سوالات کلید موفقیت در کسب و کار و زندگی

[ad_1]

آن کیپلینگ که به ما چه شاید بزرگترین مشاوره برای موفقیت کسب و کار و در واقع موفقیت در زندگی است که تا کنون داده شده است. او به ما گفت که کلید موفقیت در همه زمینه ها وقتی که او گفت: “من تا به حال شش صادقانه در خدمت مردان است. آنها به من آموخت همه من می دانستم که. اسامی آنها عبارت بودند از: که در آن و چه و چرا و چگونه و چه کسی است.”

اواخر بزرگ ارل بلبل پیشنهاد ما اضافه کردن دو بیشتر دوستان به این گروه است. آنها که و اگر.

این که آیا شما به دنبال پیدا کردن راه هایی برای افزایش فروش و یا کنترل و کاهش هزینه های, سوالات, کلید هستند. این که آیا شما در حال تلاش برای بهبود خدمات به مشتریان خود و یا کیفیت محصول خود و یا زندگی خود را, سوالات, کلید هستند.

پرسیدن سوالات و توسعه پاسخ کلید برای هر و همه موفقیت شما را در کسب و کار و در واقعیت زندگی است.

سوالات مانند:

اگر ما انجام این کار چه اتفاقی می افتد ؟

چرا ما آن را در این راه ؟

چرا ما آن را در این راه ؟

چه کس دیگری می تواند ما را به فروش برساند ؟

که در آن دیگری می تواند ما را در رسیدن به این ؟

آنچه می تواند ما را به کاهش هزینه ها ؟

آنچه می تواند ما را برای بهبود بهره وری ؟

آنچه می تواند ما را برای بهبود کیفیت ؟

آنچه می تواند ما را برای بهبود خدمات ما?

چگونه می تواند دیگری که باید انجام شود ؟

چگونه می توانیم آن را بهتر و سریع تر ارزان تر ؟

چگونه می تواند ما را در بهبود کیفیت خدمات و سود?

چگونه می تواند ما را در کاهش هزینه ها ؟

اگر ما این کار را انجام خواهد ما را در بهبود کیفیت ؟

اگر ما انجام این کار, آن را به بهبود خدمات ؟

اگر ما این کار را انجام خواهد آن افزایش سود ؟

ما فراهم می کند که با کیفیت بهتر?

بهترین است که برای ما مشتری ؟

چه ما در ازای این هزینه ؟

چه کس دیگری می تواند با ارائه آنچه که ما نیاز دارید ؟

چرا ما پرداخت این مقدار ؟

چرا ما در برخورد با یکی دیگر از شرکت ؟

چرا ما در برخورد با آنها ؟

چگونه بسیاری از دیگر پیشنهادات ما بدست?

چه می شود اگر ؟

چگونه می تواند ما را در جای که با مساوی یا بهتر کیفیت کمتر ؟

آیا شرکت های دیگر برای شارژ این محصول و یا خدمات ؟

آیا شرکت های دیگر پرداخت که محصول یا خدمات ؟

این مراحل یا گام افزودن ارزش به محصولات و یا خدمات و یا آن را تولید اضافه سود ؟

هنگامی که این سرمایه گذاری پرداخت کردن ؟

شما ببینید من نقطه من مطمئن هستم. شما باید سوال بپرسید و به دنبال پاسخ. شما همچنین باید توجیه پاسخ.

شما باید هرگز متوقف درخواست. اگر شما به طور مداوم پرسیدن سوالات و در واکنش به پاسخ شما هستند یا فرض یا راکد. هر یک می تواند کشنده برای کسب و کار شما.

شما باید بررسی هر مرحله از کسب و کار شما. شما ممکن است بسیار شگفت زده هنگامی که شما ببینید که چگونه کمی تلاش آن را برای پیدا کردن صرفه جویی های بزرگ و پیشرفت های عمده در چگونه شما انجام کسب و کار.

شما همیشه می توانید بهبود چگونه شما انجام همه چیز. شما باید در پیدا کردن راه هایی برای انجام کسب و کار موثر تر از بین بردن نیازی مراحل بهبود کیفیت و افزایش بهره وری و کاهش خطاهای, افزایش فروش, راه هایی برای افزایش سود در کسب و کار کاهش هزینه و کنترل هزینه ها.

اجازه دهید من به شما یک مثال کوچک چگونه یک فرض ثابت می شود بسیار پر هزینه در یک شرکت. یکی از بسیاری از محصولات این شرکت ارائه شده بود تعطیلات برچسب ، این به سادگی یک نوار از پوست کردن برچسب برای اضافه نمودن به تعطیلات ارائه نمایش “به” و “از”. بانک ها در سراسر کشور خواهد آنها را خرید و آنها را به یک نوار در یک زمان به مشتریان خود در سراسر تعطیلات.

برای سال ها این شرکت کوچک پیچیده این در بسته های 250 به فروش می رسد و آنها را در حداقل مقدار از 1000. کوچک کردن کاغذ بسته بندی بود وقت گیر و پر هزینه است. من از آنها پرسیدم که چرا. چرا که آنها نیاز به کوچک پیچیده شده ؟ چگونه آنها می دانند که اگر این مهم به مشتری ؟ چه اگر هر گونه اختلاف به بسته بندی را به مشتریان خود را ؟

آنها خواسته پرسش و پاسخ. پاسخ در این مورد بود که مشتری یا نمی تواند مراقبت کمتر در مورد بسته بندی و یا نمی مانند بسته بندی های کوچک به عنوان آن را به سادگی به معنای کار بیشتر برای آنها را به باز کردن. پس از سال ها از انجام آن راه آنها همیشه بود و فرض کنید که کاربر نهایی می خواستم آنها را متوجه متفاوت است. آنها در حال حاضر به صورت فله و بسته بندی. آنها نجات بین $20 ، 000 و $30 ، 000 نفر در سال و مشتریان خود هستند یا خوشحال و یا بی طرف در مورد این تغییر بود.

آیا این شرکت فدا کردن کیفیت به هیچ وجه به صرفه جویی در پول ؟ بدون آنها بهبود بهره وری و بهبود رضایت مشتری و با انجام این کار بهبود سودآوری است.

سوال بپرسید. آنها کلید به درب بهبود است.

شما باید به طور مداوم بررسی هر منطقه از عملیات خود به دنبال راه های که در آن شما می توانید بهبود. استفاده از عقل سلیم است. از هزینه های اداری به خدمات به مشتری از توزیع و تولید به کنترل کیفیت و حمل و نقل شما را شوکه خواهد کرد که چگونه کمی تلاش آن را برای بهبود عملیات خود را کاهش زباله و رفع مشکلات و تحقق صرفه جویی های بزرگ.

از این راه شما به فروش چیزهایی به راه شما خرید چیزهایی است تا به شما برای بهبود امور است. بهبود (persian) است که همیشه ممکن است در همه چیز کار می کنیم.

شما دارای بزرگترین قدرت تا کنون ایجاد شده و آن را به سمت راست نشسته بین دو گوش خود. شما آن را خود و روشن است. همه شما باید انجام دهید این است آن را به کار.

[ad_2]