سرمایه مبارزات – نقشه راه برای موفقیت

[ad_1]

اگر خود را غیر انتفاعی است که با توجه به گسترش یا نوسازی, شما احتمالا فکر کردن در مورد راه اندازی یک کمپین سرمایه. اما چگونه شما ایجاد یک کمپین موثر? چگونه بسیاری از اهدا کنندگان نیاز دارید ؟ چقدر پول شما باید سعی کنید برای بالا بردن ؟ در اینجا یک آموزش سریع به طرح پاسخ به این پرسش ها و بیشتر.

یک کمپین سرمایه قابل توجهی پروژه برای یک سازمان غیر انتفاعی. موفقیت یک کمپین سرمایه و تکمیل این پروژه که برای آن بودجه مطرح شده می تواند یک تحول رویداد. در حالت ایده آل زمانی که با نگاهی به گذشته این پروژه سرمایه ظاهر خواهد شد به عنوان یک منطقی و اجتناب ناپذیر گام در توسعه این سازمان آن را به عنوان تلاش به طور کامل در خدمت آن مخاطبان و جامعه است.

با برنامه ریزی دقیق و مشتاق توجه به جزئیات یک کمپین سرمایه می توان یک پل قوی به آینده است.

یک کمپین موفق در نتیجه بسیاری از حوزه های کار با هم برای یک هدف مشترک از جمله هیئت مدیره ، کارکنان و داوطلبان اهدا کنندگان و نمایندگان جامعه. عنوان پروژه رشد می کند از یک ایده به یک پیشنهاد به واقعیت یک کمپین برنامه ریزی کلید موفقیت است. طرح جامع فراهم می کند یک چارچوب برای عمل و یک قالب است که شفاف است و جهانی پذیرفته شده است. آن است که یک سند صحبت می کند که هر دو داخلی (برای کسانی که در حال مدیریت این کمپین) و خارجی (به کسانی که ممکن است خواسته شود برای کمک و یا کسانی که ممکن است تحت تاثیر این پروژه). به عنوان مبارزات چند سال یک طرح روشن نیز در خدمت به عنوان یک راهنمای اگر کلید اعضای تیم افت و اعضای تیم جدید آورده.

1. هدف

یک عنصر کلیدی در موفقیت این است که به دقت برآورد مقدار پول مورد نیاز برای مطرح شود.

هزینه های برنامه ریزی کسب نوسازی و وقف باید به دقت تعیین می شود. علاوه بر این موارد زیر نیاز برای اضافه شدن به هر گونه هزینه های واقعی از ساختمان خرید و یا شروع یک موقوفه.

o ده درصد برای مبارزات انتخاباتی مواد هزینه مشاوران و کارکنان زمان کار اضافی.

o ده درصد برای پروژه های ساختمان های اضافی مانند بیمه و مجوز برای ساخت و ساز هزینه های طراحی و برآورد هزینه سرریز و یا پیش بینی نشده به تاخیر می اندازد.

o ده درصد اضافی برای افرادی که تعهد اما نمی تواند و یا نمی خواهد پایان پرداخت یا که سهام هدیه depreciates.

o اضافی ده درصد برای حفاظت اضافه شده.

2. زمان

بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی دریغ به انجام سرمایه مبارزات چرا که اعضای هیئت مدیره بر این باورند که زمان بندی درست نیست; به طور معمول اگر اقتصاد ملی کند است و یا اگر بازار سهام است که عملکرد ضعیفی. در حالی که ممکن است دلایل خوبی برای به تعویق انداختن یک کمپین اعضای هیئت مدیره باید به یاد داشته باشید که اقتصاد ملی ادواری است و اهدا کنندگان را سالانه تجدید نظر هدیه از اختیاری پول و سرمایه کمپین هدیه از دارایی. اکثر سازمان ها نیست اجرای یک کمپین بزرگ بیش از یک بار در هر چند دهه. حامیان خود را خواهد بود مشتاق در مورد حمایت از یک تحول پروژه خواهد شد و بر این اساس برنامه ریزی.

3. سازمان

غیر انتفاعی باید از این ظرفیت برای انجام یک کمپین سرمایه. موفق سرمایه کمپین باید ایمان کامل و پشتیبانی از این سازمان و هیئت امنا.

اما حمایت از رشد تدریجی. اقدام زیر گروه تشکیل شده به عنوان پیشرفت کمپین:

o کمیته راهبری. به طور معمول متشکل از بیش از دوازده نفر از جمله اعضای هیئت مدیره مدیر اجرایی کمپین مشاور و شاید عمده اهداکنندگان که در هیئت مدیره. کمیته راهبری سازماندهی و پیشتاز مبارزات انتخاباتی.

o در خارج از مشاور. به طور کلی سرمایه مبارزات نیاز به حضور یک مشاور مالی است که می تواند کمک به مدیریت کمپین آموزش کارکنان و داوطلبان و مصاحبه چشم انداز در طول مطالعه امکان سنجی.

o کمیته کمپین. این گروه ممکن است بسیار بزرگ و شامل اعضای هیئت مدیره خیرین و جامعه طرفداران که می خواهند را به یک نقش فعال در مبارزات انتخاباتی. مبارزات انتخاباتی کمیته رشد می کند به عنوان کمپین افزایش کشش. فرعی ممکن است شامل سرمایه گذاری, جذب سرمایه, معماری و ساختمان, و روابط عمومی است.

o داوطلبان. این کمپین هواداران که شرکت به صورت پراکنده. آنها ممکن است شامل رهبران جامعه که میزبان رویدادهای مالی در خانه های خود یا که یک اتصال به یک اهدا کننده بالقوه.

4. کمپین مورد

کمپین مورد کلید سند فراهم می کند که یک دلیل منطقی برای این پروژه است. آن است که هر دو داخلی جمع از اهداف سازمان و یک ابزار بازاریابی برای کمک به اطلاع آینده نگر اهدا کنندگان. در این مورد باید آماده در اوایل روند و ممکن است تجدید نظر دوره ای.

5. هدیه هرم

هنگامی که کل پولی هدف تعیین شده است یک هدیه هرم ایجاد شده است. این نشان می دهد تعداد و اندازه از هدایای مورد نیاز برای دیدار با هدف. هدیه ممکن است محدوده اندازه از میلیون ها نفر به زیر یک صد بسته به هدف از مبارزات انتخاباتی.

این ارقام در حال تنظیم به بازتاب دادن پتانسیل بیشترین اهدا کنندگان و تعداد اهدا کنندگان انتظار می رود.

6. فهرست چشم انداز

هنگامی که هدیه ای هرم ایجاد شده است نام چشم انداز باید متصل به هر یک از هدیه. این وظیفه کمیته راهبری. بازیگری در پنهان کاری کامل کمیته کامپایل یک لیست از چشم انداز. در کنار هر یک از چشم انداز نام مقدار پیش بینی شده و نام کسی که درخواست چشم انداز.

اگر چشم انداز لیست را نمی توان با چشم انداز برای رسیدن به 50 درصد از هدف و سپس این پروژه باید بازنگری شود.

7. مصاحبه با چشم انداز

اگر کوچکترین تردید در مورد چشم انداز پشتیبانی از این پروژه امکان سنجی بررسی مورد نیاز است. یک مشاور بی طرف است که به طور مستقیم درگیر با این سازمان انتخاب شده است به انجام محرمانه مصاحبه با کلید اعضای هیئت مدیره و خیرین. این مصاحبه حدود نیم ساعت در مدت و در حال انجام در مصاحبه شونده را به راحتی در منزل یا دفتر خود.

8. درخواست از کلید اهدا کنندگان

“آرام فاز” اولیه خصوصی درخواست. آن را باید شروع تنها پس از شرایط خاصی برآورده شده است, از جمله اگر پروژه تایید شده توسط هیئت امنا و اگر امکان سنجی مطالعه مثبت است. در طول آرام فاز انتظار می رود که 50 درصد از این هدف خواهد رسید.

9. عمومی فاز

در طول فاز عمومی این درخواست تلاش است گسترده تر که شامل هر کسی که به طور مستقیم درگیر با سازمان از جمله بنیادهای خیریه و شرکت ها و سازمان های دولتی.

10. نتيجه گيری

به خوبی آماده سازمان لازم نیست نگران با توجه به سرمایه انتخاباتی است. اگر مناسب افزایشی گامهای شرایط را می توان در هر مرحله. اگر در هر زمان و شرایط در نظر گرفته نامطلوب این کمپین را می توان به تعویق افتاد. اگر شرایط همچنان مثبت این کمپین می تواند اجازه پیشرفت به مرحله و پس از آن به یک نتیجه موفق.

[ad_2]

Author: admindd3234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *