آخرین معیارهای برای صاحبان کسب و کار کوچک برای اندازه گیری موفقیت خود را در جستجوگرها

[ad_1]

بیایید آن روبرو هستند – SEO آسان نیست برای هر کسب و کار است. آن را حتی پیچیده تر می شود زمانی که شما محدود زمان و منابع است. با توجه به آخرین Cluth نظرسنجی “بیش از 36 درصد از کسب و کارهای کوچک در حال حاضر یک استراتژی SEO و استراحت 23 درصد در حال برنامه ریزی برای توسعه است.”

به منظور حفظ و توسعه دراز مدت جستجوگرها استراتژی مهم برای صاحبان کسب و کار کوچک به درک بهترین راه برای اندازه گیری خود را موفقیت در جستجوگرها. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک اگر شما به دنبال راه هایی اگر استراتژی جستجوگرها خود را در حال کار است و سپس در اینجا سه SEO معیارهای موفقیت است که می تواند مفید باشد.

  1. ترافیک حفظ و نگهداری

  2. Backlink کیفیت

  3. نرخ تبدیل

بیایید یک نگاه زیر چگونه این سه متریک می تواند به شما کمک کند اندازه گیری موفقیت در جستجوگرها.

  • ترافیک احتباس برای اندازه گیری کیفیت جستجو مخاطبان

هر کسب و کار می خواهد برای جلب توجه از کیفیت ترافیک به وب سایت خود را. در اینجا تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل نقش مهمی. آن را یکی از اقدامات موثر به دانستن چه نوع از مخاطبان شما می خواهید به هدف قرار دادن و چه نوع از مخاطبان است که بازدید از وب سایت خود را. وجود معیارهای خاص است که می تواند کمک به صاحبان کسب و کار کوچک برای تصمیم گیری کیفیت ترافیک جستجوی خود را. این حرکت در عمق و نرخ گزاف گویی.

  • در حالی که اسکرول عمق تعیین می کند تا چه حد بازدید کنندگان خود را پایین صفحات وب خاص. اگر آنها پایین کل صفحه به این معنی که مخاطبان خود را مشتاق به خواندن این موضوع است.

  • نرخ گزاف گویی اشاره به کسانی که جستجوگران که بازدید تنها یک صفحه از وب سایت خود را و سپس سمت چپ سایت خود را بدون مرور صفحات دیگر.

  • Backlink کیفیت را تعریف می کند تاثیر لینک های ورودی

کیفیت backlink اندازه گیری تعداد کل لینک از سایت های با دامنه قدرت. بدانید که کیفیت بک لینک در سایت خود شما نیاز به مطمئن شوید که اینها مربوط و تایید شده از دامنه های جدید است که می تواند تاثیر بیشتری.

اگر چه شما نمی توانید کنترل تمام لینک به وب سایت خود را, شما می توانید هدف کیفیت این لینک ها از طریق کمک رسانی به مهمان ارسال. مطمئن شوید که اهداف خود را باید شامل وب سایت های که ارائه دامنه اقتدار مخاطبان جدید و سایت ربط.

3. نرخ تبدیل ارائه می دهد بینش در مورد جستجوگرها استراتژی اثربخشی

نرخ تبدیل نقش عمده ای برای اندازه گیری کسب و کار کوچک معیارهای عملکرد.

آن را قادر می سازد شما را به می دانم که چگونه به خوبی شما در دستیابی به اهداف جستجوگرها همراه با دامنه موفقیت است.

SEO موفقیت تا حد زیادی بستگی به تولید بسیاری از آگهی های که ممکن است. نرخ تبدیل, تعداد کل بازدید کنندگان وب سایت که در حال تبدیل شدن به مشتریان بالقوه خود را. با ردیابی این کسب و کارهای کوچک به راحتی می توانید اندازه گیری تاثیر خود را در جستجوگرها در درآمد خود را.

بسته بندی این پست

هر کسب و کار نیاز به زمینه و زمان برای اندازه گیری و کسب موفقیت در جستجوگرها. با درک درست متریک برای اندازه گیری موفقیت در جستجوگرها شما قطعا منجر مسابقه و تبدیل به یک برنده.

@page { margin: 2 سانتی متر }

p { margin-bottom: 0.25 cm; direction: ltr; color: #00000a; line-height: 120%; text-align: left; orphans: 2; widows: 2 }

p.غربی {“آزادی Serif”, serif; font-size: 12 pt; so-language: en-در }

p.cjk {“Noto Sans CJK SC منظم”; font-size: 12 pt; so-language: zh-CN }

p.ctl {“FreeSans”; font-size: 12 pt; so-زبان: سلام-در }

a:link { so-زبان: zxx }

[ad_2]