بنجامین فرانکلین خود بهبود پروژه

[ad_1]

بین 1771 و 1783 بنجامین فرانکلین زندگینامه خود نوشت. این شامل یک معامله بزرگ است که شما را از سود است و تنها در حدود 175 صفحه است. فرانکلین می تواند به نام پدربزرگ خود پیشرفت ادبیات در ایالات متحده است. خود را فقیر ریچارد سالنامه سری شامل بسیاری از داستان ها و بیت های مشاوره برای مرد مشترک است. این در واقع مجموعه ای از یانکی حکمت انباشته برای چند دهه.

شاید جالب ترین و به طور بالقوه مفید در بخشی از فرانکلین زندگینامه توضیحات خود را بهبود خود پروژه. به عنوان یک مرد جوان فرانکلین به سرعت آمد به درک خود نقاط ضعف خود و نقاط ضعف از کسانی که در اطراف او که منجر به شکست خود. او یک ناظر مشتاق و به سرعت نیز آموخته آن عادت است که منجر به موفقیت است.

او در بیست سالگی او را به بهبود خود را بسیار منظم. او برای اولین بار مسلم ویژگی های که او در بر داشت مهم برای کشت از جمله اعتدال, سکوت, جهت, حل, صرفه, صنعت, صداقت, عدالت, اعتدال و پاکیزگی و آرامش عفت و فروتنی. او سپس با ابداع یک روش ساده روزانه ثبت و انتخاب یکی از این فضائل در هر هفته به تمرکز بر. او رکورد شامل یک ماتریس با یک لیست از فضائل او خواست به مناسب خود را در زندگی پایین سمت چپ و در بالای یک لیست از روزهای هفته. او سپس یک نقطه علامت گذاری و یا بررسی در هر یک از جعبه زمانی که او موفق به ملاقات با خود انتظار برای فضیلت او به دنبال عمل به آن روز. هدف او این بود که یک هفته رایگان از تمام علائم نشان دادن موفقیت است.

فرانکلین با استفاده از این روش و برای چندین سال تا زمانی که او تا به حال کامل بسیاری از فضائل به حدی این روش مجاز است. در حالی که فرانکلین می شده اند برای اولین بار به اعتراف او هرگز دست آمده کمال در هر یک از این فضائل او نیز شناخته شده بود به تسلط دارند تعدادی از آنها را. به عنوان یک مرد جوان برای مثال او شناخته شده بود به عجول و بی پروا, استدلالی و بی ادب. در طول زمان او را به درک که چگونه بر خلاف این نوع رفتار خود را به موفقیت. از طریق تکرار خود نظم و انضباط و تلاش های مانند این به اصلاح خود عادات و رفتار او یک مرد بزرگ را درک. او شناخته شد برای اینکه یک شنونده خوب به ندرت به ارائه نظر خودش و یک مرد که همه او را دوست داشتم و تحسین است.

شما هم می توانید با استفاده از فرانکلین روش بازتاب بر خود و رفتار و عادات و تلاش برای تغییر آنها.

اول تصمیم بگیرید که چه شما می خواهم به تلاش برای تغییر در مورد خودتان. پیدا کردن آنچه شما می خواهید برای بهبود پس در عادات و رفتارها و شیوه های. سپس یک لیست و تصمیم به تمرکز بر یکی از این آیتم از بهبود در هر هفته یا ماه. فرانکلین انتخاب یک روز به عنوان آن به نظر می رسید نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند. شما ممکن است به انجام همان. منعکس کننده هر شب قبل از اینکه شما بازنشسته در روز خود را با فعالیت ها و علامت پایین هر شکست شما ممکن است تجربه کرده اند و یا هر موفقیت های قابل توجهی در تغییر رفتار است. هر روز صبح تمرکز بر آنچه شما برنامه ریزی برای تغییر و حل و فصل به انجام این کار.

همچنین شما می خواهد پیدا کردن موفقیت های بیشتر در این تلاش اگر شما حمل نوت بوک کوچک مورد با شما و اشاره به آن اغلب در طول روز به خودتان یادآوری در مورد آنچه شما به دنبال بهبود بخشد و به مطمئن شوید که شما فراموش نکنید که به رکورد خود را در موفقیت و یا شکست است.

شما را پیدا خواهد کرد آیا به عنوان فرانکلین که در حالی که شما به احتمال زیاد رسیدن به کمال شما تغییر خواهد کرد خود را در راه است که شما را متحیر خواهد کرد و خواهد پرداخت سخاوتمندانه در موفقیت آینده شما.

سعی کنید بنجامین فرانکلین روش تغییر و بهبود است. آن ساده است و نمی خواهد به شما هزینه یک سکه.

[ad_2]