آیا چشم انداز خود را تجسم خود را با استفاده از محصول یا خدمات خود را?

[ad_1]

هیچ کس نمی تواند از طریق در دنبال یک عمل و یا پیام بدون فکر کردن و یا دیدن در ذهن او است که آن را ممکن است برای به انجام رساندن آن است. شما می توانید ذهنی رسیدن به مشارکت با کمک مخاطبان خود را تجسم کنید و ببینید در ذهن خود چگونه محصول یا خدمات شما به آنها کمک خواهد کرد. عوامل املاک و مستغلات در تلاش برای کمک به مشتریان خود را تجسم زندگی با خانواده خود در برخی از خانه. در هنگام نشان دادن خانه, عامل می خواهد مردم به تصور آن را به عنوان خود را.

من به یاد داشته باشید صرف برخی از زمان در کلید غرب فلوریدا کیز است. هر شب قبل از غروب هر کس را جمع آوری در غروب اسکله به تماشای غروب آفتاب و لذت بردن از نمایش. آن است که زمان زیادی از روز را به باز کردن از پیچ و لذت بردن از زیبایی های طبیعت است. همچنین فرصت مناسبی برای فروشندگان و نوازندگان خیابانی به شاهین اجناس خود را. ما شاهد jugglers, شمشیر, socks, کلاهبرداری سحر و جادو کار می کند. یک شب که من به تماشای مردم راه رفتن با بسیاری از آنها می خواستم به تماشای اما احساس ترسو مگر اینکه یک جمعیت در حال حاضر جمع آوری شده در اطراف نوازندگان. نوازندگان می دانستند در صورتی که یک جمعیت آنها هر گونه پول. هنگامی که کسی که ناشناس باقی مانده است آنها کمی احساس فشار برای اهدای. من دیدم کسی بود که در انجام یک سحر و جادو عمل می کنند تماس بگیرید و به کسی که در تلاش بود به ناشناس باقی می ماند. به زودی, مجری کردم مرد درگیر در عمل خود را. این جذب بیشتر مردم به تماشای و همچنین کمک مالی از آقایان که دیگر ناشناس بود.

یک گروه از محققان رفت و درب به درب فروش کابل TV اشتراک. زمانی که آنها شامل عبارت “تصور کنید که چگونه کابل TV شما را با ارائه گسترده تر سرگرمی” آنها بلافاصله دست آورد موفقیت های بیشتر. چهل و هفت درصد از کسانی که گفته شد به تصور کابل تلویزیون خرید یک اشتراک در حالی که تنها 20 درصد از گروه کنترل بود. ذهن فعال است که به شما کمک کند چشم انداز خود را تجسم محصول یا خدمات شما.

در بسیاری از قانع کننده شرایط مخاطبان خود را ممکن است علاقه مند در پیام خود خدمات و یا محصول در همه. چگونه می توانم به شما در عابران? بسیاری از بار وقتی که ما می بینیم قانع کننده وضعیت ما شبیه به ناشناس باقی می ماند. ما نمی خواهیم به احساس هر گونه فشار پس ما به تماشای از راه دور است. اگر کسی در فروشگاه لباس می پرسد اگر ما می خواهیم به کمک ما می گویند “نه”. ما جلوگیری از دخالت به دلیل عمق ما می دانیم که درگیر شدن را کاهش مقاومت در برابر ما.

اگر می بینید کسی در اطراف شما و یا در مخاطبان خود را که اجتناب از و یا رد پیام خود را سعی کنید به او و یا او را درگیر. شما می توانید یک داوطلب از مخاطبان خود و با گرفتن او به میل و علاقه به شرکت شما را به طور کامل تغییر چشم انداز. حیوان خانگی storeowners معروف برای این. آنها فرزندان در آمده فقط به اطراف نگاه کن. پدر و مادر نمی خواهید به یک سگ در خانه اما پسر یا دختر خود را هنوز هم می خواهد به نگاه. صاحب انتظار صبورانه برای دیدن این کودک نور چشم و بلافاصله در عشق سقوط با یک توله سگ جدید. کودک را نگه می دارد و در آغوش گرفتن توله سگ و پدر می داند او در یک مبارزه. صاحب عاقلانه است و نمی خواهند به مبارزه با پدر است. او فقط می گوید: “به نظر می رسد او کاهش یافته است در عشق با این توله سگ. من شما را درک می کنیم نگرانی در مورد داشتن یک توله سگ جدید–خواهد شد که مسئول آن است ؟ به شما بگویم آنچه که–فقط توله سگ به خانه برای تعطیلات آخر هفته و اگر آن کار نمی کند او را به عقب.” البته شما می دانید که بقیه سابقه است. که می تواند سقوط در عشق با یک توله سگ پس از یک آخر هفته ؟ مالک با موفقیت کشیده مشتری تمایلی به درگیر شدن.

استفاده از سوالات است که ایجاد خواهد شد “آری.” همانطور که شما خود را ایجاد کنید بازاریابی و قانع کننده ارائه شما باید مهندس تعداد دفعاتی که شما مخاطبان خود را به منظور بالا بردن دست خود می گویند بله یا سر اشاره کردن سر خود را. چگونه بسیاری از کلامی آری شما گرفتن ؟ یک راه آسان و موثر برای دریافت بیشتر پاسخ مثبت است به مهندس پرسش که دریافت پاسخ مثبت است. برای مثال هنگامی که یک کلمه به پایان می رسد در “ن را” آن را به یک “بله” پاسخ. در نظر گرفتن عبارات زیر:

آیا آن را نمی?

آن نیست ؟

نمی تواند آن را ؟

آن را نمی کند?

باید آن را نمی?

به شما نیست ؟

می تواند به شما ؟

بود نه ؟

ساخت مخاطبان خود را از لحاظ جسمی حرکت نیز می تواند تحت تاثیر قرار راه خود را از پیام دریافت شده است. مشارکت می تواند چیزی به عنوان ساده به عنوان گرفتن مردم را به گفتن “بله” به منظور بالا بردن دست خود را, و یا حتی فقط با سر اشاره کردن سر خود را “بله.” بیشتر جنبش و مشارکت شما می توانید بیشتر توانایی خود را برای متقاعد کردن. بزرگ persuaders به دنبال زمانی که آنها می توانید دریافت تایید از مخاطبان خود است. آنها خود را مهندس پیام قانع کننده برای دریافت به عنوان بسیاری از کلامی و روانی و یا فیزیکی “آری” را به عنوان آنها می توانند در طول ارائه خود را. و شواهد خوبی برای حمایت از این عمل است. یک مطالعه آورده در یک گروه بزرگی از دانش آموزان به انجام “تحقیقات بازار در با تکنولوژی بالا هدفون.” به دانش آموزان گفته شد که محققان می خواستم برای تست چگونه به خوبی هدفون کار می کرد در حالی که آنها در حال حرکت (در حالی که استفاده کنندگان رقص بودند بالا و پایین و حرکت سر خود را به ضرب و شتم از لیندا Ronstadt و عقاب). زیر آهنگ محققان همچنین بحث در مورد چگونه به دانشگاه شهریه باید مطرح شود از $587 در هر ترم به 750 دلار در هر ترم. یک گروه از دانش آموزان گفته شده بود به حرکت سر خود را به بالا و پایین در سراسر موسیقی و صحبت کردن. گروه دیگر گفته شد به حرکت سر خود را از یک سمت به سمت. آخرین گروه گفته شد به هیچ جنبش در همه.

