اعتماد: یک فاکتور بسیار مهم برای موفقیت تیم خود

[ad_1]

درست یا غلط ؟ تیم که خوب تمرین کار تیمی کمک به موفقیت یک سازمان است.

نه تنها “true” اما پرهیاهو و درست است.

این واقعیت ممکن است ساده و ساده اما موفق به ایجاد تیم رهبری یک تیم موفق و یا شرکت در یک تیم موفق است نه چندان ساده و ساده است. مهم کلمه “موفق است.”

ایجاد یک تیم آسان است. نشسته در رهبر صندلی می تواند نسبتا ساده است. عضویت در تیم ممکن است فقط به این معنی نشان دادن.

اما موفق ؟ نگه دارید و صبر کنید.

این مقاله به بررسی دو مورد نیاز برای موفقیت تیم. برای هر نیاز ما کشف عمل خاص اقلام برای کمک به شما و تیم خود را برآورده کسانی که مورد نیاز است.

ما شروع با اعتماد.

اعتماد: یک تیم موفق را پایه و اساس

یک تیم است که ایجاد هماهنگی در اعتماد برخوردار سهولت و شور و شوق است که موفقیت به ارمغان بیاورد. در واقع این اعتماد-پایه باعث می شود هماهنگی همه شیرین تر است.

استیون کاوی نویسنده کتاب هفت عادت های بسیار موثر مردم ، “اعتماد بالاترین شکل انسان انگیزه. آن را به ارمغان می آورد بهترین در مردم است. اما در آن طول می کشد زمان و صبر…”

اعتماد و تیم تقریبا مترادف. اما شما نمی توانید فرض کنیم که اعتماد توسعه به طور طبیعی به عنوان بخشی از تیم شخصیت. آوردن اعتماد–آنچه در آن به معنی چگونه کار می کند و چرا از آن مهم–به جلو از هر عضو تیم ذهن می تواند یک گام بزرگ به سوی موفقیت تیم. یک گام بزرگ است که نیازمند توجه شما.

در اینجا سه زمینه منافع سازمان خود را–و مشتریان خود را تجربه یک بار تیم خود را با این نسخهها کار با سطح بالایی از اعتماد.

افزایش بهره وری – به عنوان اعضای تیم اعتماد که هر یک انجام خواهد داد او مسئولیت همه می توانند حضور خود را در توابع خاص بیشتر به طور کامل. کاهش حواس او را پرت می دهد و افزایش بهره وری.

افزایش وحدت — بیشتر هر یک از اعضای یک تیم تراست دیگر اعضای بیشتر قدرت این تیم به عهده می گیرد. این وحدت تقویت تیم و تعهد به انجام هدف خود را.

متقابل انگیزه — وقتی دو (یا بیشتر) اعتماد مردم به یکدیگر هر یک آگاهانه و ناخودآگاه تلاش برای رعایت دیگران اعتماد. که انگیزه تحریک هر یک از اعضای تیم به دنبال اوج عملکرد.

چگونه می توانم به شما برای ساختن اعتماد به عنوان اساسی تیم در اختیار داشتن ؟

در اینجا پاسخ کوتاه: ساخت یک ساختار مشخص و روند به ترویج اعتماد. اعضای تیم می خواهید به اعتماد به یکدیگر از ابتدا. اگر خاص اعتماد-ساختمان ابزار و تاکتیک های از دست رفته, اما آنها سخت خواهد شد زمان ساختمان آن اعتماد.

در زیر سه ویژگی هایی که ایجاد یک پایه و اساس اعتماد در میان اعضای تیم است. توجه کنید که چگونه هر صفت بر فعل و انفعالات میان هم تیمی.

باز بیان – هر عضو تیم باید فرصت های در حال انجام برای بیان افکار خود را در مورد این تیم هدف فرایند و روش و عملکرد و شخصیت. از این تیم دریافت, رفتن, رهبر تیم می تواند در آغاز هر فردی این شانس را به صحبت می کنند به این تیم پیوسته است. یک رهبر واقعا موثر اطمینان می دهد که حتی آرامترین عضو شنیده است (و بنابراین می شود به طور فزاینده راحت صحبت کردن). بیشتر به طور مداوم هر کس در یک تیم شانس به بیان آشکارا بیشتر از هر یکی رشد می کند استفاده می شود به صحبت آزادانه و به حال شنیده ام. باز بیان به سرعت می شود همه و نه فقط رهبر مسئولیت.

