راز واقعی برای موفقیت بلند مدت در باشگاه بدنسازی برای مبتدیان

[ad_1]

وجود دارد هیچ سالم “چرم گاومیش سریع” طرح وقتی که می آید به بدنسازی. درست مثل شکل طبیعی از کوه آن را یک فرایند آهسته است. صنعت حرفه ای که در اوج عملکرد را صرف سال ها یا حتی دهه ها ساخت بدن ایده آل خود را. اما ممکن است از شما میپرسند: “چگونه این اعمال به من”?

خوب جیم (من فقط به این امید که کسی با خواندن این مقاله می خواهد به نام جیم چرا که می تواند شیرین) این امر به شما دلیل این که مهم نیست که چه اهداف خود هستند در ورزشگاه آن را به شما زمان به دست آوردن وجود دارد. نه تنها زمان بلکه قوام و این چیزی است که من در اینجا با شما صحبت کنم در مورد امروز است.

قوام نه تنها به معنی رفتن به ورزشگاه را به صورت منظم. آن را نیز به معنی قرار دادن مداوم مقدار تلاش را در هر تمرین و سازگار بودن با خود را ردیابی و رشد. اجازه بدهید توضیح دهم.

رفتن به سالن ورزش منظم است که بخش عظیمی از رسیدن به اهداف تناسب اندام خود را. اگر شما را طولانی می شکند از رفتن به ورزشگاه می گویند 3 هفته این به شدت می تواند مانع پیشرفت شما را. نه تنها شما از دست کسانی که 3 هفته از عضله به دست آورید که می تواند شما را تا به حال با رفتن به ورزشگاه, اما همچنین شما در حال رفتن به از دست دادن بخشی از عضلات شما در حال حاضر ساخته شده است. این است که با توجه به عدم فعالیت. اگر عضلات شما نیست که تحریک به رشد به طور منظم, شما در حال رفتن به مانع دستاوردهای خود را در دراز مدت. بنابراین درس یکی به چوب خود را با ورزشگاه هنگ.

وجود دارد هیچ “روز تقلب” وقتی که می آید به خود را تمرین. شما نیاز به آوردن یا همان شدت بیشتری برای هر تمرین. همواره در تلاش برای افزایش مقدار از وزن شما را بالا ببرد و یا مقدار تکرار شما انجام دهد. اگر شما نمی خواهید به خود را کامل و پر انرژی خود را برای هر تمرین شما نمی خواهید به موفقیت طولانی مدت است که دیگران ممکن است. این مهم است به ماندن متعهد هر تمرین. هیچ یک از این نصف روز که در آن شما فقط نمی احساس انجام کار و یا جلسات که در آن شما صرف نیمی از زمان بر روی تلفن خود را. در حال حاضر من را دریافت نمی اشتباه هر از چند گاهی بدن ما نمی تواند مسئولیت رسیدگی به مقدار زیادی از استرس ما را در خودمان ، این مهم است که به بدن خود گوش دهید و آن را به بقیه به آن نیاز دارد. من به شدت توصیه اجرای deload هفته به تمرین خود نظام که در آن شما وزن سبک تر نسبت به حالت عادی کار بر روی صورت و بدن خود را برخی از زمان اضافی به بهبود می یابند. درس 2 است سازگار باشد در شدت تمرین خود را.

موفق ترین مردم در بدنسازی هستند که پیگیری همه از وزن آنها بالابر و همه چیز را می خورند. این به آنها می دهد قوی معیار برای کار برابر و بهبود در. در یک هفته به هفته اساس آن بسیار سخت است به یاد داشته باشید چه مقدار از وزن شما برداشته و برای چگونه بسیاری از تکرار برای هر تمرین داده شده. توصیه من ؟ دریافت یک پد توجه داشته باشید و یا یک صفحه گسترده است که در آن شما می توانید تمرینات خود را. آهنگ همه چیز و سعی کنید به بهبود در یک تمرین به تمرین بر اساس. یکی از مهم ترین عوامل در بدنسازی موفقیت رژیم غذایی. شما نیاز به تعداد خود ماکرو و اطمینان حاصل شود شما در حال گرفتن به اندازه کافی پروتئین و چربی ها و کربوهیدرات ها. قوام در رژیم غذایی خود را است آنچه خود را به پیشرفت سریع تر و شما بهتر نتایج طولانی مدت.

در پایان, من امیدوارم که شما می توانید نقش مهمی که نقش قوام در عضله سازی بیش از بلند مدت. ممکن است کمی تلاش اضافی در ابتدا, اما هنگامی که شما دریافت مداوم شما سازگار باشد. من برای شما آرزوی همه بهترین در سفر تناسب اندام خود را و به یاد داشته باشید زمانی که آن را می آید به تناسب اندام, سازگاری پادشاه است.

[ad_2]

Author: admindd3234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *