عطر اجبار

[ad_1]

حس بویایی ما چنان قدرتمند است که آن را می تواند به سرعت باعث ارتباط با خاطرات و احساسات. ما بویایی سیستم بدوی معنا که سیمی به طور مستقیم به مرکز مغز ما است. چهار تا شش هفته سن نوزادان می تواند تفاوت بین خود و مادرش عطر و که از یک غریبه. تقریبا همه تجربه کرده است و شرایطی که در آن بوی برانگیخته دلتنگ حافظه است.

فکر می کنم از بوی است که شما را به دوران کودکی خود را. برای برخی از, آن است که بوی نان تازه پخته شده تازه برش چمن و یا محله استخر شنا. شما می توانید از پنجاه سال در یک ماده از ثانیه با حس بویایی.

رایحه رایحه و بو ماشه خاطرات و احساسات و نگرش در ذهن ما است. بو می تواند افزایش یا تقویت مورد نظر پاسخ و همچنین مثبت و منفی در خلق و خو. وجود دارد چند نمونه از این عطر تحریک. سوپر مارکت و نانوایی با پر کردن هوا با گرم عطر نان و قهوه. برخی از کودکان فروشگاه ارسال پودر بچه خود را از طریق کانالهای هوا. هنگامی که شما راه رفتن را از طریق فروشگاه های مواد غذایی و تجار مطمئن خواهند شد که شما بوی خود را کوکی, رول دارچین و مواد غذایی چینی. عوامل املاک و مستغلات معروف هستند برای داشتن مالکان پخت نان قبل از آنها علاقه مند به خریداران تور خانه. بزرگ و پارک های تفریحی را در لوله بوی خاصی در زمان خاصی از روز را به دنبال پاسخ و واکنش فوری. استفاده از بوی در این موارد تلاش برای پیوند فروشنده محصولات و خدمات خود را با یک نگرش مثبت و موجب القای خریداران به خرید. در راه همان شما می توانید لینک مثبت بوی با پیام خود را به ایجاد یک نگرش مثبت در چشم انداز خود را.

شده اند وجود دارد مطالعات متعدد انجام شده بر روی بلبرینگ عطر است در ارتباط است. یک سال 1983 مطالعه انجام شده در میان دانشجویان مقطع کارشناسی یافت که دانش آموزان با پوشیدن عطر امتیاز شد و به عنوان جذاب تر توسط دانشجويان. بوی بودند و حتی به بهبود نمرات در کار ارزیابی در یک مطالعه منتشر شده توسط فصلنامه روانشناسی کاربردی. البته بوی توهین آمیز نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد (و در واقع استفاده شده است) برای بیرون کشیدن پاسخ منفی است. این توهین آمیز-بوی تاکتیک بود یک بار استفاده می شود در حالی که مبارزات انتخاباتی کمیته بودند امتیاز و ارزیابی سیاسی شعار. جای تعجب نیست که رتبه بندی برای شعارهای رفت.

یادگیری چگونه برای متقاعد کردن و تاثیر گذاری خواهد شد تفاوت بین امید برای درآمد بهتر و درآمد بهتر. مراقب باشید از اشتباهات رایج مجریان و persuaders متعهد که باعث آنها را به از دست دادن معامله. دریافت رایگان گزارش 10 اشتباه است که در ادامه شما هزینه هزاران نفر و درآمد خود را منفجر امروز.

نتيجه گيری

اجبار است که قطعه گم شده پازل است که شکستن کد به طور چشمگیری افزایش درآمد و بهبود روابط خود و کمک به شما آنچه شما می خواهید زمانی که شما می خواهید و پیروزی دوستان برای زندگی است. از خودتان بپرسید چقدر پول و درآمد شما از دست داده اند به دلیل ناتوانی خود را برای متقاعد کردن و تاثیر. فکر می کنم در مورد آن. مطمئن شوید که شما را دیده ام برخی از موفقیت اما فکر می کنم از زمان شما نمی تواند آن را انجام می شود. تا به حال زمانی که شما نمی توانید نقطه خود را در سراسر? شما قادر به متقاعد کردن کسی به انجام کاری است ؟ آیا شما رسیده پتانسیل کامل خود را? آیا شما قادر به ایجاد انگیزه در خود و دیگران برای رسیدن به بیشتر و دستیابی به اهداف خود را ؟ چه در مورد روابط خود را? تصور کنید که قادر به غلبه بر ایرادات قبل از آنها رخ می دهد می دانم چه چشم انداز خود را از تفکر و احساس است و احساس اعتماد به نفس بیشتری در توانایی خود را برای متقاعد کردن. موفقیت حرفه ای, شخصی, شادی پتانسیل رهبری و درآمد بستگی به توانایی برای متقاعد کردن نفوذ و ایجاد انگیزه در دیگران.

[ad_2]