بازاریابی مقاله – آیا مرده ؟

[ad_1]

بازاریابی مقاله است سود ؟

به صورت شخصی و دلایل پزشکی من شده اند غیر فعال در مقاله نوشتن عرصه را برای بیش از چهار سال است. بازاریابی مقاله است هنوز هم سودآور است ؟ پرسیدم این سوال در اینترنت بازاریابی فروم. پاسخ من مخلوط شد. برخی گفتند که پول ساختن در اینترنت با مقالات هنوز هم سودآور است. دیگران ادعا کرد که بازاریابی مقاله (persian) درگذشت از سال پیش. که در آن مرده بود.

وجود دارد برخی از موجز پاسخ. سوال من خواسته بود به راهنمای من در یک تصمیم گیری که آیا یا نه به دوباره باز من مقاله نوشتن کسب و کار. پس از یک وقفه طولانی از کسب و کار من احساس آن را عاقلانه به دنبال نظرات مردم در بازاریابی اینترنتی است.

نظرات

دو اردوگاه آنان گفت: بله و کسانی که گویند هیچ, هر دو استدلال کرد که روش های قدیمی از انفجار و غرق شدن اینترنت با ناخوانا, مقالات از اطلاعات بی فایده به منظور تولید موتور جستجو اذعان و در نتیجه ترافیک مرده بود. در بی ریایی من هرگز فرض بر این که من سوال را در بالا بردن این موضوع خواهد بود نویسندگان bludgeoning دایرکتوری ها مقاله و وارد اینترنت با خود حرف شکسته و نا مفهوم.

احساس کردم تا حدودی توهین. هرزه نگاره از دایرکتوری ها مقاله و اینترنت که با محتوای خوب رباتیک. بسیاری از بازنویسی محتوای بی دست و پا بود. در بسیاری از موارد آن را آشکار نامفهوم و بی معنی مطلق. از آن ساخته شده حس.

شما نمی تواند بهانه ای مطالب با تظاهر که در آن نوشته شده بود توسط یک غیر انگلیسی زبان نویسنده است. بدیهی است که هیچ چشم انسان تا کنون اسکن شده مقاله قبل از انتشار. حتی غیر انگلیسی زبان ارتباط مردم با برخی از صورت ظاهر از سفارش.

آن خواهد بود نویسندگان جایگزین کلمات مترادف و یا با استفاده از اصطلاحنامه به جای کلمات در متن است. آنها در انتخاب کلمات است که آنها می خواستند جایگزین و یک ربات را جایگزین آنها مترادف از اصطلاحنامه و اغلب کردم خروجی که خواندن مثل این:

‘متوسط هملت نوازش با آب imminently به زودی ویران شده توسط موج می دوزند.’

وقتی متن اصلی را بخوانید:

‘روستای صلح آمیز واقع توسط دریا به زودی زده می دوزند سونامی.’

آه خوب!

Naysayers

من امیدوار بودم برای تولید یک بحث در مورد اینکه آیا یا نه محتوای با کیفیت خوب همراه با بازاریابی و تبلیغات هنوز هم می تواند ارائه دهد کسی یک راه برای پول ساختن در اینترنت ساخت یک درآمد قابل ملاحظه در بازاریابی مقاله است. نیازی به گفتن نیست که در زندگی وجود دارد بسیاری از نظرات.

Naysayers ادعا کرد که تنها راه برای ایجاد یک درآمد قابل ملاحظه با اینترنت مقاله نوشتن و بازاریابی از طریق تبلیغات پرداخت می شود. آنها استدلال می کنند که روز ‘رایگان’ ترافیک با استفاده از مقاله نوشتن بیش; که موتورهای جستجو با تخفیف دایرکتوری ها مقاله سال پیش بودند و در نتیجه بی فایده است. دیگران ادعا کرد که لیست ساختمان میکرو سایت و سایت های کوتاه تصویری ترافیک PPC (پرداخت برای هر کلیک) تبلیغات تنها بازی در شهر است.

ترافیک رایگان

در استدلال علیه “ترافیک رایگان’ من باید بپرسید: آیا از لیست ساخته شده است ؟ چه مطالب در میکرو و مینی سایت های به غیر از آشکار تماس به عمل است ؟ شما چگونه به درایو ترافیک به کسانی که در لیست ساختمان نمایش داده شد و یا مینی سایت ؟

من می خواهم پاسخ این است که نوعی از اینترنت مقاله نوشتن و یا کپی نوشتن لازم است برای به دست آوردن مشتریان به لیست سازنده و یا به سایت به منظور جذب مشتریان بالقوه است.

من می توانید ببینید که در آن ویدئو در پست ها و PPC نیاز به کمتر از نوشتن در تلاش است. این است که مگر اینکه شما با استفاده از یک اسکریپت برای فیلم های خود را. من انکار نمیکنم که این همه معتبر هستند اشکال در اینترنت بازاریابی.

چرا لکه دار کردن, اینترنت, نوشتن مقاله/بازاریابی مقاله (persian)? اگر مقاله بازاریابی مرده است من شک دارم که اکثر اگر نه همه دایرکتوری ها مقاله را بسته فروشگاه از جمله این یکی. من آخرین جستجوی گوگل برای دایرکتوری ها مقاله ذکر شده صدها تن از دایرکتوری ها مقاله. مسلم است که صفحه بندی برای برخی از این سایت ها ممکن است کمتر از حد مطلوب هنوز هم کسانی دایرکتوری وجود داشته باشد.

حتی پس از گوگل بدنام به روز رسانی پاندا که وزوز زمانی که من تا به حال برای پایان دادن به کار من مقاله دایرکتوری ها هنوز هم به حال تاثیر بر بازاریابی است. من قصد ندارم به کسی هر شکل دیگری از بازاریابی است. همه آنها دارای مزایا و معایب است.

موفقیت

من نمی دانم که کلید موفقیت در نوشتن مقاله برای بازاریابی اینترنتی است که ایجاد محتوای عالی, ارسال مقالات غالبا و انتشار آنها در قابل توجه دایرکتوری ها مقاله ، ezines و مجلات آفلاین.

این کار طول می کشد و پشتکار به موفقیت در هر زمینه ای. مقاله بازاریابی متفاوت است.

[ad_2]