درک تغییر مدیریت در رابطه با غیر سنتی دانش آموزان و مشاوره تحصیلی

[ad_1]

از طریق این دوره از زندگی حرفه ای ما ما همیشه تغییر روبرو می شوند. مهم این است که چگونه ما در رسیدگی به تغییر چگونه ما خودمان را در مواجهه با تغییر و چگونگی غلبه بر موانع را تغییر دهید.

چه تغییر است و چگونه آن را در ارتباط با علمی مشاوره?

تغییر آسان نیست نبوده است و نخواهد بود اما از آن ضروری است برای هر فرد, شرکت و یا سازمان اگر آنها رقابتی ماندن در بازار جهانی است. در واقع شارما (2008) آمده است که تغییر اغلب در ارتباط با درد است. با توجه به nick snyder و Cementian-Oploc (2012) تغییر همراه است با رهبری و رهبری راستا مردم با چشم انداز خود را. به عنوان علمی مشاوران و یا مربیان در زمین و یا مجازی دانشگاه ما همیشه هماهنگی دانش آموزان ما با چشم انداز خود را. چه کسی می خواهید برای انجام کاری به طور فعال اگر آنها می دانستند که این امر باعث درد ؟ که یکی از دلایل اصلی سازمان ها و پیروان خود را شکست در تغییر – ترس از ناشناخته ها و سهولت حفظ وضع موجود. تغییر می تواند خوب اگر اجازه بدهید ما در این مثال شما می توانید تصور زندگی اگر تلویزیون هرگز تغییر کرده است ؟ ما هنوز هم به تماشای جعبه بزرگ که نشسته بود روی زمین در اتاق نشیمن با کسانی که آلومینیوم خرگوش گوش چسبیده به عقب. آیا شما فکر می کنم که این نوع از تلویزیون ها خواهد فروش در بازار امروز? نه با تلویزیون که آویزان بر روی دیوار و پروژه تصاویر 3D. از این مثال تغییر خوب است و تغییر باید اتفاق می افتد برای عناصر زندگی به رشد و پایدار.

بنابراین اجازه دهید به بررسی آنچه اتفاق می افتد زمانی که ما در مواجهه با تغییر. من از دست شما در حال حاضر ؟ اکثر مردم ترک فعلی خود را در فعالیت های است که آنها باعث پریشانی.

بیایید نگاهی به آموزش عالی و صنعت و از همه مهمتر چگونه تحصیلی مشاور می تواند کمک به دانش آموزان با تغییر. چگونه می توانم دانش آموزان رسیدگی به تغییر ؟ وجود دارد بسیاری از نظریه ها در مورد نحوه رسیدگی به تغییر مانند Kotter 8 مرحله تغییر مدل یا Kurt Lewin 3 مراحل تغییر و تئوریاما بهترین راهی که من پیدا کرده اند از طریق تحقیقات من این است که از طریق ارتباط با دانش آموزان است. که در آن است: ارتباط ساده است. این چیزی است که ما هر روز با دانش آموزان ما, اما ما فقط آن را انجام نمی در شیوه ای کارآمد. اجازه دهید ما نگاه Kotter 8 مرحله تغییر مدل و سه مرحله است. با توجه به Kotter (2007) آنها عبارتند از:

· ضرورت ایجاد

· تشکیل یک ائتلاف قدرتمند

· ایجاد یک چشم انداز برای تغییر

سوال این است که من می خواهم مطرح است: “چگونه می توانم این سه امتیاز کار در دانشجو مشاوره?” یک لحظه به اندیشیدن در چگونه ما می توانیم ایجاد یک حس فوریت توانمند سازی دانش آموزان ما به شبکه و استفاده از منابع و ایجاد یک چشم انداز خود را تغییر دهید. چگونه می تواند ما را در این ارتباط به آنها ؟

با توجه به Lewis, Laster و Kulkarni (2013) ارتباط زیادی با سبک رهبری و فلسفه خاص نهاد و این که آیا آن شامل فرآیندی رهبری تبادلی بالا-پایین یا رهبری خدمتگزار به نام چند. لازم به ذکر است که این موسسات را ساخته اند که تغییر قابل توجهی با موفقیت تا به حال تغییر عوامل که درک قدرت ارتباطات مثبت و منفی است. علاوه بر این Lewis, Laster و Kulkarni (2013) سایت که اعتماد یک جزء اصلی از تغییر و ارتباطات است. آیا شما اعتماد مشاور تحصیلی و یا مشاور راهنمایی هنگامی که شما در مدرسه بودند ؟

در صحبت با دانش آموزان و چگونه آنها می رویم به انطباق از سنتی تنظیم برای غیر سنتی و مجازی محیط عدم قطعیت است که معمولا پاسخ دریافت کنم. چگونه است که این مجازی آموزش رفتن به تحت تاثیر قرار زندگی من و خانواده و کار من? خواهد شد در نظر گرفتن کلاس های آنلاین سخت تر یا ساده تر با توجه به انعطاف پذیری ؟ یک توضیح ساده خواهد بود به درخواست آنها چه رویاهای خود هستند و به همین دلیل آنها در حال رفتن به مدرسه در غیر سنتی تنظیم. آنچه که خود “چرا” ؟ در طول این زمان, من پیدا کرده اند که این یک فرصت بزرگ برای به اشتراک گذاشتن با دانش آموزان من داستان شخصی ارتباط یا داستان که مربوط به دانش آموز را تجربه می کنند. علاوه بر این شارما (2008) با استفاده از سپاسگزار استعلام تکنیک های مانند تعریف کشف و رویا برای کمک به ایجاد نقاط کانونی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به حذف عوامل استرس زا از تغییر و کمک به غلبه بر موانع است که ممکن است مؤثر بر تغییر دهید. در این مثال با دانش آموزان و مدارس غلبه بر موانع عظیم و ثابت مانع برای پزشکان در این زمینه اما قادر به کمک به دانش آموزان ما با ساخت رویاهای خود را به حقیقت می پیوندند است که ارزش کمی کار اضافی.

بیایید نگاهی به تعریف کشف و رویای فاز.

تعریف فاز

تعریف فاز در دانشجو مشاوره گرفتن یک درک کامل از آنچه دانش آموز است که به دنبال برای به انجام رساندن. در این زمان است که ما می توانیم تعریف اهداف و انتظارات خود را در مورد برنامه و در مورد چگونگی رفتن به مدرسه کمک خواهد کرد آنها را. علاوه بر این, این است که زمان زیادی را به صحبت با دانش آموزان در مورد هر گونه مسائل دیگر که آنها ممکن است مانند زمان, مدیریت, سبک های یادگیری و فناوری نگرانی. باید آن را بیش از حد به ذکر است که شکوفه Hutson و او (2008) رفتن به جزئیات زیادی در مورد چگونه سپاسگزار استعلام ارتباط با دانشجو مشاوره از ديدگاه زمین پردیس, مشاوره و توسعه داده اند یک برنامه بزرگ به نام سپاسگزار مشاوره. در تعریف فاز شکوفه Hutson و او (2008) بحث در مورد چگونه به خلع سلاح دانش آموزان ترس و کشف اهداف خود است. هدف از این مقاله, ما به شدت به دنبال در سپاسگزار استعلام و چگونه آن را مربوط به مجازی و زمین پردیس مشاوره.

کشف فاز

این زمان بسیار خوبی برای کار با دانش آموزان خود را و کشف کردن که چرا آنها در مدرسه است. چه بزرگ خود هدف و برنامه ای برای آینده دارید ؟ برخی از پاسخ هایی که شما ممکن است دریافت خواهد بود که آنها برای اولین بار در خانواده خود را به حضور در مدرسه در سطح متوسطه و یا آنها ممکن است به دنبال خارج شدن از یک وضعیت خاص است. این تفاوت که من را دیده اند با دانش آموزان در این مرحله تا حد زیادی متفاوت از تجربیات من در زمین پردیس مشاوره. دانش آموزان در محیط مجازی تمایل به تاسیس زبان آموزان بزرگسال که در زمین پردیس جمعیتی 19-25 سال است. دانش آموزان در محیط مجازی تمایل به متفاوت اهداف و رویاهای نیز درست مانند بود که قبلا ذکر شد در مورد خارج شدن از یک وضعیت خاص و یا رویداد زندگی. صرف نظر از دلیل آنها را برای رفتن به مدرسه ما باید قادر به گوش دادن و درخواست خود را به اهداف و رویاهای خود را به برنامه از مطالعه و طراحی یک طرح است که آنها را به جایی که آنها در نهایت می خواهید به.

برخی از سوالات است که من می خواهم به درخواست در این مرحله عبارتند از:

· پس به من بگویید که چرا شما باید در انتخاب این نهاد خاص و خاص این مدرک ؟

· به من بگو در مورد یک زمان است که شما در مواجهه با یک چالش است که شما فکر نمی کنم شما می تواند غلبه بر. چگونه شما در غلبه بر که و چه این چالش شما یاد می دهد ؟

رویای فاز

این مورد علاقه من است فاز و همچنین یک فاز در سپاسگزار مشاوره. تجربه ای که من تا به حال با این مرحله واقعا تغییر دامنه چگونه من صحبت می کنند و مقابله با جمعیت دانشجویی. این سوالات که مطرح شده در این فاز نشان می دهد دانش آموزان که, دانش آموز مشاوران و مربیان واقعا گوش دادن به آنها است و ما در واقع مراقبت و منافع مقرره در موفقیت خود را. برخی از سوالات است که من خواسته اند در این مرحله عبارتند از:

· فکر می کنم در خارج از جعبه اگر پول مسئله نیست چه کار می کنید ؟

· یا من می خواهم به درخواست یک میراث سوال: آیا شما می خواهید برای به خاطر دارید ؟

من پیدا کرده اند که دانش آموزان وقتی پرسید که این سوال بسیار پذیرا هستند و هیجان زده از آنجایی که آنها احتمالا نمی خواسته شده است این نوع از سوالات قبل از. این کمک می کند تا ما جمعیت دانشجویی در محیط مجازی گرفتن بر روی چیزی که ملموس است و آنها را فراهم می کند با یک برنامه است که تمام معاملاتي اما بسیار یک برنامه زندگی. آن است که بسیار هیجان انگیز است.

نتيجه گيری

چالش من به شما این است که به صحبت کردن با دانش آموزان خود را و از آنها بخواهید در مورد رویاهای خود و اهداف. این که آیا آن در شخص و یا از طریق تلفن تعامل با دانش آموزان خود را. فقط در Kotter, مدل, مجموعه حس فوریت را با دانش آموزان به تعریف چرا آنها در مدرسه آنها را همسو با منابع مناسب و کمک به آنها در توسعه چشم انداز خود را برای موفقیت است. این سه مرحله را می توان در یکی 60 دقیقه وقت. من توصیه می کنند که اگر شما هم به فضای آن را پس از آن برای انجام دیگر قرار ملاقات, اما آنچه که من پیدا کرده اند این است که دانش آموزان ما مشغول هستند و به اندازه کافی است که آنها نمی نیاز به نشستن در یک دفتر و یا بر روی یک تلفن در تمام طول روز. بخش بزرگ است که شما را شگفت زده خواهد شد به عنوان به آنچه که شما در پیدا کردن و شما خواهد شد قرار دادن ذهن خود را در سهولت قرار می دهد به عنوان آنها در حال تغییر از دانشگاهی به دانشگاهی. دانش آموزان نیاز به اتحاد و شبکه مشارکت در محیط مجازی و با رفتن که مایل اضافی; ما می تواند کمک به دانش آموزان ما با تغییر مدیریت به عنوان آنها شروع سفر خود را در جهان از یادگیری مادام العمر.

منابع

بلوم. جنیفر L Hutson. برایانت ل او. Ye, (2008). سپاسگزار مشاوره, انقلاب, Champaign, IL: راه راه Publishing LLC.

Nick snyder, Regina and Raquel Cementina-Olpoc. 2013. “رهبری تحول گرا, مدیریت تغییر و تعهد به تغییر: یک مقایسه علمی و سازمان های کسب و کار.” آسیا و اقیانوس آرام در آموزش و پرورش محقق 22 ، 1: 11-19. آموزش و پرورش, پژوهش, کامل, EBSCOhost (قابل دسترسی در 10 ژوئیه 2013).

Kotter, J. M. (2007). پیشرو تغییر دهید. بررسی کسب و کار هاروارد, 85(1), 96-103.

لوئیس L. K., Laster, N., & Kulkarni, V. (2013). گفتن اونا که چگونه از آن خواهد شد: بررسی درد مخاطره آمیز تغییر در اطلاعیه اولیه. مجله کسب و کار, ارتباطات, 50(3), 278-308. doi:10.1177/0021943613487072

Sharma, R. (2008). جشن تغییر: پارادایم جدید از توسعه سازمانی. ICFAI مجله از مهارت های نرم افزاری,2(3), 23-28.

[ad_2]