ایده های اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام و کلاب هاوس

تعداد اینفلوئنسر ها روز به روز در حال افزایش است و جذب مخاطب تلاش

در این مطلب به شما چند ایده در مورد اینفلوئنسر شدن خواهم داد تا بتوانید گزینه ای که از همه برای شما مناسب تر است را انتخاب کنید و یا از آن ها ایده بگیرید.

اینفلوئنسر کیست؟

اینفلوئنسر به اشخاص تأثیر گذار و مشهور در فضای مجازی، که عموما در اینستاگرام و جدیدا در کلاب هاوس فعالیت می کنند گفته می شود که به دلیل داشتن طیف وسیعی از مخاطبین که شامل همه افراد جامعه می شوند، پتانسیل بازاریابی بالایی دارند و در حوزه مارکتینگ بسیار با ارزش هستند.

فالوور های اینفلوئنسر ها، بسیار وفادار و پیگیر هستند و به دلیل بالا بودن تعداد آن ها، اینفلوئنسر ها می توانند آن ها را ترغیب به خرید کالا ها و یا خدمات کنند.

شاید شما هم در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر افراد مشهور با تعداد فالوور  بالا یا شاید فالوور فیک بالا را دیده باشید که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با انواع روش ها مثل پست و استوری و مشغول تبلیغ یک برند یا محصول خاص هستند و احتمالاً هم می دانید که از این روش پول خوبی به دست می آورند! چراکه با استفاده از خصوصیت تأثیر گذاری خود و پیگیر بودن فالوور فیک هایشان رابطه مستقیم با میزان فروش یک محصول و یا برند دارند.

اینفلوئنسرها یا همان افراد تاثیرگذار در شبکه‌های مجازی، معمولا در زمینه‌هایی مانند صنعت، وبلاگ نویسی، سبک زندگی و فعالیت می‌کنند. تقریبا هرکس به هر فعالیتی که علاقه مند باشد، می‌تواند در آن زمینه، صفحه مجازی خود را راه‌اندازی کند و با انتشار محتوای ارزشمند و جذب مخاطب، تبدیل به یک اینفلوئنسر شود. البته لازم به ذکر است که با وجود ایده های فراوان برای اینفلوئنسر شدن، ورود به این عرصه به این سادگی‌ها هم نیست و نیازمند کسب تجربه و آموزش است.

بندی اینفلوئنسر ها

اگر تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید باید بدانید که راه سخت و درازی در پیش دارید.
ممکن است حتی با خرید فالوور فیک همیشه با حجم بالایی بازخورد رو به رو شوید و مدت ها طول بکشید که معروف شوید و بتوانید از این طریق پول در بیاورید.

اگر می خواهید یک اینفلوئنسر شوید ، بسیار مهم است که جایگاهی را انتخاب کنید که با تصویر شما همسو باشد. یک روش آسان برای انتخاب جایگاه خود ارزیابی نقاط قوت و ضعف است. طرحی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد نقاط قوت خود را به نمایش بگذارید و مهارت های خود را بیشتر تقویت کنید.

تصمیم گیری در مورد یک جایگاه خاص به شما کمک می کند مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کرده و محتوای خود را متناسب با ترجیحات آنها تنظیم کنید.

به طور معمول ، هنگام تصمیم گیری در مورد چگونگی تأثیرگذاری ، می توانید یکی از دسته های زیر را انتخاب کنید:

·         سبک زندگی

·         زندگی کودکان

·         سفر کردن و گردشگری

·         فشن، مدلینگ

·         غذا و آشپزی

·         زیبایی و آرایشی

·         ورزش

·         بازی(گیمر)

·         سرگرمی

·         فن آوری

·         سلامتی و تن درستی

·         فعالیت های اجتماعی

·         عکاسی

چطور اینفلوئنسر موفق شویم؟

1.     محتوا و تصاویر شما عاملین اصلی هستند.

محتوای با کیفیت بالا شاید قوی ترین پاسخ به این سوال باشد که چگونه یک اینفلوئنسر موفق شویم. بسیار مهم است که محتوای منحصر به فرد و معتبری را منتشر کنید که مورد توجه مخاطبان شما قرار گیرد. در حقیقت ، این تنها راه مجذوب نگه داشتن مخاطب با محتوای شماست. صرف نظر از نوع محتوایی که ایجاد می کنید ، باید معنی دار و با ارزش باشد.

برای به دست آوردن ایده های مربوط به محتوای مرتبط ، می توانید یک جستجوی سریع در Google برای جایگاه خود انجام دهید. به پایین نتایج جستجو بروید تا کلمات کلیدی را که توسط مخاطبین شما استفاده می شود، پیدا کنید

 

به مخاطبین خود در کلاب هاوس گوش فرا دهید.

اگر می خواهید محتوای شما با ذهن مخاطب جنجال ایجاد کند ، باید درک عمیقی از فالورهای خود داشته باشید. و برای خرید خدمات اینستاگرام از فالوجت اینجا کلیک کنید.

اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دارای یک بخش تجزیه و تحلیل هستند که می تواند به شما اطلاعاتی در مورد مخاطبان هدف خود ارائه دهد. شما به اطلاعات جمعیتی مخاطبان مانند جنسیت ، موقعیت جغرافیایی ، شغل ، رفتار آنلاین و غیره دسترسی پیدا می کنید.
علاوه بر این ، باید به بخش نظرات رسانه های اجتماعی و پست های وبلاگ خود بسیار توجه کنید. این ها می توانند یک معدن طلای ایده های محتوای تازه باشد که مخاطب شما می خواهد آن را بخواند یا تماشا کند. همچنین می توانید نظرسنجی های مربوط به شبکه های اجتماعی را انجام دهید و از فالورهای خود بخواهید که همه موارد ترجیحی و مشکلات خود را برای شما بازگو کنند.

حضور همیشگی در صحنه!

انتشار مطالب با کیفیت بالا به طور منظم یکی از موثرترین راه ها برای حفظ توجه مخاطبان است. وقتی شما به طور منظم محتوای خوبی ارائه می دهید ، باعث ایجاد حس پیش بینی در بین مخاطبان شما می شود.

حضور همیش

حضور همیشگی با محتوای خوب، خود باعث افزایش جذابیت برای مخاطبان و افزایش توانایی شما می شود. توصیه می شود که برای همه مطالبی که قصد دارید در چند ماه آینده منتشر کنید یک جدول زمانی ایجاد کنید. همچنین می توانید یک برنامه هفتگی یا ماهانه ایجاد کنید تا مخاطبانتان را درگیر خود کنید.

نکته کلیدی: جامعه اینستاگرام بسیار بزرگ است و شما با خاص بودن در آن می توانید مخاطبین خاص تر و وفادارتری را برای خود جذب کنید که با شما احساس نزدیک بودن می کنند و در نتیجه تأثیر گذاری شما بر آن ها چندین برابر خواهد شد.

معرفی موفق ترین اینفلوئنسر های ایرانی

در این قسمت به شما معروف ترین اینفلوئنسر های ایرانی در زمینه ها مختلف را معرفی خواهیم کرد تا شما با نگاهی به صفحات آن ها روش ها و ایده های آن ها را زیر نظر بگیرید و بتوانید راه خود را نیز باز کنید.

1.     سبک زندگی:

·         آذر ماهی‌صفت

·         آریوس ملودی

·         الیکا صالحی

·         بشیر اصلانیان

·         پادینا هومان

·         پردیس سحرناز کومار

·         پرنیا افشار

·         پرستو یاوری

·         پوپک محبوبی

·         پگاه فهیمی

·         حورا

·         دالیا

·         رهایی

·         رها شاه‌محمدی

·         ژاله

·         سامان خسروانی

·         سپیتمان شریعتی

·         ستوده

·         سحر پناهی

·         سوگل شاکری

·         سوگل یکتاجم

·         سها رشیدی

·         سیمین حیدری

·         شبنمی

·         شبنم شاهرخی

·         شهرزاد عاصمی

·         شهرزاد

·         شروین مشایخ

·         صبا صفری

·         فرشته

·         فرناز حقیقت

·         فرزاد بیان

·         علی خان

·         علی فرزان

·         غنچه استوارنیا

·         کاظم عقلمند

·         کاملیا رودنشین

·         دسته‌ها بلاگ