تاریخ بی همتا سیکلت

[ad_1]

در حالی که بی همتا بودند بزرگترین موتور سیکلت ساز و از به نوبه خود از قرن ذغال سنگ برادران بودند درگیر در طراحی دو چرخ. هر دو هری و Charlie Collier معتقد بودند در رقابت و قبل از جنگ جهانی 1 مارکی بود به خوبی تاسیس شده است. این شرکت در محل بودند در Plumstead و جنوب شرق لندن بودند و به خوبی از حذف میدلندز مرکز صنعت اما این به نظر می رسید که اثر کمی بر رفاه خود.

در 1920s آنها نیز ساخته شده ماشین. در آغاز دهه 1930 این شرکت طیف وسیعی از تک آنجا که هر تولید کننده دیگر به علاوه یک V-twin برای درشکه چهار چرخه کار می کنند.

برای 1930 آنها نیز تا به حال جدید پیکان نقره ای که نگه داشته بود تحت کاری ادامه داده اند تا آخرین لحظه. آن را یکی دیگر از تلاش برای ارائه تور سوار با به طور کامل مجهز به ماشین پیچیده.

نقره پیکان بود و یک طرف valve v-دوقلو با 54 x 86 mm ابعاد و 394cc. آن دو سیلندر بودند مجموعه در 26 درجه در یک واحد ریخته گری تحت یک سر. نتیجه این نگاه عجیب و غریب و نه مانند یک است که بیش از حد طولانی بود و با اگزوز در حال ظهور از چند برابر آن در گوشه سمت راست و مونتاژ كاربوراتور در وسط بلوک در سمت چپ.

دنده محور میل بادامک دراز همراه دستگاه و تمدید شد به عقب به درایو mag-dyno. این پیشنهاد یک شفت درایو, اما این یک توهم از آنجا که زنجیره انتقال قدرت به سه, سرعت گیربکس و سپس بر روی چرخ عقب.

روانکاری خشک لجن و کثافت با مخزن روغن پیچ و مهره ای به جلو کارتر بنابراین وجود دارد هیچ خارجی لوله های نفت. قاب لوله با چرخد و سیستم تعلیق عقب کنترل فنر و اصطکاک دامپر نصب شده در زیر زین.

جلو بود شاهین چنگال و هر دو چرخ به حال درام ترمز متصل به پدال پا در سمت راست در حالی که ترمز جلو نیز می تواند عمل به طور مستقل توسط فرمان اهرم.

آن را در صدر توسط یک پانل ابزار نصب شده در بالای میله حمل هر دو صفحة ها و سوئیچ ها. این بود که به ارائه لمس اتمام به یک دستگاه فروخته شده به فهیم به عنوان آرام و صاف در حال اجرا و به عنوان راحت به عنوان یک ماشین.

مشکل این بود که علاقه مندان خواهد سر و صدا برای پیشرفته تحولات و پیچیدگی اما هرگز آن را خرید. خوشبختانه بی همتا در ادامه با خط مستقیم به جلو ماشین آلات به فروش می رسد که به خوبی نگه داشته و آنها را حلال.

تک همه تا به حال عمودی سیلندر با مغناطیس جمع شده در پشت آن و کوچکترین شد 245cc و متشکل سمت شیر R/4 و OHV R/6. بعد آمد دوقلو پورت T/S2 با 348cc در حالی که در بزرگترین کلاس وجود دارد سه مدل با 497cc T/5 جانبی سوپاپ و 491cc V3 سربار.

وجود دارد دو نسخه از دومی یکی با دو پورت دیگر به نام خاص یکی بود. ویژه تضمین شده بود قادر به 85 مایل در ساعت. در نهایت وجود دارد 583cc طرف valve V/6 به تکمیل مجرد.

وجود دارد دو نسخه از v-دوقلو و هر دو با استفاده از همان 982cc موتور با طرف دریچه. پایه مدل X/2 و X/R2 که کروم آبکاری رینگ و نیکل اندود سیلندر.

همه مدل ها تا به حال لجن خشک روانکاری با استفاده از دوار و رفت و برگشتی پیستون مجموعه در کارتر است. این سیستم به آخرین برای چند دهه.

از پیکان نقره ای شده بود تمرکز مورد علاقه هنگامی که آن را برای اولین بار نشان داده شده بود اما بیش از حد کوچک و ارام به تحریک مردم است. در عرض 12 ماه, این تغییر زمانی که این شرکت پرده برداری از یک ماشین با یک چهار سیلندر بالای سر میل بادامک موتور در المپیا. آن را به نام نقره ای هاوک.

به همان اندازه, جدید, و فقط چند راهرو دور در نمایش بود آریل مربع چهار یا مدل شده اند نشان می دهد درپوش اما برای دو ماشین متفاوت با موتورهای به نظر می رسد در طول یک افسردگی کاملا قابل توجه بود. شاهین بود در اصل دو فلش نقره ای در کنار هم قرار داده. ابعاد شدند 50.8 x 73 mm و آن را به حال 592cc ظرفیت اما 26 درجه زاویه باقی مانده است.

شاهین به حال دوبلکس اولیه زنجیره ای با weller بهار هرزگرد پس از چهار سرعت دست به تغییر گیربکس می تواند اجرا در یک مرکز ثابت. مانند دوقلو آن موفق به رسیدن به موفقیت های زیادی برای آن گران بود در زمانی که جهان سخت بود ، همچنین به موازات این آریل در حال اجرا به سر مشکلات مشترک اگر فشار بیش از حد سخت در حالی که bevels whined یا لرزاند که خوب بود در نزدیکی مسابقه اما نه در یک لوکس مدل ورزشی.

در مارس سال 1931 نور 500 اضافه شده به محدوده به عنوان D/5 و در زمان نام خود را از آن کم وزن که فقط تحت مالیاتی مانع است. این یک دستاورد برای این دستگاه مجهز به روشنایی الکتریکی طراحی شده توسط یک Maglita واحد. موتور یک تمایل سیلندر سمت شیر 497cc. لجن خشک روانکاری به کار گرفته شد و سه سرعت دست به تغییر گیربکس نصب شده بود.

سال 1932 شاهد معرفی یک تک پورت D/6 و دو پورت D/3 هر یک مجهز به یک 348cc OHV موتور 348cc مدل D 583cc SV مدل C 491cc OHV مدل C/S و 245cc مدل های R/7 و D/S.

تمام مدل های جدید پارچه ای, فیلتر روغن نصب شده در مخزن روغن که در آن سال و در صورت بادامک موتور فنر. از 1933 شرکت شروع عمل خود را از پیشوند هر مدل تعیین با دو رقم آخر سال تا D/6 شد 33/D6.

در سال 1934 با محدوده باریک پایین و در میان تلفات بود پیکان نقره ای, D, D/5 D/6, D6 و D7. این گلگیر بسته بود را به یک خط طلا در سال 1935 و تغییر به کروم آبکاری رینگ چرخ منعکس حرکت به دور از اقتصاد از رکود سال است.

در مارس 1935 مهم مدل های جدید اعلام شد که به مجموعه ای از سبک ها و قالب برای طیف وسیعی از آن پس ،

G3 جدید شناخته شده به عنوان Clubman. آن را به حال عمودی سیلندر و با استفاده از اعتماد 69 x 93 mm ابعاد به دست آوردن 348cc. آن را به حال یک OHV یک مغناطیس جمع شده در پشت موتور و دینامو زیر است که در آن زنجیره ای رانده شده از میل لنگ.

در طول دهه 1930 بی همتا عرضه موتورهای به موجب برتر Calthorpe پای عقاب OEC و OK عالی.

1936 دیدم رادیکال لرزش تا در این فهرست تنها با کنار شیر F7 D5 و X4 باقی مانده است. در طول سال 1937 بی همتا تصمیم به توقف عرضه ماشین آلات به ویژگی های مطبوعات برای تست جاده و این همچنان برای سال های بسیاری است. این شرکت نیز خریداری حقوق به Sunbeam شرکت موتور سیکلت که منجر به شکل گیری AMC گروه اگر چه Sunbeam نام فروخته شد به BSA در سال 1943.

AMC ادامه داد: ساخت موتور سیکلت و مسابقه. اما در سال 1954 آنها خارج از مسابقه پس از مرگ آیک تخم و رقابت شدید از دیگر اروپایی دوچرخه.

با کاهش فروش در طول 1960s, AMC تصمیم به تمرکز بر روی نورتون دوقلوها و بی همتا/AJS, تک آهنگ, اما آنها موفق نبودند و کارخانه تولید متوقف و AMC بخشی از نورتون-Villiers شرکت در سال 1966.

[ad_2]