برخی از راهنمایی در مورد چگونه به موفقیت نه برای سود کمپین تلفنی

[ad_1]

وقتی که شما شنیدن یا خواندن واژه “تلفنی” آخرین چیزی که شما انجام دهید این است که به معاشرت با این خیریه تلاش و یا پروژه. اما از آنجا که بسیاری از خیریه ها و سازمان های غیر انتفاعی هستند که با داشتن یک زمان سخت به جمع آوری کمک مالی برای پروژه های ارزشمند در نظر گرفته شده برای کمک به فقیر یا نیازمند این گروه ها را نیز انتخاب شده برای دریافت کمک با گرفتن پول آنها نیاز به کار با telemarketers.

تلفنی هر چند هنوز هم دارای یک شهرت بد امروز و به عنوان مثل اگر چه از آن خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد به صورت کاملا معنی دار هدف مانند جمع آوری پول برای یک موسسه خیریه این گزینه و یا استراتژی ممکن است به شما کمک کند رسیدن به اهداف خود. دلایل اصلی این است که به دلیل وجود اهدا کنندگان بالقوه که احساس می کنید که تلفنی اهداف نگران کننده و در حال خاموش توسط این بلافاصله. یکی دیگر از دلایل این است که حتی اگر فرد متعهد به کمک یک مقدار مشخصی طی تماس با او و یا او ممکن است هنوز هم ارائه نمی دهد. مطالعات نشان می دهد که حدود 20 درصد از مردم تعهد را از طریق یک تماس تلفنی نمی خواهد آنها پرداخت.

وجود دارد راه را برای شما برای اطمینان از موفقیت یک سازمان غیر انتفاعی کمپین تلفنی هر چند. با پیروی از این راهنمایی شما هنوز هم می تواند در رسیدن به اهداف خود برای خیریه پروژه یا سازمان:

• در نظر استخدام یک چاشنی و مجرب تلفنی مشاور. تلفنی امروز تبدیل شده است به طوری پیشرفته است که به سادگی تلفن را برداشت و تماس با هر کسی در دفترچه تلفن و درخواست از او برای یک پولی کمک مالی نخواهد کرد. با یک مشاور تلفنی موثر spiel می تواند طراحی شود که استفاده می شود در این دور از تماس. شما همچنین باید این گزینه از گرفتن مشاور تیم برای انجام مبارزات انتخاباتی تلفنی و یا او و یا او شما و کارکنان خود را به انجام این کار. در هر صورت, شما می توانید اطمینان که کل پروژه به کار گرفته خواهد شد و انجام حرفه ای و نه به ضرر خود سازمان است.

• مطمئن شوید که اسکریپت یا spiel است خوب فکر کردن و دقت. آخرین چیزی که شما می خواهید به اتفاق می افتد این است که اهدا کنندگان بالقوه شک نیت خود را. این اسکریپت واقعا باید صادقانه و مستقیم به نقطه در عین حال نوشته شده است به خوبی برای پاک کردن شک و تردید از امکان اهدا و در عوض آنها را تشویق به کمک.

• آمده تا با یک طرح خوب در مورد چگونه شما می توانید دستیابی به اهداف مورد نظر. گذشته از آماده سازی یک اسکریپت شما نیاز به توسعه یک برنامه به عنوان به خوبی برای این کمپین تلفنی. آن را باید شامل جدول زمانی نقش همه افراد درگیر و برنامه های پشتیبان فقط در مورد این استراتژی کار نمی کند برای شما.

• در نهایت به خاطر داشته باشید که موفق ترین کمپین های تلفنی همچنین استفاده از تبلیغات و پست مستقیم تجدید نظر. به عنوان چنین نیست تکیه تلفنی به تنهایی. اعتماد تلفنی مشاوران می گویند که به مطمئن شوید که شما اهدا کنندگان بالقوه ارائه, ارسال, با تشکر از شما یادداشت ها به سرعت با مهر بازگشت پاکت. فوری پیگیری بسیار مهم است اگر شما انتظار می رود برای جمع آوری پول مردم متعهد شده اند در طول مبارزات انتخاباتی تلفنی خود را.

[ad_2]