با استفاده از Facebook برای تقویت خود را تا پایان سال جمع آوری کمک های مردمی

[ad_1]

بیایید پیدا کردن آنچه که از دلایل اصلی دادن در رسانه های اجتماعی کار می کند و چگونه شما می توانید با استفاده از آنها به نفع خود.

بازسازی تصویر اجتماعی

افرادی که به طور فعال در رسانه های اجتماعی را ابداع مفهوم رسانه های اجتماعی. در حال حاضر شما می توانید دوباره ایجاد تمام زندگی خود را و شخصیت on Facebook. حمایت از یک علت این است که یکی از اصیل عمل می کند و مردم در رسانه های اجتماعی می خواهید دیگران برای دیدن آنها را از درگیر شدن با سازمان های خیریه. به خصوص با استفاده از Facebook به میزبان/ترویج خود را جمع آوری کمک است که دیده می شود هر دو به عنوان مثبت و مرسوم ،

اگر شما مخاطبان خود را درگیر در رسانه های اجتماعی خود را ارتقاء خواهد ترجمه در سرعت نور و گسترش در سراسر اینترنت. مردم می خواهند دیده می شود ترویج شما آنها را می خواهید به بخشی از داستان خود را. و آنها می خواهند خانواده و دوستان خود را به مورد آن می دانیم.

راه اندازی مثال

یکی از دلایل که چرا Facebook بهترین بستر برای شروع مبارزات انتخاباتی خود را این است که آنها خود را به طور فعال درگیر در جمع آوری کمک های مالی و حمایت های مختلف باعث می شود. Facebook سبب شده است که برای هموار کردن مسیر های اجتماعی جمع آوری کمک های مالی. آنها ترویج و میزبان جمع آوری اعانه خود را نیز به آن مطلوب ترین محیط برای جمع آوری کمک های مالی.

یک مطالعه اخیر توسط Artez تعاملی یافت که نظیر به نظیر کمپین که به شدت بستگی به مردم تعامل قادر به تولید کاملا یک مقدار زیادی از کمک مالی و پشتیبانی از Facebook خود را.

بهتر است برای درک مزایای استفاده از بازاریابی است که Facebook را ارائه می کنند. آن است که مقرون به صرفه و موثر در همان زمان. تحقیق در مورد چگونه سازمان های دیگر از استفاده از پلت فرم اجتماعی برای دریافت بهترین نتیجه را از آن.

افزایش مقبولیت معاملات آنلاین

با امن معاملات آنلاین ارائه شده افراد آنلاین در حال پیدا کردن آن راحت و جذاب برای اهدای آنلاین. نه تنها آن را ارائه سهولت دسترسی به, اما همچنین بسیار کمتر مدارک برای سازمان های خیریه. به عنوان تجارت آنلاین در حال افزایش است, غیر انتفاعی در حال به دست آوردن یک شانس گرفتن مردم برای اهدای. از بازاریابی به جمع آوری کمک مالی همه می تواند موفق آنلاین.

چگونه به استفاده از Facebook برای خود غیر انتفاعی:

·تبلیغات

با تحقق قدرت نظیر به نظیر بازاریابی تعداد زیادی از غیر سود فهمم چرا Facebook یک پلت فرم بزرگ برای چنین نوع از توسعه است. سعی کنید با استفاده از Facebook تبلیغات با صرف مقدار کمی برای افزایش پست های خود را.

·محل مخاطبان

شما می توانید ایجاد یک سفارشی لیست مخاطبان در Facebook برای مبارزات انتخاباتی خود را. بنابراین سعی کنید به استثنای لیست ایمیل فعلی خود را حامیان و پس از آن پیش بروید و برعکس آن و رد هر کس که در لیست. همچنین آنچه که شما می توانید انجام دهید این است آپلود لیست ایمیل های خود را و استفاده از Facebook را lookalike هدف قرار دادن مخاطبان برای ایجاد یک lookalike مخاطبان از آن.

·بهینه سازی برای دستگاه های دیگر

در حال حاضر بهینه سازی شده و رابط کاربری برای دستگاه های تلفن همراه و مردم دسترسی به Facebook چند بار در روز بر روی تلفن خود را شما نیاز به مطالب خود را

·آنلاین پست

پست با عنوان اغلب به عنوان شما می توانید در Facebook به دید خود را افزایش دهد. زمان کلید به عنوان وجود دارد بسیاری از دیگر مطالب شما را مجبور به رقابت در برابر. به حداکثر خود برسد سعی کنید با قرار دادن تا بیشتر نسخه های تماس خود را به عمل.

[ad_2]