علائم خرابی رینگ پیستون – اقای تست

تاج پیستون : قسمت بالایی پیستون که صورت آن اثر گذاری مهمی بر طریق احتراق سوخت دارد، تاج پیستون در سه صورت صاف، محدب و یا این که مقعر طراحیشده است. البته در موتورهایی که احتمال آب شدن آلومینیوم وجود دارد، دسته هایی که از متاع چدن هستند، همچنان کاربرد خویش را نگهداری کرده اند. با همین درحال حاضر دلایلی وجود دارااست که سبب ساز میشوند حلقه پیستون زودتر از آنچه که باید، خراب شود. که ولی منوط به گشوده کردن موتور هست ولی زمانی موتور را باز کردیم برای تحلیل چگونگی بروز اشکالات موتور و دوری از پیدایش مجدد این اشکالات ؛ موقعیت پیستون می تواند اطلاعات مفیدی در اختیار مکانیک ها و تعمیر کاران قرار دهد . و همین میزان در بین 0.03 میلیمتر تا 0.05 میلیمتر متر می باشد .خب میبینیم که فیلر پنج صدم جا می رود ، اما فیلر 0.05 میلیمتر نباید جا برود. در همین بخش میخواهیم بدانیم چرا رینگ پیستونها خراب میشوند. روغنی که جلوی محل ورود هوا ماشین را گرفته باشد ناشی از گاز های خارج نشده از لابهلای رینگ و پیستون ها است. به گزارش خودروتک، این قطعه بخشی از سیستم احتراق داخلی خودرو هست که کلیدی فشار گاز ناشی از احتراق در گوشه و کنار احتراق بالای سیلندر فعالیت می کند. در موتور جعبه دنده این صدا در دور آرام موتور شنیده می شود البته زمانی کلاچ بگیرید قطع می گردد . بعد از آن باید موتور را یک سری دور بگردانید تا روغن از کنار رینگ ها عبور کند و آن گاه از آن شمع ها را ببندید و موتور را واضح کنید . در حقیقت نقش رینگ پیستون در اختیار گرفتن اصطکاک فی مابین پیستون و دیواره سیلندر، مدیر تبادل حرارت میان پیستون و دیواره سیلندر، نگهداری تراکم ترکیب بنزین و هوا، محافظت روغن و روغن کاری سطح های در تماس کلیدی یکدیگر و ممانعت از فرسودگی قطعات است. اصلی این که حلقه و پیستونها قطعات بسیار کوچک و ارزانقیمتی هستند، برای عملکرد موتور ضروریاند و صد رد صد انها را به موقه می بایست تعویض نمود. پیستون یکی از با ترین اجزای موتور احتراق داخلی بوده و بدین ترتیب خرابی پیستون اتومبیل می تواند کل کارایی سیستم را مختل کند. وقتی پیستون های اتاقک بیضوی گرم می شوند شکل بیضوی خود را از دست می دهند و گرد می شوند . همانطور که در پارگراف بالا گفته شد، هنگامی ماشین قدرت خود را از دست میدهد، بهخوبی شتاب نمیگیرد و عملکرد کلی اتومبیل هم فراوان ضعیف میشود. موتور قدرتش را از دست می‌دهد و ماشین نمیتواند بهخوبی عجله بگیرد. و به همین دلیل موتور محبور به استفاده از روغن بیشتری برای سوخت و ساز خود میشود. علاوه بر این‌که کل عامل ها تولید ذوب شدگی در پیستون میتوانند سبب باخت و ترکخوردگی آن هم شوند، دست اندرکاران دیگری نیز در بروز این اختلال نقش دارند. همانطور که در نوشته بالا گفته شد، رینگ و پیستونها حلقههایی میباشند که کلیدی کارایی موتور در ارتباطاند و اگر مبتلا اسیب و یا فرسودگی شوند، ایراداتی برای موتور ساخت انواع پیستون پراید میشود. لازم به ذکر است، بر بر خلاف این که لقب این پمپ، پمپ فشار بالا می باشد، ساخت جریان سیال در سیستم، وظیفه حساس این مدل پمپ ها است. همین ایراد هنگامی حادثه میافتد که مخلوط روغن و هوا در گوشه و کنار احتراق از رینگهایی که بهدلیل خرابی نمیتوانند مهروموم محکمی ایجاد کنند خارج می گردد و فشار مثبتی در گوشه و کنار میللنگ تولید میکند. این اختلال تعادل لقی پیستون داخل سیلندر را برهم زده و از حالت متوازن و یکسان بیرون میکند. ۱۰ چطور از پیستونها محافظت کنیم؟ در صورت ذیل تصویر شماتیک پمپ پیستونی هیدرولیک محوری اساسی ورقه ی زاویه گیر را تماشا می کنیم. در همین شرایط به محض واضح شدن موتور ، در اثر انبساط حرارتی پیستون ، بدنه پیستون به جداره داخلی سیلندر فشار وارد می نماید و منجر گیر کردن پیستون در باطن سیلندر می شود. 1. فاصله ناکافی شیار و حلقه پیستون که منجر می‌شود حلقه در قطر پیستون tu5 شیار گیر کند. کمپرسور رینگ ها می توانند در درون شیار پیستون یا این که در درون شیار سیلندر یا این که اصطلاحا گلو کارگزاری شوند. اجزای پیستون دیزل ژنراتور عبارتند از تاج پیستون، گژن پین و سوراخ گژن پین، دامن، حلقه فشاری پیستون و شیار مربوطه و رینگ روغنی. یکی از دلایلی که خبر از معیوب بودن رینگ و پیستون می دهد خارج شدن دود دوچندان از اگزوز است. در اینجا اکثر به تحلیل وب تارنما پیستون ویسکو.