اطلاعات سهام — وقتی که می آید به اطلاعات مربوط به این تیم و این تیم را تابع قانون باید “همه برای یکی و یکی برای همه.” اطلاعات در دسترس را به یک عضو تیم باید در دسترس همه اعضای. راز این صفت است که در آن روند. استاندارد روش برای به اشتراک گذاری اطلاعات به همان اندازه ساده هستند. چند دقیقه راه اندازی یک تیم آدرس ایمیل و برگزاری یک پنج دقیقه به روز رسانی هر روز صبح دو نمونه. این می تواند ایجاد همه-می شود-to-know-what-همه-می شود به می دانم که الگوهای رفتاری. سطح اعتماد بالا می رود زمانی که هیچ کس می ترسد که او دریافت اطلاعات کمتر از دیگران است.

عملکرد و قابلیت اطمینان – ما اعتماد مردم ما می توانید بر روی تعداد. ما تعداد افرادی که در انجام آنچه آنها می گویند آنها را زمانی که آنها می گویند که آنها آن را انجام دهد. با وجدان کار در دو صفات تولید نتایج در سوم. باز بیان و اطلاعات افزایش اعضای تیم عملکرد و قابلیت اطمینان. باز ارتباط می توانید همه عملکرد کارت های روی میز: نقاط قوت و ضعف اعتماد به نفس و ترس. برابر اطلاعات اجازه می دهد تا همه بدانند چه و چه هر دیگر اعضای تیم منجر به موفقیت است. این دانش تولید مشترک پشتیبانی ستایش و کمک. چه تر است, تیم خواهم از که ؟ زمانی که انتظارات هر عضو تیم هستند تا جلو و باز هر عضو تیم تلاش برای انجام در نیروی کامل برای این تیم است.

راهنمایی برای تیم اعتماد

زیر پنج نکته حمایت از این ایده که باز بیان اطلاعات سهام و عملکرد و قابلیت اطمینان رشد از چگونه به خوبی یک تیم ارتباط برقرار در درون خود دارد. این راهنمایی است برای رهبر تیم و هر عضو تیم است.

1. بحث بحث. مسئولیت نقش مدلسازی باز بیان. نترس برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد خودتان. تشویق دیگران برای انجام همان. در آن نگه دارید.

2. ساخت الگوی. در جلسات تیم و آب-کولر چت ایجاد بگویید و بپرسید الگوی. به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد کار شما و سوال در مورد هم تیمی خود را کار می کنند. در آن طول می کشد کمی از تکرار به لنگر الگوی. آن را به ارزش آن است.

3. توزیع به بحث در مورد. آن را به تیم باور است که یکی از دلایل توزیع اطلاعات برای همه است به طوری که می توان آن را مورد بحث. “اطلاعات جدید” را می توان ثابت مورد در دستور کار جلسات. “شما چه فکر می کنید ؟” می تواند ثابت سوال در میان اعضای تیم است.

4. به خبر خوب. معمولا مردم می خواهید برای تکمیل کار به جای تحقق نقش. نه زیادی برای گفتن در مورد یک نقش. بسیار برای به اشتراک گذاشتن در مورد یک کار. ایجاد فرصت برای افرادی که به راحتی به اشتراک گذاری اخبار خوب در مورد کار آنها را انجام دهد. (تابلوهای اعلانات, ایمیل, اخبار, ناهار, بحث, برای مثال.

5. استفاده از سازنده سوال. باید تیم خود اتخاذ یک سوال خاص است که دو چیز: هدایت توجه به تیم هدف و تحریک ارتباطی است. این سوال می تواند یک کشتی یخ شکن در تیم جلسات مشترک پیگیری به “سلام! حال شما چطور است ؟ ” در این سالن به طور منظم عنصر در گزارش تیم. نمونه سوالات: چه پیشرفت ما ساخته شده است ؟ آنچه ما انجام داده اند که باعث می شود ما افتخار? آنچه باید موانع غلبه کنیم?

[ad_2]