نقد و بررسی کتاب: نوشته شده توسط Salim-جاوید – داستان هندی سینما بزرگترین فیلمنامه نویسان

[ad_1]

من بسیار مثبت است که تمام آمیتا باچان طرفداران کردم بسیاری برق دیالوگ ثبت شده در واژگان خود را در آن زمان و حتی امروز توان آن را از فیلم Sholay آقا Trishul یا Deewar. اواز یا موسیقی دو نفری که به midas لمسی برای صفحه نمایش نوشتن و سپس در دهه 70 و 80 را با خود حماسه دیالوگ بودند هیچ یک دیگر از برجسته صفحه نمایش نویسندگان سلیم خان و Javed Akhtar. آخرین نسخه از کتاب پنگوئن هند با عنوان “نوشته شده توسط سلیم جاوید – داستان هندی سینما بزرگترین فیلمنامه نویسان” پوشش حرفه ای خود را به عنوان به خوبی به عنوان سفر شخصی آنها هر دو را تجربه کرده در حالی که در سفر خود را کشف.

خبر خوب برای تمام طرفداران از سلیم-جاوید کتاب پنگوئن هند به تازگی با یک کتاب جدید با عنوان, نوشته شده توسط Salim-جاوید – داستان هندی سینما بزرگترین فیلمنامه نویسان نوشته شده توسط Diptakirti Chaudhuri. نویسنده Diptakirti ساکن در بنگلور است که یک فروشنده در روز و نویسنده شب. این که او چهارمین کتاب و سوم در سینمای هند. بسیار خوب تحقیق کتاب است که نویسنده به پنج بخش تقسیم شده:

1. فلاش بک

2. مشارکت

3. تقسیم باز

4. تم ها و پیام ها و

5. تاثیر و میراث

ظهور سلیم جاوید

سلیم خان و جاوید اختر شد و نژاد های مختلف در دسترس نباشد. خود نوشتن استعداد بود همسان خود تیزهوشی و تقاضا به صورت عادلانه اعتبار. تمایل خود را به شناخته شده به عنوان نویسندگان این فیلم می رود به یک حکایت جالب مربوط به اصل Zanjeer. معامله بودن نویسندگان خواهد بود بموقع اعتبار در تمام مواد تبلیغاتی فیلم است. این دو در حال حاضر هم مشغول به کار بر روی سه ضربه فیلم های قبل از Zanjeer و دریافت کرده بود کمی و یا بدون اعتبار است. به تاریخ انتشار نزدیک اواز یا موسیقی دو نفری بودند انتظار مشتاقانه برای دیدن نام خود را به عنوان نویسندگان در این پوستر از Zanjeer اما زمانی که پوستر بالا رفت و آنها باشم ، هنگامی که آنها یاد Prakash Mehra از معامله او با شرمندگی بود و کاملا فراموش شده در مورد وعده خود را و آن را بیش از حد دیر است. Salim-جاوید سپس به استخدام یک پوستر نقاش به او استنسیل که گفت: “نوشته شده توسط Salim-جاوید” و دستور او به رنگ در تمام پوسترهای Zanjeer که او می تواند پیدا کنید. نقاش در عجله بسر می رسانید چاپ شده این در هر نقطه بر روی پوستر به جای قرار دادن چاپ در پایین که در آن اعتبارات معمولا به نظر می رسد. در صبح روز بعد از انتشار بمبئی خواب بیدار برای پیدا کردن همه پوستر Zanjeer حق از Juhu به خانه اپرا مهر با نام “سلیم-جاوید”. پس از آن آمیتا های پرن ریش یا جایا ، Zanjeer پوستر احتمالا یکی از اولین برای ترویج نویسندگان از یک فیلم است که اعلام ظهور سلیم جاوید.

این دو Salim-جاوید نیز برای اولین بار از این صنعت که به تکمیل محدود اسکریپت به فیلم برادری. یکی از مدیران راج Khosla اعتراف کرد که با وجود بودن در صنعت فیلم برای بیش از 25 سال او تا به حال هرگز دیده می شود هر اسکریپت با کلمات “پایان”در آن را در تمام زندگی خود را تا او ساخته شده Dostana.

خواننده مجذوب تجربه روشنگر

آنچه من در مورد این کتاب به ترتیب زمانی است که در آن نویسنده اسیر جریان رویدادهای زندگی و دوران سلیم خان و جاوید اختر ساخت که خواننده را مجذوب و تجربه روشنگر. این کتاب آغاز می شود با “مقدمه” (داستان دو Zanjeers”) اصلی از سال 1973 و بازسازی آن در سال 2013 است. این دو تا به حال اعتراض به انتشار نسخه ی جدید Zanjeer به عنوان آنها می خواستم به اندازه کافی برای جبران کار خود را. در این کتاب آمده است که از آن ساخته شده Salim-جاوید پرداخت بالاترین نویسندگان بالیوود در سال 2013 نیز هست.

قسمت 1 Flashback طول می کشد خوانندگان به اوایل زندگی سلیم خان پسر ارشد افسر پلیس و جاوید اختر پسر معروف اردو شاعر و این ادامه می یابد تا آنها زمین را به آنچه که آنها آن را به عنوان بمبئی کی Mayanagari هند فیلم پایتخت سعی کنید شانس خود را – یک به عنوان یک بازیگر و دیگر به عنوان یک مدیر بود.

قسمت 2 از کتاب صحبت می کند در مورد دهه همکاری طولانی از “Andaaz” (1971) به “شاکتی” (1982) و همچنین شامل برخی از biggies به عنوان “Haathi صرف Saathi” (1971), “Seeta Aur Geeta” (1972), Yaadon Ki Baraat” (1973), Zanjeer (1973), “Deewar” (1975), Sholay (1975), “Trishul” و “دان” (1978) و “Shaan” (1980) که هموار راه را برای آمیتا باچان به مگا ستاره شدن.

قسمت 3 تقسیم باز صحبت می کند در مورد فشار در روابط حرفه ای و چگونه هر یک از آنها مشغول به کار در انفرادی پروژه های ایجاد هویت خود را. می شود آن را موفقیت فیلم Naam (1986) نوشته شده توسط سلیم خان یا Betaab (1983) بود که نوشته شده توسط جاوید اختر.

قسمت 4 از کتاب تم و پیام معاملات خود را با تم های از فیلم بود آن آمیتا باچان به عنوان “عصبانی مرد جوان” و یا امجد خان (Gabbar Singh) خود را به عنوان تبه کار آنها نوشت. نکته لازم به ذکر در اینجا در این کتاب که چه astonishes مدیر Shekhar Kapur آقای هند (1987) فیلم “چگونه بر روی زمین پس از آن که Mogambo تبدیل به یکی از بزرگترین خائنانی از فیلم هندی تجاری سینما؟” اجازه دهید فراموش نکنید هر دو Gabbar Singh و Mogambo شد این دو Salim-جاوید خلق. Gabbar Singh ظالم است که قطع Sanjeev Kumar سلاح و نیز جان خود را در Sholay. Mogambo در آقای هندانجام نمی دهد بسیار به جز خالی تهدیدات کلیک کردن بر روی انگشتان خود را در جهان به ساخت موشک و تهدید به آنها را منفجر و لبخند “Mogambo Khush هوآ”.

آخرین بخش از کتاب “تاثیر و میراث” به کنکاش در duos نقاط قوت و نقاط ضعف مربوطه. آن نیز به شمار پرسش که در چه نوبه خود می خواهم که ما فیلم هندی صنعت شاهد بود و این دو Salim-جاوید نه از هم جدا شده اند ، برای دریافت پاسخ به این سوال که “آیا آنها ملاقات دوباره ؟” خوانندگان باید این کتاب را بخوانید نوشته شده توسط Salim-جاوید – داستان هندی سینما بزرگترین فیلمنامه نویسان است.

عنوان نوشته شده توسط Salim-جاوید (داستان هندی سینما بزرگترین فیلمنامه نویسان)

نویسنده Diptakirti Chaudhuri

ناشر کتاب پنگوئن هند

صفحات 361

قیمت Rs 399 /-

[ad_2]

Author: admindd3234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *