موثر جمع آوری کمک مالی برای سازمان های غیر انتفاعی – در دنیای واقعی استراتژی که کار با Ilona بری

[ad_1]

سازمان های غیر انتفاعی تکیه بر جذب سرمایه وجود داشته باشد. موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی بستگی به توانایی برای جمع آوری پول چون با این پول برای کار های خیریه ماموریت و مالیات معاف وضعیت برنده این معنی نیست خیلی. یک سازمان ممکن است بهترین نیات اما بدون سرمایه و این بدان معناست که پول موفقیت سازمان خواهد بود حداقل اگر در همه. که در آن یک کتاب مانند “موثر جمع آوری کمک مالی برای سازمان های غیر انتفاعی: در دنیای واقعی استراتژی که کار” توسط Ilona بری, J. D., در می آید. آن است که بسیار آموزنده, کتاب های نوشته شده در زبان ساده است که ویژگی های مشاوره و داستان از بیش از پنجاه با تجربه, جمع آوری اعانه, بنیاد کارکنان روزنامه نگاران و بیشتر در مورد همه چیز شما نیاز به دانستن به جمع آوری کمک مالی برای سازمان شما.

این کتاب واقعا مالی خود را همراه و از سمت راست شروع آن را میسازد آنچه را که آنها کتاب خواهد بود قادر به انجام کار برای شما. سپس آن را به کنکاش بسیار آموزنده فصل است. برای اولین بار با تمرکز بر جمع آوری کمک ابزار و مهارت و تجهیزات و فن آوری است. از آنجا فصل دو شما کمک می کند تا توسعه مالی طرح. من فکر می کنم این یک گام مهم است که اغلب نادیده گرفته شده است.

از آنجا فصل سه به نظر می رسد در چگونه شما می توانید جذب فردی حامیان و سپس در فصل بعدی استراتژی وجود دارد به نگه داشتن بخشندگان دادن. فصل ششم به نظر می رسد در midscale و اهدا کنندگان عمده در حالی که هفت فصل با تمرکز بر وجوه از عالی فراتر از bequests و میراث هدیه. بعدی فصل را پوشش می دهد برنامه های ویژه و چگونه آنها با موفقیت می تواند به شما کمک کند جمع آوری پول برای سازمان شما.

فصل نهم به نظر می رسد در جمع آوری پول از طریق کسب و کار و یا فعالیت های فروش در حالی که فصل ده فراهم می کند اطلاعات به دنبال کمک های مالی از پایه و شرکت ها و دولت است.

بعد از دو فصل نگاهی به چیزهایی که من واقعا فکر می کنم از زمانی که من برای اولین بار این کتاب اما پیدا کردن آنها بسیار مهم قطعه از پازل و طرح. فصل یازده است که در مورد ایجاد ارتباطات چاپ شده مواد مانند بروشور خبرنامه و گزارش سالانه. فصل بعدی همه چیز در مورد طراحی وب سایت خود را به قرعه کشی در اهدا کنندگان. نهایی فصل سیزده را پوشش می دهد برخی از استراتژی های توسعه توسط هر دو سنتی و رسانه های اجتماعی.

مانند بسیاری از Nolo کتاب وجود دارد ضمیمه که شامل انواع برگه (10 در همه) برای کمک به خود را با جمع آوری کمک های مالی این خدمات عبارتند از: جمع آوری کمک های مردمی استراتژی نمودار اعطای اولویت خلاصه نمودار و یک کاربرگ برای بررسی وب سایت خود را جمع آوری کمک مالی اثربخشی در میان دیگران.

من می خواستم این کتاب به خاطر من درگیر با یک غیر انتفاعی و من ممکن است گرفتن یک نقش بسیار بزرگتر با جمع آوری کمک های مالی در سال آینده است. این است که فقط این کتاب به من کمک کند ایجاد یک جمع آوری کمک های مردمی برنامه ریزی و سازمان به یک سطح بالاتر است. واقعا وجود دارد بسیاری از استراتژی های خوب ارائه شده است. من آن را توصیه بسیار برای هر کسی که نیاز به افزایش غیر انتفاعی و درآمد به موفقیت صندوق خود را غیر انتفاعی ماموریت.

[ad_2]