اولین نماینده هدرز انجین آرت – اگزوز خودرو مشهد

اين هدرز تا دور 7 هزار نمودار گشتاورش بصورت خطي بالا ميره و خوراك دورهاي بالاست. بر اساس جدول منتشر شده توسط سایپا، قیمت مصوب کوییک S در خرداد ۱۴۰۰ به ۱۵۴ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است. همچنین طبق لیستی که شرکت سایپا اخیرا منتشر کرده، قیمت مصوب سایپا کوییک اس در خرداد ۱۴۰۰ به مبلغ ۱۵۴ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است. مدیران مگاموتور و سایپا اخیرا اعلام کردند در میانههای سال جاری برای کوییک اس موتور M15GSI را ارائه خواهند کرد که این موتور همان موتور چهار سیلندر هشت سوپاپ با حجم ۱.۵ لیتری است، اما این نسخه از سامانه زمانبندی متغییر سوپاپهای ورودی بهره میبرد و در ساختار پاشش سوخت، جرقه زنی و سرسیلندر آن نیز تغییراتی اعمال شده است. گفتنی است خودرو سایپا کوییک اس در حالی روانه خیابانهای کشور شده که مشتریان این خودروها نمیتوانند آن را تا یک سال پس از تحویل به فروش برسانند. ساینا محصولی بهنسبت اقتصادی در سبد سایپا است که مشابهت فنی با تیبا دارد.

مدیران مگاموتور و سایپا میگویند که در اواسط سال ۱۴۰۰، پیشرانه M15GSI در ساینا S نصب خواهد شد. نکتهای که در رابطه با طراحی و ساخت این قطعه اهمیت دارد، زمان و هزینهای است که شما باید برای آن در نظر بگیرید، ساخت هدرز 206 آلمینایز را میتوان یک فرایند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین دلیل بسیاری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر روی خودرو نصب شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک استفاده نمیکنند. نکتهی دیگری که در رابطه با ساخت Headers باید به آن اشاره کرد، دستگاههایی است که در ساخت آن به کار میروند؛ دستگاههایی که در این موضوع به کار میروند را میتوان دستگاههای مخصوص به خمکاری لوله در نظر گرفت، همچنین توجه داشته باشید که جوشکاری و تمام اقداماتی که در طراحی و ساخت این قطعه انجام میشود، در کیفیت نهایی قطعه تاثیرگذار هستند.

برای کسب نتیجه قطعی باید علاوه بر ریمپ خودرو استیج 2 تقویت مکانیکی موتور در هدرز و کیت مکش نیز انجام شود. تا حدود ۴ psi حتی نیاز به تغییر در میزان پاشش سوخت و این حرفا رو هم نداره خود ای سی یو پراید میتونه تا این مقدار بوست رو سنس کنه و تو میزان سوخت و تایمینگ جرقه تغییرات لازم رو ایجاد بکنه و بالاتر از اون هم بدون تعویض ای سی یو شدنیه ولی با سنسور واید بند باید مقدار پاشش سوخت تصحیح بشه خرید هدرز پراید و تمام . برای مثال هدرز موتور تی یو 3 برای این تیپ در دیوار در یک مورد یک میلیون تومان و در مورد دیگر یک میلیون و 550 هزار تومان به فروش میرسد. همچنین با توجه به گفته مقامات قضایی، افرادی که خودروهای سند در رهن را به صورت قراردادی در دفترخانه ها به اشخاص دیگر انتقال می دهند، این امکان را دارند تا در زمان آزاد شدن سند خودرو از انتقال مالکیت خودرو خودداری کنند. زیرا ساختار VVT و از سویی وجود خروجی دود جدید، این امکان را برای همه پیشرانهها فراهم میکند که نسبت به نسخه پایه خود چند دسی بل صدای کمتری را تولید کنند. هر وقت صحبت استیل ضدزنگ میشود، چشمهای همه خیره میشود!

در نسخه فولآپشن ساینا فیسلیفت که با کد G شناخته میشود، میتوانید سیستم صوتی را به وسیله دکمههای روی فرمان تنظیم کنید؛ امکانی که در مدل پایه وجود ندارد. پلتفرم مورداستفاده در ساینا، کاملاً مشابه تیبا است و با کد X200 شناخته میشود. پس از انجام فاز طراحی مفهومی و جزئیات، تکمیل نقشهها و مدارک اولیه موتور و نمونهسازی قطعات انجام شده و طی یک فرآیند چند ماهه شامل اصلاح طراحی برخی قطعات و نمونه سازیهای مکرر، پارامترهای عملکردی و مصرف سوخت موتور M15GSI تثبیت شده است. سایپا ساینا S به پیشرانه کم مصرف M15 مجهز است. همچنین به گفته مهندسان این خودروسازی موتور M15GSI نسبت به M15 معمولی، حدود ۷ درصد مصرف سوخت کمتری را در محصولات خانواده X200 دارد. پیشرانه جدید سایپا یا همان موتور M15GSI چه مزایایی دارد؟ آن طور که مهندسان مگا موتور و سایپا میگویند، این پیشرانه ارتقا یافته قرار است تا بر روی محصولات جدید خانواده X200 نصب شود. در این هدرز 2 جایگاه به منظور نصب سنسور اکسیژن درون نظر گرفته شده کـه در مدلهای تک سنسوره یکی توسط کور کن فابریک (که همراه هدرز ارائه مـیشود) بسته مـیشود. ساینا S نسخه پایه ساینا فیسلیفت است و امکانات سطح بالایی در آن دیده نمیشود در نسخه فولدندهای که تیپ G نام دارد، امکاناتی نظیر نمایشگر لمسی، رهیاب ماهوارهای، قابلیت نصب نرمافزار بر روی نمایشگر، تریم داخلی چرم و پارچه، سنسور نور، رینگ آلومینیومی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، شیشههای عقب دودی، سنسور باد و دمای لاستیک، دوربین عقب و…