را دادن خیریه بیشتر معنی دار

هر سال میلیاردها دلار در حال اهدا به سازمان های غیر انتفاعی از طریق کمک های خیریه. در این مقاله ما به کاوش چگونگی افراد اختصاص هدیه خود را و چگونه به اهدا و یا به موسسه خیریه شخصی تر و معنی دار است. زمانی که یکی را به سازگار با ارزش ها و اعتقادات در رابطه با این موسسه خیریه است که تقویت شده و آن را باعث افزایش احتمال مداوم هدیه.

با توجه به ایالات متحده آمریکا در سال 2009 آمریکایی اهدا بیش از $307.75 میلیارد به مورد علاقه خود را به سازمان های غیر انتفاعی و سازمان های خیریه. اکثریت حدود 75 درصد از کمک های خیریه بود نسبت به افراد است. بنیادهای خیریه و دیگر شرکت ها با دادن مبلغ به 17 درصد از کل بودجه اهدا کرد. حاضر به اختصاص 67 درصد از تمام دلار اهدا شده در سال 2010. آنلاین خیریه دادن کانال است که به سرعت در حال تبدیل شدن به روش انتخابی برای چگونه برای اهدای.

افراد را دادن خیریه تصمیم گیری بر اساس انواع عوامل است. در میان دریافت کنندگان پیشرو از پول برای امور خیریه در حال خدمات انسانی سازمان محیط زیست و رفاه حیوانات, سازمان فرهنگی هنری, سازمان, و امداد رسانی شدند. آخرین دسته یکی است که در آن محدوده زمانی معین هدیه کمتر میشود. چه از طریق پورتال های آنلاین, تلفن همراه, متن مبارزات مستقیم و یا خیریه به این کمک های مالی در حال تجدید نظر در یک زمان نیاز است که استنباط و فوری هر چند زودگذر پاسخ عاطفی. پس چگونه می تواند افراد خود را حداکثر رساندن کمک های خیریه به سازمان های غیر انتفاعی و ایجاد یک رابطه پایدار با گیرنده? را مبتنی بر ارزش های خیریه به ایجاد یک قوی تر و ملموس به نفع دهنده?

برجسته فیلسوف ابن میمون لیست معروف خود را هشت سطح از موسسه خیریه. با توجه به قرون وسطی محقق بالاترین سطح دادن است به شکل یک همکاری با یک فرد نیاز به فعال کردن گیرنده برای غلبه بر لزوم تکیه بر دیگران است. از همه مهمتر مفهوم یک همکاری مداوم مطرح شده است. این است که عمیقا ارتباط شخصی با فرد یا سازمان در نیاز و نه یک بار استریل یا غیر شخصی یا هدیه دادن. دو راه ارتباط ایجاد شده است و به موجب آن کمک های خیریه اهدا کننده است که به طور همزمان در حال سوگند به خاطر عمل است نه دلایل خودخواه اما انعکاس و ظاهری به عنوان مثال از زندگی با توجه به آنهایی که ارزش. در زمینه آبراهام مزلو این نمونه ای از یک زندگی در هماهنگی و کمک کننده است که در خود فعلیت.

زمانی که تصمیم گیری که بر اساس آن سازمان غیر انتفاعی برای کمک به تعیین چگونه به کمک تحقق بخشیدن به آن بسیار مهم است به مسئولیت برای آنهایی که اقدامات است. انسان دوستی یک وسیله نقلیه مناسب به تجربه و ارتقاء آنهایی که هدف واقعی. بالاترین بازگشت دادن خیریه خواهد شد با توسعه مداوم و روزانه در ارتباط با یک موسسه خیریه است که سازگار با ارزش ها و اعتقادات.

یکی می تواند رسیدن به هر رویا و یا هدف های بیمه که خود را اعمال روزانه مطابق با اعتقادات هسته. فرد مطمئن از موفقیت به دلیل تغییرات مثبت زندگی در هماهنگی با خود سیستم ارزش و انگیزه تمایل خود را برای کمک به خیریه مورد علاقه خود را و یا غیر انتفاعی از طریق خیریه دادن برنامه. به عنوان فردی برخوردهای روزانه موفقیت آنها شروع به درک که آنها در کنترل زندگی خود را قادر به فعال و مثبت تصمیم گیری و به دست آوردن اعتماد به نفس.

به عنوان افراد با ارائه درخواست برای کمک های خیریه آنها با دقت فکر می کنم در مورد چگونه آنها می توانند و تفاوت را در زندگی دیگران و با انجام این کار چگونه آنها بیش از حد بهره مند خواهد شد و واقعا الهام گرفته است.

Author: admindd3234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *