طراحی موفق دوره های آنلاین – Part 2

[ad_1]

یک بار دیگر هدف عمده ما این است که به ارائه ارومیه با سازگار هدایت از طریق بسیاری از آموزش تصمیم گیری و مراحل طراحی آنها نیاز به دنبال در این فرایند است. این فرایند این است که یک فرصت فوق العاده به سادگی آموزش مجازی فضایی است که در آن مردم می توانند درگیر شدن در یادگیری فراتر از محدودیت های زمان و فضا است.

مرحله 1 Tap قدرت یادگیری همکار. آنلاین محیط های یادگیری ارائه یک فرصت بی نظیر برای دسترسی به مزایای یادگیری همکار. همانطور که دانش آموزان می تواند به افزایش درک خود را با برقراری ارتباط و کاوش محتوا با یکدیگر است. مهم است به استفاده از این فرصت برای تشویق یادگیری همکار برای اطلاع رسانی به گفت و گو و البته بحث (کنراد & دونالدسون, 2004; Luppicini, 2007). به جای یک جهان سیاه و سفید تنها با دانشکده ارائه پاسخ های مدرسان که تشویق نظیر یادگیری می تواند به توسعه یک تحقیق انتقادی و یادگیری در جامعه است که احترام و ارزش های متنوع نمایش.

مرحله 2 تقویت ارزیابی دانش. به عنوان ذکر شده در بالا فرکانس و عمق دانش آموز بازخورد مهم است که در محیط های آنلاین و گزینه های بسیاری وجود دارد (Simonson et al., 2009). در نظر اول نحوه ارائه این هدایت بر اساس مداوم به طوری که دانش آموزان غالبا جهت دریافت و حمایت در طول دوره (شاید در تکالیف خود را در مجلات و یا تخته های بحث). دوم ارائه دقیق و سریع نوشته شده است ارزیابی و اظهارات بزرگتر تکالیف به طوری که زبان آموزان باید اطلاعات کافی و زمان خود را برای بهبود کار بعدی خود را ارسال. با پیروی از این توصیه های علمی توسعه کارآمد گردش کار افزایش درجه شفافیت و پرورش, دانش آموز مسئولیت (Luppicini, 2007).

مرحله 3 تشدید تعامل با دانش آموزان است. چندین ابزار برای تعامل دانشجو با استاد ممکن است شامل آنلاین, دفتر, ساعت, پست الکترونیک پاسخگو, سیاست, ارزیابی بازخورد و/یا مشاوره قرار ملاقات. دانشکده می توانید انتخاب کنید فرمت است که به طور مشترک متناسب با نیازهای یادگیری دانشجویان و استادان خود را نیاز دارد (Simonson et al., 2007). به عنوان مثال زندگی می کنند مجازی ساعات اداری با یک صفحه نمایش ممکن است یک راه موثر برای کمک به دانش آموزان کار می کنند از طریق مشکلات در حل مسائل ریاضی در حالی که یک ویدئو کنفرانس ممکن است موثر تر برای کلاس ادبیات بحث ، دانشکده می تواند اولیه انتخاب تعیین اگر آنها به خوبی کار می کنند و اضافه کردن استراتژی های بیشتر در طول زمان است.

گام 4 تشدید آنلاین دوره ارزیابی است. به عنوان نشان داده شده در آموزشی و برنامه ریزی آن است که موثر ترین برای شروع برنامه طراحی با ارزیابی در ذهن (Caffarella, 2002; Lawler & King, 2000). این اصل نیاز به هیات علمی به ترکیب استراتژی و مکانیزم های بازخورد برای دانش آموزان/شرکت کنندگان برای به اشتراک گذاری نیاز دارد مشکلات و پیشنهادات خود را در طول و پس از یک دوره تحویل. اکثر دانشکده در نظر گرفتن دوره های خود را که با این نسخهها کار در حال پیشرفت است. برای حمایت از این پیوسته طراحی و توسعه دوره های آنلاین ارائه به معنی سیستماتیک جمع آوری و به راحتی تجزیه و تحلیل دانش آموز بازخورد. جالب است توجه داشته باشید که به عنوان تکنولوژی کاربران راحت تر شدن با فن آوری های آنلاین آنها نیز انتظار بیشتر امکانات و خدمات در دوره های خود را. در این مرحله هیات علمی را می توانید در ادامه به افزایش حول و حوش البته انتظارات و طراحی و تحولات است.

مرحله 5 ارائه بهبود و تکرار! گام نهایی در این مدل تضمین می کند که دانشکده به یاد داشته باشید روند ادامه. به جای یک خطی دنباله این مدل به شمار چرخه بهبود مستمر. زبان آموزان ارائه خواهد شد بازخورد دانشکده را کشف تکالیف و استراتژی برای اضافه کردن و تحولات جدید را به معنای تغییرات باید به ساخته شده است. آنلاین ترین محیط های یادگیری ارائه توانایی برای کپی کردن کل دوره به ترم جدید را در فضای باز. این فراهم می کند یک نقطه شروع و علمی می تواند در اولویت بندی این تغییرات که در حال ضروری ترین برای دور بعدی.

این پنج مرحله از قسمت 2 تکمیل دایره کامل از برنامه ریزی و طراحی دوره های آنلاین. من امیدوارم که شما تجربه موفقیت های زیادی در اعمال و تطبیق آنچه که شما را خوانده است. به یاد داشته باشید این مدل یک چرخه پیوسته و خواهد شد توسط شما سفارشی خود را بر اساس بافت آموزان و محتوا. برای تو تمام موفقیت خود را آنلاین آموزش تلاش.

[ad_2]

Author: admindd3234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *