غلبه بر بلوک های روانی برای بخش, الهام بخش, ورزشی, موفقیت,

[ad_1]

در حال ورزش وجود دارد موقعیت هایی که شما رو وحشت? است وجود دارد یک حریف خود را که همیشه به نظر می رسد برای به دست آوردن دست بالا بیش از شما در یک بازی ؟ است وجود دارد یک تیم آنها شما را هرگز مورد ضرب و شتم با وجود برخوردهای متعدد? است وجود دارد یک زمان شما هرگز مورد ضرب و شتم در تمام در حال اجرا خود را ، همه اینها نمونه هایی از بلوک های روانی است که ورزشکاران معمولا مواجه می شوند که مهار آنها از الهام بخش ورزشی موفقیت است. در طول زمان آنها فقط بدتر و بدتر اگر چپ unaddressed. بلوک های روانی هستند و در واقع سوخت توسط یک بیماری مزمن و فقدان اعتماد به نفس. برای غلبه بر بلوک های روانی برای ورزش موفقیت شما را مجبور به استفاده از یک یا بیشتر از روش های زیر برای موفقیت است.

1. بالا بردن استانداردهای خود را از عملکرد

به منظور برای شما به شانس خود را برای غلبه بر ‘شیطان’ حریف و یا ضرب و شتم گریزان زمان شما باید برای اولین بار بود تا به تعادل و یا بهتر از مخالفان خود را از لحاظ توانایی های خود را و مهارت های خود را. تا این مرحله رسیده است, تمام ورزشی روانشناسی تکنیک های بی ثمر خواهد بود. هیچ برش کوتاه به این موضوع شده است. بالا بردن بازی خود را با استانداردهای طوری که شما می توانید اجازه می دهد موثر روانشناسی ورزشی تکنیک های به عامل تصمیم گیری برای رسیدن به موفقیت.

2. تجسم موفقیت در زیر زمینه های مختلف

بلوک های روانی رخ می دهد چرا که شما همیشه در برخورد با مخالفان همان. چرا تغییر مخالفان در ذهن خود را. هنگامی که شما تجسم بازی های مختلف حریف در حالی که در واقع آنها را به بازی ذهن است پاسخ متفاوت است. در نتیجه, نتایج و نتایج متفاوت خواهد بود. با تمرین به اندازه کافی آن است که در واقع ممکن است برای ذهن خود را به فکر کردن و دیدن مخالفان متفاوت است. وقتی اتفاق می افتد که شما دیگر با تمرکز بر مخالفان خود را, اما این ورزش وظایف جلوتر از شما. شما دیگر نمی خواهد واکنش نشان می دهند به مخالفان خود را, اما برای اقدامات خود را. در این روش بدن را کشف راه های جدید برای غلبه بر موانع برای الهام بخش ورزشی موفقیت است.

3. عمل مثبت صحبت کردن با خود به باورهای خود را تغییر دهید

به منظور برای شما به تجسم موفقیت در زیر و در زمینه های مختلف مثبت صحبت کردن با خود است که روش اصلی استفاده کنید. این تکنیک های تمرین باید به طور گسترده در قبل ، حین و بعد از بازی. بحث خود مثبت نیز القا اعتماد به نفس بیشتری به ذهن خود را در نتیجه اجازه می دهد آن را به پاسخگویی در ظرفیت بیشتری برای الهام بخش ورزشی موفقیت است. از همه مهمتر مثبت صحبت کردن با خود ایجاد موفقیت در ذهن شما خواهد شد که ترجمه شده به نتایج. هنگامی که خواهد شد وجود خواهد داشت یک راه است.

4. ایجاد مصنوعی موفقیت

بخشی از بلوک های روانی است که ورزشکار را تجربه کرده است یک وضعیت قبل از. اگر شما هرگز خود را مورد ضرب و شتم ‘شیطان’ تیم که تجربه است نه مال شما نشده است. شما تمایل به تجربه آن, اما شما قادر به رسیدن به آن نشده است. آنچه شما می توانید انجام دهید این است که مصنوعی ایجاد موفقیت های مشابه قبل از بازی واقعی به طوری که شما در غلبه بر این عدم موفقیت است. شما می توانید این مصنوعی, شرایط گرفتن حریف دیگری به بازی در برابر. لباس این حریف خود را مانند مخالفان واقعی است. اجازه دهید آنها را بازی مانند آنها را به عنوان به خوبی. شما حتی می توانید نام آنها را مانند خود حریف واقعی است. ضرب و شتم توسط این مصنوعی حریف شما در واقع تجربه الهام بخش ورزشی موفقیت در برابر آنها. در این روش هنگامی که شما را در مخالفان واقعی شما را مورد ضرب و شتم آنها را قبل از.

بلوک های روانی می تواند واقعا دشوار است برای غلبه بر اگر شما نمی دانید که چه چیزی علت ریشه ای مشکل است. دلیل اصلی برای بلوک های روانی ترس و عدم اعتماد به نفس الهام بخش برای موفقیت ورزشی. هنگامی که شما می دانید آن است که با توجه به اعتماد به نفس شما می توانید شروع به مقابله با این عدم اعتماد به نفس ورزشی مناسب با استفاده از تکنیک های روانشناسی.

[ad_2]