آموزش و پرورش و موسسه آموزش مافیا

[ad_1]

مهم ترین و مطلوب ترین چیزی که انسان ها با استعداد است و حکمت. در ابتدا ما در حال برنامه ریزی در واقعیت ما خلقت است که همه ما باید در تلاش برای آموزش و پرورش برای به دست آوردن دانش است. در گذشته بسیاری از قرن ها پیش مردم به دست آورد دانش از کسانی که تحصیل کرده بودند و از تجربه دیگران. آنها یاد بگیرند که چگونه به ارزیابی از طریق دلایل و پیاده سازی در زندگی خود همه فضائل.

آنیل Sadgopal هند educationist و فعال شناخته شده برای ہوشنگاباد علم برنامه آموزش و دفاع مربوط به حق آموزش و پرورش عمل می کنند. ویژگی اصلی و اساسی آموزش و پرورش است و آموزش رایگان و اجباری برای کودکان 7 تا 14 سال آموزش از طریق هنر و صنعت خود در حمایت از آموزش به زبان مادری به وسیله آموزش و ایده آل شهروندی و انعطاف پذیر برنامه درسی.

در روزهای پیشین با موسسات آموزشی و معلمان بسیار صادقانه و جدی در حرفه خود. آنها اطمینان می داد که دانش آموزان بودند مرتب به سیستم و آنها یاد بگیرند مجدانه با همه صداقت. به عنوان جوامع رشد و گسترش در سراسر جهان, آموزش الگو تغییر کرده است بر این اساس با توجه به آنها پولی مزایای مهم. مربوطه قضیه را صادر دستورالعمل برای هر دو دولت مدرسه و مدارس خصوصی برای اطمینان از دانش آموزان دریافت مزایای. افسوس! این شده است هرگز به ترجمه factuality و هدف اصلی سقوط به پشت و باقی ماند تا به امروز. دولت مدرسه موفق در جنبه ای از وظایف در حالی که مدرسه خصوصی پیشرفت به حدی از هزینه و بار مالی بر پدر و مادر است.

Bhanu Jain در او نوشت: سیاست موسسات و عمل به اصطلاح کاغذ و به شدت توصیه می شود که شایع سیستم مدرسه است که باید گام است که باید انجام شود تا مطمئن شویم که توسعه هند به عنوان یک ابرقدرت و به عنوان یک کشور توسعه یافته. اگر چه آن شده است به خوبی شناخته شده دهه پیش که CSS یک گام ضروری برای رسیدن به برابری و عدالت اجتماعی و تغییر اجتماعی تا به حال هیچ بتنی و موثر گام های برداشته شده برای اجرای آن است.

قبر سناریو این است که رفتار توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه. کشورهای توسعه نیافته باقی می ماند در زیر آستانه اساسی آموزشی استاندارد در انتظار رحمت از برخی نیکوکار به بالا بردن سطح علمی. این یک فکر واهی و پوچ نمایش خود را به بی کفایتی و نادانی برای آمدن به شرایط با واقعیت است. آنها انجام دور با تبلیغات دروغین و زیرساخت های مدرن و محکوم به شکست در پایان. آنها تبدیل به قربانیان از بار مالی و مانده بدهی برای سال های بسیاری است.

این شرکت ها موسسات آموزشی با هدف به مسافت حداکثر منافع مالی از پدر و مادر و به دست آوردن خواص از مدارس دولتی. نمای ایجاد آنها را در قالب زیرساخت های تبلیغاتی پمپ و نشان می دهد علاوه بر لیز کننده کف از مقامات دولتی. آنها همچنین ترویج تصویر خود را در رسانه های اجتماعی و در رسانه های چاپی.

بر خلاف داستان متفاوت است وقتی که می آید به مدرسه دولت و عملکرد آن است. یک مدیر از اردو مدرسه متوسط در شهر حیدرآباد (هند) خانم گوپتا تا به بالا رتبه بندی گفت: مدرسه از زیر 250 حیرت انگیز بالا 5 در شهرهای دوقلو. آن است که لازم به ذکر است که دولت در سوال مطرح شده هیچ هزینه و نه حقوق کارکنان آموزش. آن را به صراحت تاسیس یک واقعیت است که کسی که در راس این نهاد است. صادقانه اختصاص داده شده و فرد را در رسیدن به یک شاهکار قابل توجهی در سیستم های موجود و محیط.

اگر نظر دولت مدارس و تعداد دانش آموزانی که نه تنها در اکسل علمی برنامه درسی بلکه در ورزش و دیگر مناطق فوق. همه برجسته و ورزشکاران این که آیا در, گلف, هاکی, کریکت یا هر دانشکده ورزش آمده است از خانواده متوسط و دولتی و یا مدارس خصوصی که متعلق به شرکت school دسته. در زمینه سیاست تحقیق و یا خدمات اداری اکثریت آمده است از فروتن, پس زمینه فقیر و وضعیت مالی. همه آنها مورد مطالعه به طور منظم در مدرسه دولت در ساده و فروتن و آرام. همه فلاسفه و دانشمندان و نوابغ هستند از یک پس زمینه فروتن و نه از شرکت های بزرگ سیستم آموزش و پرورش.

ویژگی های برجسته از همه شرکت ها مدارس و ریا شیوه های فاسد و مغرور نگرش است. آنها تمرین کلاس تمایز و آنها را آگاه از پس زمینه خود را. آن است که آشکارا منعکس شده و نه تبلیغ اما به تدریج صهیونیست فرهنگ نفوذ در سیستم آموزش و پرورش هند برای ایجاد یک جامعه فاسد ثروتمند گروه به عنوان دیده می شود در جوامع غربی است.

آن را آشکارا و بدون ابهام ایجاد شده است که آنچه مهم است این شرکت اما رهبری و اراده به تغییر سناریو. خارجی درجه و خارج از کشور اقامت برای چند دهه هیچ معیار برای رسیدن به قابل توجه feat. صداقت و تعهد از تعهدات به ارائه با ارزش و معنی دار آموزش و پرورش به فقیر و زیر متوسط درآمد گروه کودکان از اهميت زيادي برخوردار است.

این شرکت ها موسسات آموزشی می کند و سم آن را در جوامع ما توخالی از داخل. آنها موریانه و باعث آسیب های جبران ناپذیری به جوامع و بسیار با شخصیت است. آنها را به احساس حقارت در میان خود آنها خواهد بود تنزل در وهم در دراز مدت است. آنها را رانش در بیابان از هرج و مرج و سردرگمی است. آنها زندگی می کنند یک زندگی کوتاه و پر رونق در کسب در نهایت شکست خورده در چشم انداز خود را از ایمان و اعمال مذهبی.

[ad_2]