پس از “تست هدست” از دانش آموزان خواسته شد برای پر کردن یک پرسشنامه در مورد نه تنها هدست بلکه دانشگاه شهریه. کسانی که nodding سر خود را بالا و پایین (بله حرکت) به طور کلی دارای یک پرش در شهریه به عنوان مطلوب است. کسانی که تکان دادن سر خود را از یک سمت به سمت (بدون حرکت) به طور کلی می خواستم شهریه به کاهش است. کسانی که تا به حال نمی رفت و سر خود را واقعا به نظر می رسد متقاعد شود یک راه یا دیگری. در یک مطالعه مشابه در دانشگاه میسوری محققان دریافتند که تبلیغات تلویزیون شد بیشتر قانع کننده زمانی که صفحه نمایش بصری به حال تکراری حرکت عمودی برای مثال یک توپ تندرست.

تعامل با مشتریان با تماس انسان نیز به خوبی کار می کند برای فروشگاه های خرده فروشی. انسان به طور طبیعی کشیده شده به دیگر فعالیت های انسانی. نزد انسان های دیگر در حرکت جذب مردم–و فروش را افزایش می دهد. مطالعات نشان می دهد که بیشتر در تماس با کارکنان با مشتریان بیشتر فروش به طور متوسط. در واقع هر گونه تماس آغاز شده توسط یک کارمند فروشگاه را افزایش می دهد احتمال این که یک خریدار را به خرید چیزی. یک خریدار که به یک فروشنده و تلاش می کند چیزی است که دو بار به عنوان به احتمال زیاد به خرید به عنوان یک خریدار چه کسی نه. صحبت کردن با یک کارمند راه رسم یک مشتری در نزدیک تر و فعال مربوط به آنها.

همه متقاعد برای زندگی. هیچ راهی وجود دارد در اطراف آن است. این که آیا شما یک حرفه ای فروش یک کارآفرین و یا حتی اقامت در خانه پدر و مادر اگر شما قادر به متقاعد کردن دیگران به راه خود را از تفکر شما خواهد شد به طور مداوم پشت سر گذاشت. دریافت خود را رایگان گزارش مغناطیسی اجبار به مطمئن شوید که شما نه چپ تماشای دیگران عبور شما را در جاده ها به موفقیت است. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این بهترین “مطالعه هنر اجبار. عمل به آن. توسعه یک درک عمیق آن ارزش در تمام جنبه های زندگی است.”

نتيجه گيری

اجبار است که قطعه گم شده پازل است که شکستن کد به طور چشمگیری افزایش درآمد و بهبود روابط خود و کمک به شما آنچه شما می خواهید زمانی که شما می خواهید و پیروزی دوستان برای زندگی است. از خودتان بپرسید چقدر پول و درآمد شما از دست داده اند به دلیل ناتوانی خود را برای متقاعد کردن و تاثیر. فکر می کنم در مورد آن. مطمئن شوید که شما را دیده ام برخی از موفقیت اما فکر می کنم از زمان شما نمی تواند آن را انجام می شود. تا به حال زمانی که شما نمی توانید نقطه خود را در سراسر? شما قادر به متقاعد کردن کسی به انجام کاری است ؟ آیا شما رسیده پتانسیل کامل خود را? آیا شما قادر به ایجاد انگیزه در خود و دیگران برای رسیدن به بیشتر و دستیابی به اهداف خود را ؟ چه در مورد روابط خود را? تصور کنید که قادر به غلبه بر ایرادات قبل از آنها رخ می دهد می دانم چه چشم انداز خود را از تفکر و احساس است و احساس اعتماد به نفس بیشتری در توانایی خود را برای متقاعد کردن.

Kurt مورتنسن علامت تجاری مغناطیسی است اجبار; به جای متقاعد کردن دیگران او می آموزد که شما باید آنها را جذب کند و درست مانند یک آهنربا جذب فلز براده. او می آموزد که فروش تغییر کرده و مصرف کننده تبدیل شده است و به صورت تصاعدی بیشتر شک و تردید و بدبینانه در پنج سال گذشته. اکثر persuaders با استفاده از تنها 2 یا 3 تکنیک های اجبار هنگامی که وجود دارد در واقع 120 در دسترس است!

[ad_2]