موفقیت در عصر دیجیتال نیاز به فوق العاده ای خرده فروشی رهبران

[ad_1]

خرده فروشی رهبران در عصر دیجیتال

رهبری یک فرایند است که به موجب آن یک فرد تحت تاثیر یک گروه از افراد برای رسیدن به یک هدف مشترک 1. اما چگونه می تواند خرده فروشان منجر شود و نفوذ کارکنان خود را در طول این دیجیتال اختلال? شاید آن زمان برای به چالش کشیدن خرده فروشی رهبری می گوید کن Silay شریک مبتکر معادله. کن نشان می دهد نوشتن برای خرده فروشی نوآورانه فن آوری است که “حقیقت این است که خرده فروشی اجرا شده است با تفکر و معیارهای” و “تفاوت بین تفکر در کسب و کار ایجاد یک شکاف در خرده فروشی رهبری است که ادامه خواهد داد به گسترده تر”.

Dr گانش Shermon مدیریت شریک برای “R C مدیریت استعداد راه حل” (شمال امریکا) به تازگی برجسته چالش های خرده فروشان صورت. او گفت که خرده فروشان در مواجهه با نمایشی تغییرات مدیریتی با توجه به همگرایی ذهن انسان (عقل), روانشناسی رفتاری (شناختی) ماشین آلات هوشمند و یادگیری عمیق علم و دانش (شبکه های عصبی) به عنوان مبنایی برای اقدامات مدیریت. که واقعا کامل!

حقیقت این است که راه قدیمی از پیشرو یک کسب و کار خرده فروشی دیگر کار نمی کند. اما آنچه که باید خرده فروشان را به کسب و کار خود را در تاریخ همتراز با عصر دیجیتال?

استراتژی است که رهبران باید در نظر بگیرید در عصر دیجیتال

پروفسور کمال Kishor جین های منابع انسانی و کسب و کار گروه روانشناسی در IIM ایندور به تازگی گفت: عصر دیجیتال رهبران نیاز به تصدیق محدوده تخصص خود را. علاوه بر این رهبران باید به ساخت یک شبکه قابل اعتماد از کارشناسان آگاه به آنها کمک کند از طریق حرکت خود را انتخاب کند. پروفسور جین نشان می دهد زیر است:

سرعت – است که بارز ترین مشخصه این عصر دیجیتال. مهم نیست که چگونه سریع شما در حال حرکت برای تبدیل کسب و کار خود را; افسرده واقعیت است که شما هنوز هم احتمالا در حال حرکت و نه به اندازه کافی سریع.

خلق دانش – ما نیاز به تبدیل شدن به بیشتر سمت راست مغز به رقابت و زنده ماندن. رهبری است نه اسم آن یک فعل. واقعی رهبر کاریزماتیک است که انتشار دانش به زیردستان خود.

در درجه اول کیفیت رهبری – رهبران باید شجاعانه مراقبت و به اشتراک گذاری. ‘عدم سریع’ و ‘سقوط به جلو’ هستند بحرانی پیش سازهای به موفقیت در عصر دیجیتال. چنین مخل نیاز به تغییر رهبران به مراقبت در مورد مردم متاثر از تغییرات است. آن است که تنها با مراقبت است که یک رهبر می تواند استنباط حمایت از پیروان.

جهانی مرکز دیجیتال در کسب و کار تحول ابتکار آی مدرسه کسب و کار و سیسکو و منابع انسانی metaBeratung را شناسایی چهار شایستگی (باید) که رهبران کسب و کار نیاز به اکسل در عصر دیجیتال اختلال:

فروتن – در عصر تغییرات سریع, دانستن آنچه که شما نمی دانید که می توان به عنوان با ارزش در زمینه کسب و کار به دانستن آنچه شما انجام دهد. بنابراین دیجیتال رهبران نیاز به اندازه گیری فروتنی و تمایل به دنبال متنوع ورودی هر دو از درون و خارج سازمان.

سازگار – در یک مجموعه و تغییر محیط زیست توانایی برای انطباق بحرانی است. رسیدن به جهانی از فن آوری های دیجیتال باز کرده است تا مرزهای جدید برای سازمان های کوچک یک بار غیر قابل عبور قاره تقسیم و پاک کردن مرزهای سنتی بین سرزمین. برخورد با فرهنگی و تاثیرات کسب و کار از این نیاز به سازگاری.

رویایی – در زمان عمیقی اختلال با چشم باز و منطقی در جهت پیدا کردن مورد نیاز است. بنابراین چشم انداز روشنی حتی در صورت عدم برنامه ریزی دقیق است صلاحیت هسته دیجیتال رهبران.

مشغول نقاشی چشم انداز برای آینده با موفقیت در برقراری ارتباط این سند چشم انداز و سازگار به اندازه کافی به آنها را تغییر دهید نیاز به ثابت تعامل با ذینفعان. این گسترده مبتنی بر میل به کشف, کشف, یادگیری و صحبت با دیگران است که به عنوان یک ذهن مجموعه آن را به عنوان یک تعریف مجموعه ای از کسب و کار متمرکز بر فعالیت یا رفتار.

چگونه می توانید رهبران خود را تغییر کسب و کار خرده فروشی به دیجیتال چیست ؟

آن است که غیر ممکن است برای خرده فروشان برای تغییر یک شبه از انجام همه چیز خود را در راه قدیمی برای استقبال از اقتصاد دیجیتال. در واقع این روند باید شروع کنید و در زمان سریع. بنابراین توانایی دیجیتالی دوباره تصور کنید که کسب و کار مصمم است در بخش بزرگی از روشن استراتژی های دیجیتال پشتیبانی شده توسط رهبران که ترویج فرهنگ قادر به تغییر و ابداع جدید 3. Kane et al پیشنهاد استراتژی های زیر را برای فروشندگان به استفاده از گرفتن کسب و کار خود را به عصر دیجیتال:

ایجاد یک استراتژی است که تبدیل – هنگامی که در حال توسعه پیشرفته تر استراتژی های دیجیتال; بهترین رویکرد ممکن است به نوبه سنتی استراتژی فرآیند توسعه بر سر آن است.

حق مردم برای کار – فقط به عنوان مهم به عنوان توسعه استعداد است و کاهش خطر از دست دادن آن است.

ریسک به افزایش ریسک پذیری در شرکت های خود را به مدیران نیاز به تغییر ذهن خود را-مجموعه.

جرقه ایده های جدید – بسیاری از ایده های جدید بوجود می آیند از طریق تلاش های مشترک در میان مردم از زمینه های مختلف.

داستان – داستان گویی در حال تبدیل شدن به محبوب به معنی به دست آوردن کارمند خرید و سازمانی کشش برای انتقال دیجیتال.

پس از همه, آن را احتمالا نیاز فوق العاده ای خرده فروشی رهبران به منظور تسهیل حرکت از کسب و کار خود را از آنالوگ به دیجیتال.

[ad_2]

Author: admindd3234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *