صحبت کردن انگیزه برای: برترین صفات موفق انگیزه بلندگو

[ad_1]

این مقاله انجام خواهد شد 2 چیز برای شما:

1. به طور خلاصه به بحث در مورد برخی از رایج (اما خیلی خنده دار) کلیشه های از انگیزه بلندگو. ما می خواهیم نگاهی به چند نمونه های واقعی زندگی از بزرگ انواع بلندگو انگیزشی در مدار امروز.

2. به برخی از بزرگ راهنمایی در مورد چگونه به خود انگیزه سخنرانی توسط کاوش بالا 6 مواد تشکیل دهنده کلیدی که موفق انگیزشی سخنرانان مشترک اند.

پایان هدف از این مقاله این است که برای کمک به توانمند سازی شما برای ایجاد و ارائه خود را الهام بخش, انگیزشی, سخنرانی به طوری که شما می توانید به جلو بروید و کمک به دیگران ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود را.

صحبت می کنند و آن را با صدای بلند

وقتی کسی شروع به صحبت کردن در مورد انگیزه بلندگو اکثر مردم یا:

  1. آورد تا خود را مورد علاقه سخنرانان و به اشتراک گذاری چگونه گفت speaker(s) تغییر زندگی خود و یا

  2. چشم خود را جمع و ناله کردن.

… اغلب مردم فراموش دومی.

وقتی که می آید به کلیشه های انگیزشی سخنرانان به نظر می رسد به پایان بلانت از چوب. اغلب به عنوان کوره در رفته با صدای بلند و در شما چهره این نوع از صحبت های عمومی معمولا می شود را رد کرد و برای بودن, خوب, تمام بحث.

وجود دارد بسیار قطعی (و در حال رشد) فن-پایه برای سخنرانی های انگیزشی. پس از همه, سخنان الهام بخش و بینش است که واقعا خوب سخنران انگیزشی سهام می تواند در ایجاد این نوع “a-ha” لحظات که واقعا طنین انداز!

تحریک تغییرات مثبت برای همه چیز از عادات بد لگد زدن به دنبال رویاهای خود و زندگی شما تصور کرده اید – با کیفیت بلندگو می تواند به ایجاد انگیزه در مخاطبان خود را به تحقق بخشیدن به پتانسیل های درونی برای رسیدن به موفقیت زندگی می کند که در درون همه ما است.

واقعیت این است که قوی سخنران انگیزشی می تواند یک نیروی محسوب می شود صرف نظر از آنچه شما نظر شخصی خود از آنها ممکن است!

سخنرانان مختلف. روش های مختلف. همان نقطه است.

واقعا خوب تاسیس انگیزه بلندگو فرمان بسیار مناسب و معقول سکه – Tony Robbins, برای مثال, اتهام حداقل 100.000 دلار در هر نامزدی.

منطق این است که خوب محرکها تاثیر می تواند زندگی هزاران نفر را در یک ارائه ایجاد یک به معنای واقعی کلمه نمایی بازگشت سرمایه گذاری.

اما این تاکتیک استفاده می کنند برای الهام بخشیدن اغلب به شدت متفاوت است پس چگونه همه آنها در نهایت دستیابی به همان تاثیر?

بیایید نگاهی به در سبک های مختلف از 3 بالا انگیزشی سخنرانان به این شکل از.

– تونی رابینز: پر انرژی, انگیزه,

تونی رابینز’ انرژی بالا با حجم بالا و بالا و مشارکت مخاطبان ارائه الهام بخش میلیون ها نفر به دنبال رویاهای خود. او به معنای واقعی کلمه می شود شرکت کنندگان از صندلی های خود به کرات و با قاطعیت فریاد affirmational مانتراها موفقیت با هم.

نتیجه نهایی این است که یک جمعیت از الهام go-اهل عمل است که آماده هستند برای “بپرسید بهتر سوال و به عنوان یک نتیجه بهتر پاسخ” – پاسخ است که خواهد شد (امیدوارم) کمک به آنها حرکت در این مسیر به موفقیت و شادی.

– دکتر روبرتا بندار: هوشمند الهام

سخنرانان دیگر مانند شگفت انگیز و فوق العاده هوشمند فضانورد دکتر روبرتا بندار را انتخاب کنید برای به اشتراک گذاشتن انگیزشی سخنرانی های عمومی با صمیمی تر مخاطبان در سوله های خاص و تنظیمات.

دکتر بندار رویکرد قابل ملاحظه ای بسیار مختلف به تونی رابینز’; حضور او و کلمات گفتاری به میزان قابل توجهی آرامتر و مذاکرات تمایل به نگه داشتن دسی بل در بیشتر گوش دوستانه سطوح. اما پیام او همواره الهام بخش مردم را به دنبال خود “اوج عملکرد بالقوه” او به عنوان قطره مروارید حکمت و ظروف غذا برای فکر.

– استیو ریزو: Hilariously مفید

در عین حال دیگر سخنرانان تکیه بر کمدی برای ارائه پیام خود را مانند خنده دار استیو Rizzo. داشتن راه می رفت دور از حرفه خود به عنوان یک کمدین است که به اشتراک گذاشته شده در این مرحله با بزرگان مانند جری Seinfeld و Rodney Dangerfield, استیو با استفاده از خود را تیز کمدی زمان بندی برای تحویل پیام از پشتکار را از طریق سختی که الهام بخش جمعیت به “زندگی رویا.” برای استیو خنده بهترین انگیزه است.

هنگامی که شما آن را بجوشانید همه را موفق انگیزشی سخنرانان در همه اشکال و سبک – اما همه آنها را مدیریت برای الهام بخشیدن به مخاطبان خود را به مثبت و تاثیرگذار تغییرات در زندگی خود را.

آنها این کار را با پیدا کردن خود را presentational سبک و بازی به آن است. در کشف کردن آنچه با این نسخهها کار بهترین برای آنها و با استفاده از آن به نفع خود آنها با موفقیت اضافه کردن یک درجه از صحت به مذاکرات خود را. و این اصالت است مهم.

هیچ کس می خواهد به گوش دادن به کسی که نمی صادقانه 1000 درصد بر این باورند در آنچه که آنها در حال موعظه!

مانند بالا سخنران انگیزشی عامل رزرو غنی Libner MCP بلندگو می گوید: هنگامی که صحبت کردن در مورد خود فهرستی از سخنرانان در مدار

“این مهم است به یاد داشته باشید که انگیزه بلندگو مانند تونی رابینز روبرتا بندار یا استیو ریزو بسیار متفاوت از بقیه از ما. همه آنها ترس, شکست, مشکلات و ظروف کثیف.”

بنابراین اگر آنها می توانند صحبت می کنند و الهام بخش جمعیت از مردم پس از آن شما می توانید بیش از حد!

چه می گویند و چگونه به آن می گویند

باور کنید یا نه وجود دارد یک دستور اساسی برای ایجاد و ارائه موفق سخنرانی انگیزه.

مهم نیست که اگر شما تصمیم به استفاده از بیش از حد بالا پر انرژی رویکرد آقای رابینز یا کمدی تحویل استیو ریزو زیر این مواد تشکیل دهنده کلیدی کمک خواهد کرد که شما را در مسیر خود را به صحبت کردن انگیزه موفقیت است.

  1. بگویید یک داستان خوب و بگویید که آن را به خوبی.

ما تاریخچه تکاملی مستعد ما را به دوست داشتن یک داستان خوب.

این را در نظر بگیرید: هر شناخته شده فرهنگ در تاریخ بشر است ، از آتش نشسته و گوش دادن به عنوان بزرگان داستان از gods & monsters برای خرید بلیط فیلم و خودمان فرو بردن در برخی از حماسه سینمایی تجربه ما به عنوان یک گونه عاشق یک داستان خوب. ما همیشه.

شیر به این عشق به گرفتن و نگه داشتن توجه مخاطبان خود را. یک داستان خوب با استفاده از یک الگوی تشخیص به انتقال معنا با الگوی رایج ترین بودن کلاسیک شکست-تجلی-مبارزه-موفقیت طرح…

آن را می دانم. آن را دوست دارم. از آن استفاده کنید.

  1. روشن با آنچه شما در حال صحبت کردن در مورد.

هیچ کس دوست دارد به گوش کسی شیون و زاری با آسان-به-نقطه نقطه است. بسیار شبیه چارلی براون معلم زبان عمومی است که هواپیماهای بدون سرنشین با روشن قصد یا هدف به سرعت خود را از دست دادن توجه مخاطب است و تبدیل به نویز زمینه است.

نگه داشتن آن با روح و در نقطه. اجازه دهید مخاطبان خود را می دانم که در عرض 2 دقیقه که چرا شما در حال صحبت کردن به آنها و آنچه شما در حال صحبت کردن در مورد. پس از آن مطمئن شوید که هر حکایت, داستان و نکته به شما بگویم به طور مستقیم مربوط به هدف خود را برای بودن وجود دارد.

به عبارت دیگر آنها یک نقشه راه برای چه انتظار از خود را ارائه و به آن می چسبد!

  1. ایجاد خود را خرید.

چیدن تا در نقطه شماره 2 یک راه خوب برای ایجاد خود را خرید-در این است که اجازه دهید مخاطبان خود را می دانید چه انتظار از گرفتن بروید. تونی رابینز یک استاد از این اغلب در شروع صحبت و سخنرانی با فرمول زیر:

امروز من به شما صحبت می کنید در مورد _______. من به شما صحبت کردن در مورد آن به دلیل ________. هدف من در پایان این است که برای ایجاد انگیزه شما را به ________ به طوری که شما می توانید ________. [-> Enter engaging but simple question to cap your intro and spur audience participation here.]

شما لازم نیست برای کپی کردن که فرمول دقیق اما امیدوارم شما ایده را دریافت کنید.

بعد از تنظیم کردن خود نقشه راه یکی از بهترین راه های بیشتر پرورش مخاطبان خرید است با تشویق مشارکت. وجود دارد راه های بیشتری برای تشویق مخاطبان تعامل از این مقاله می توانید لیست اما یک نکته کلیدی این است که مطمئن شوید که مشارکت هدایت و مرتبط (و امن!)

برای ایده های در راه برای تقویت مثبت مشارکت مخاطبان فقط گوگل “مشارکت مخاطبان”.

  1. مثبت باقی بماند.

#1 بهترین راه برای بیگانه مخاطبان خود را که یک downer. این شامل singling کردن کسی را انتخاب کنید در طول ارائه خود را مربوط چیزهای وحشتناک است که اتفاق افتاده است به مردم بدون ارائه یک چرخش مثبت و یا پایان دادن و به طور کلی حال و کم انرژی دبی downer.

کلید انگیزه – به خصوص انگیزشی, صحبت کردن است به ماندن مثبت است. مردم توجه به شما به خاطر آنها پس از برخی از مرتب کردن بر اساس از تغییرات مثبت پس از اقامت مثبت خود را با انگیزه پیام!

  1. ارائه راه های مختلف به دنبال در چیزهایی است.

یک عنصر اساسی برای ایجاد تغییر مثبت است که به تغییر راه شما نگاه کنید همه چیز.

مثل معروف سخنران انگیزشی وین دایر یک بار گفت: “تغییر راه شما نگاه کنید همه چیز و همه چیز شما را در تغییر است.”

… بسیار عمیق مناسب است ؟

این هم 100% درست است. روانشناسان و بازاریابان به طور یکسان شناخته شده است برای چندین دهه است که بزرگترین راه برای اثر مثبت تغییر پرورش از یک چشم انداز مثبت. از اعتیاد درمان به نام تجاری وفاداری قدرت تغییر دیدگاه فرد غیر قابل انکار است.

الهام بخش مخاطبان خود را به همه چیز نگاه متفاوت های مختلف (و مثبت) لنز که از طریق آن به نمایش زندگی با چالش ها و سختی ها.

  1. تمرین. تمرین. تمرین.

… سپس تمرین بیشتر.

جلا انگیزشی سخنرانی یک شبه اتفاق نمی افتد و حتی درجه انگیزشی مثبت هنوز flub هر طوری که اغلب. تمرین کامل می کند هر چند تا تمرین برای رسیدن به کمال!

انگیزه انگیزه پایدار

در پایان ترین انگیزه بخشی از هر الهام بخش سخنرانی چیزی است که مخاطب را به انجام آنچه آنها حتما شنیده اید. بنابراین کمک به آنها حق انتخاب را با استفاده از فوق 6 نکته دفعه بعد که شما تصمیم به گرفتن و صحبت شیرین کلمات الهام بخش!

[ad_2]

Author: admindd3234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *