جنجال خوبی برای موفقیت است ؟

[ad_1]

برخی از مردم بر این باورند که هر گونه خبر و خبر خوبی است. با استفاده از این مفهوم آنها را ایجاد جنجال و یا با کمال میل در آغوش هر گونه بحث در اطراف خود است. برخی از کسب و کار از آن استفاده کنید به امید موفقیت.

آیا من می توانم با استفاده از, جنجال برای موفقیت ؟

متاسفانه این مشکل با ایجاد درگیری برای ایجاد خبر به این معنا نیست را در آغوش شما. حتی بدتر با توجه به موضوع مورد بحث شما با استفاده از, شما ممکن است از دست دادن خریداران خود را. خریداران خود هستند که می توانید کسب و کار خود و رفتن و یا آن را بکشند.

اگر مردم را دوست دارد جنجال?

شاید شما به ضرب گلوله یک فیل قرار داده و خشونت تصویری آنلاین. شاید شما شات های تجاری است که باعث سرگرم کننده از کسی. آن را مهم نیست اگر اکثریت مردم جهان را دوست دارد بحث برانگیز تصویری اگر اکثریت خریداران توقف خرید. اگر شما خریداران توقف خرید شما از کسب و کار شاید نه امروز یا فردا اما در نهایت شما خواهد بود.

چرا این کار را برای این شرکت یا آن شرکت است ؟

شاید اکثریت مردم رای دادند در برابر تجاری. چند سال پیش Quiznos تا به حال یک ویدیو با شخصیت های عجیب و غریب. اکثریت مردم بود و در برابر تبلیغات اما مردم همچنان به خرید از Quiznos. خریداران باقی مانده و زمانی که خریداران تصمیم گرفتند که آنها تا به حال به اندازه کافی از تجاری و متوقف خرید Quiznos کاهش تجاری.

چه تفاوت است?

به یاد داشته باشید تنها رای که مهم است این رای توسط کیف پول. اگر شما خریداران مانند آنچه شما انجام دهد. نگه داشتن آن را انجام می دهند. اگر شما خریداران نفرت آنچه شما انجام دهد و سپس آنها را در کیف پول خود را از شما. آنها را به رای خود را در جای دیگر و به عنوان کیف پول خود را می رود در جای دیگر پس از انجام درآمد خود را.

اگر چه من می دانم که تفاوت در اختلاف و بد ؟

خط بین خوب و جنجال و بد است از یک خط بسیار نازک است. چه ممکن است کار کرده اند و زمان آخرین کار ممکن است در این زمان. آنچه مردم را در بر داشت قابل قبول در هفته گذشته ممکن است قابل قبول در حال حاضر. بحث افراد یک خط در شن و ماسه. تجاری شوخی در مورد خشونت آب و هوا خواهد بود زمانی که آب و هوا را از بین می برد خانه و زندگی خود را به خریداران و یا افرادی که خریداران خود را می دانم.

اما چه می شود اگر من بحث استاندارد است?

این “sex فروش” نوع تبلیغات ممکن است رسیدن به یک نقطه که خریداران می گویند که کاه نهایی. وجود بازار که در آن شما ممکن است از چیزی اما پس از اشباع رسیده است خریداران را ترک خواهد کرد. چرا که دیگران که بودند و نه خریداران را تماشا کرده اند چه می گذرد و سایتهای قبل از در حال حاضر آنها را نمی توان تغییر تیم برای شما. شما نیز با ارائه شواهد بیشتر برای آنها را به اعلام چگونه اشتباه خود شرکت به مراتب بیشتر از مردم است.

می تواند جنجال همیشه کار می کند ؟

موارد وجود دارد که در آن می توانید. وجود دارد شرکت هایی که قادر به راه رفتن خط خوب و ارائه موضوعات بحث برانگیز است که خریداران را به دنبال دارد. این شرکت ها به طور معمول به خاطر تغییر موضوع به نگه داشتن یک قدم جلوتر. دیگر شرکت ها بسیار هوشمند و با استفاده از اختلاف از شرکت های دیگر به ارائه جایگزین برای فرار خریداران. این است که راه را برای استفاده از جنجال برای موفقیت است.

[ad_2]

Author: admindd3234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *