ادامه برای به دست آوردن جدید اهدا کنندگان در هر سطح و ترویج مشارکت مفید است.

3. سرمایه کمپین برنامه ریزی

در حالی که اقتصاد موثر بر حالت روحی و روانی اهدا کنندگان سازمان ها هنوز هم نیاز به برنامه ها و اهداف; از این رو برنامه ریزی و اجرای کمپین باید ادامه یابد. رکود مضر است و بسیار سخت برای غلبه بر. هنوز سازمان های غیر انتفاعی باید محتاطانه و با احتیاط در حالی که همچنان به جلو حرکت کند. را سال پایان دادن به در نظر گرفتن زمانی که برنامه ریزی کمپین سرمایه خود را.

برای برنامه ریزی موفق سرمایه کمپین یک سازمان غیر انتفاعی باید:

  • ساخت فوری و فوتی و فوری در مورد دادن. درخواست تیم باید آموزش دیده و آماده برای رسیدگی عمده-هدیه می پرسد. اگر یک سازمان صرف زمان ساخت داوطلبان اعتماد به نفس آنها می تواند گسترش سازمان های غیر انتفاعی و پیام مثبت به شیوه ای فعال. بیشتر شخصی پیام موثر تر خواهد بود.
  • صرف زمان بررسی چشم انداز استخر. اعضای این سازمان باید شناسایی پتانسیل چشم انداز چشم انداز انجام تحقیقات و مشخص است که باید با نفوذ روابط است که می تواند “برنده شدن در این کمپین بر روی کاغذ.”
  • کشت فعلی و آینده نگر اهدا کنندگان. غیر انتفاعی باید شامل خود را آینده نگر و در حال حاضر خیرین و اجازه دهید آنها را می دانیم چقدر مهم هستند. این افراد خود را می خواهد چشم انداز به احتمال زیاد به حمایت از این سازمان در طول مبارزات انتخاباتی.

4. سرمایه کمپین تقاضاها

درخواست این است که هرگز کار آسانی است. به درخواست اهدا کنندگان موفق تر و کمتر استرس زا آن درخواست باید اذعان کرد که این کمپین ممکن است طولانی تر از انتظار می رود که هدیه ممکن است کوچکتر از امید و بطور کلی جمع آوری کمک های مالی سخت تر خواهد شد.

موفق با سرمایه کمپین تقاضاها:

  • آماده شدن برای یک دیگر کمپین جدول زمانی. کمپین رهبری باید تنظیمات را به طرح و جدول زمانی. این حساب برای تقاضاها را که دیگر برای اهدا خواهد شد که محافظه کار و محتاط در مورد خود انسان دوستی.
  • افزایش چشم انداز استخر. سازمان باید همچنان به ایجاد روابط با اهدا کنندگان بالقوه در تلاش برای افزایش چشم انداز استخر. دستیابی به جدید اهدا کنندگان است و اساس همه فعالیت های مالی. درخواست خود را در زمان خیرین و داوطلبان به دیگران نشان می دهد که می تواند خواسته می شود.
  • در ادامه به درخواست. اگر سازمان است نه پیشرفت با زمان “بپرسید” کمپین رهبری و وکلاء باید ارزیابی مجدد بپرسید مقادیر بررسی درخواست آموزش و اطمینان حاصل شود که حق درخواست تیم ها در محل هستند. در زمان های اقتصادی, محیط زیست, سازمان های غیر انتفاعی باید فعال در بازار است.
  • استفاده از حروف قصد. اگر چشم انداز مضطرب در مورد ساخت چند سال تعهد وکیل باید با ارائه نامه ای از قصد به عنوان یک جایگزین و در نظر گرفتن دیگر گزینه های خلاق برای وعده. یک راه حل برای مثال ممکن است به پیشنهاد دهنده به 20 درصد از پیشنهاد بخواهید مقدار در حال حاضر (این سال مالی) با این شرط که وکیل بازگشت در سال آینده به بحث در مورد چهار سال تعهد است.
  • اطمینان از این تیم باقی می ماند متعهد و با انگیزه است. در حالی که طرح اصلی ممکن است تغییر درخواست تیم نیاز به مطمئن باشید که وجود دارد این است که یک استراتژی مناسب در حال اجرا است. دانستن که وجود دارد یک راه برای رسیدن به موفقیت – بدون در نظر گرفتن اقتصاد — خود را حفظ خواهد کرد تیم با انگیزه و متعهد به این ابتکار.

5. پاسداشت

پاسداشت حیاتی ارتباط بین غیر انتفاعی و ترکیبات آن. این اجازه می دهد تا سازمان برای توسعه روابط با اهدا کنندگان با تشکر آنها را در شیوه ای که خواهد کشت آینده به سازمان است.

برای ایجاد یک موفق و در حال نظارت برنامه:

  • حفظ روابط قوی. اهدا کنندگان با آنها یک سازمان قوی و اعتماد به نفس روابط زن و مرد را همچنان به حمایت از این سازمان است.
  • نتایج نشان می دهد. اهدا کنندگان ادامه خواهد داد به سرمایه گذاری زمانی که آنها می توانید ببینید که دلار در حال ساخت یک تفاوت. آنها را می دانم و درک ارزش خود را به سازمان های غیر انتفاعی.
  • اضافه ارزش است. اهدا کنندگان که تجربه سازمان بهره وری و درک “ارزش افزوده” به جامعه نه تنها همچنان به اهدا خواهد شد اما همچنین کمک به جذب سایر حامیان.

در حالی که انسان دوستی و اقتصاد یک رابطه همزیستی مهم است که برای سازمان های غیر انتفاعی به ماندن متمرکز بر اهداف مالی و فعال باقی می ماند در بازار است. سازمان باید همچنان به حفظ روابط قوی با زمان اهدا کنندگان در حالی که همیشه در حال کار برای شناسایی اهدا کنندگان بالقوه.

سال پایان دادن به بحرانی است به موفقیت کلی خود را به اهداف مالی سالانه صندوق نظارت و مبارزه است. با پیروی از این پنج عنصر از پایان سال و آرامش باقی مانده در نرخهای پایین در اقتصاد یک سازمان را پیدا خواهد کرد جمع آوری کمک های موفقیت است.

[ad_2]